ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

جشن امامت وولایت در روستای بصری از توابع آب پخش

به گزارش ندای آب پخش :شب گذشته جشن امامت وولایت در روستای بصری از توابع آب پخش با حضور اهالی آن روستا بخشداروجمعی از مسئولین بنیاد غدیرآب پخش درمسجداین روستا برگزار شد دراین مراسم حجت الاسلام ملکوتی ورستمی بخشدار سخنانی ایراد نمودند در پایان جوایزی به برندگان سئوالات مطروحه آقایان عبدالرضا زارع ،نعمت الله ذوفنون وخانم عاطفه زارع داده شد.

دستگیری 5 نفر از عاملان اصلی آتش سوزی و شعار نویسی در دانشگاه آز

ندای آبپخش/در گزارش اداره کل اطلاعات استان بوشهر آمده است : دستگیر شدگان به اقداماتی شامل تخریب ابنیه ، ایجاد آتش سوزی در محیط ، شعار نویسی و سرقت رایانه های دانشگاه آزاد اسلامی برازجان اعتراف کرده اند.

  روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان بوشهر اعلام کرد: با پیگیری های اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در این اداره کل، پنج نفر از عاملان اصلی آتش سوزی و شعار نویسی در دانشگاه آزاد اسلامی برازجان دستگیر شدند.

در گزارش اداره کل اطلاعات استان بوشهر آمده است : دستگیر شدگان به اقداماتی شامل تخریب ابنیه ، ایجاد آتش سوزی در محیط ، شعار نویسی و سرقت رایانه های دانشگاه آزاد اسلامی برازجان اعتراف کرده اند.

این گزارش می افزاید: متهمان علت این اقدامات را فضا سازی و تامین اهداف تبلیغی جریان فتنه اعلام کرده اند.

در این گزارش با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده به مراجع قضایی تحویل شده اند آمده است: ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان بوشهر آماده دریافت گزارش های مردمی از طریق شماره تلفن 113 و صندوق پستی 1111در راستای برقرای امنیت پایدار می باشد.

پرسپولیس آبپخش قهرمان لیگ زیرگروه شهرستان دشتستان

تیم فوتبال پرسپولیس آبپخش با غلبه بر تیم انقلاب درودگاه موفق شد به مقام قهرمانی مسابقات فوتبال لیگ زیرگروه دشتستان را کسب کند.
پرسپولیس این بازی را بسیار خوب شروع کرد و در همان نیمه اول موفق شد سه گل به حریف خود بزند تا این دیدار در این نیمه با همان نتیجه به پایان برسد.
نیمه دوم نیز با فرصت های گلزنی تیم پرسپولیس همراه بود ولی این تیم نتوانست از این فرصتها استفاده کند تا اواخر بازی را پر از التهاب سپری کند. ده دقیقه به پایان این دیدار باقی بود که انقلاب اولین گل را به ثمر رساند و دیری نپائید که این دومین و سومین گل خود را نیز وارد دروازه پرسپولیس کرد تا این بازی در پایان وقت قانونی خود با نتیجه تساوی 3-3 به پایان برسد.
با توجه به آئین نامه این مسابقات ، برنده بازی در پایان وقت قانونی می بایستی با ضربات پنالتی مشخص می شد که تیم پرسپولیس موفق شد در این قسمت با نتیجه 4 بر 3 مقابل انقلاب به برتری دست یابد تا صاحب عنوان قهرمانی این دوره از رقابتها شود.
لازم به ذکر است این دو تیم به زیرگروه لیگ دسته اول فوتبال استان بوشهر راه یافته اند.
این قهرمانی را به کلیه بازیکنان و مسئولین باشگاه پرسپولیس و جامعه ورزش آبپخش تبریک می گوئیم و برای این تیم در ادامه راه ارزوی موفقیت داریم.

http://abpakhshi.persiangig.com/%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D9%86%2089/FIN8.jpg ادامه مطلب ...

22 پروژه ورزشی در دشتستان در حال اجراست

رضا جمشیدی جمعه شب در بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان دشتستان و در جمع مسئولان این شهرستان با بیان اینکه در حال حاضر پنج سالن ورزشی در روستاها و شهرهای شهرستان دشتستان در حال ساخت است از پیگیری لازم برای عملیاتی شدن شش سالن ورزشی مصوب شده شهرستان با تخصیص اعتبار لازم به آن خبر داد‌.
وی از افتتاح و بهره‌برداری از سالن ورزشی کلمه، دهقاید‌، نظرآقا و دالکی در دهه فجر امسال خبر داد.
مدیر‌کل تربیت بدنی استان بوشهر در بازدید از مجموعه ورزشی تنگ ارم نیز عنوان داشت: یکی از مشکلات مهم و اساسی در استادیوم ورزشی تنگ ارم موضوع چمن این ورزشگاه است که به علت کمبود آب ‌بلااستفاده مانده است که به‌طور جدی در حال رفع این مشکل هستیم.
جمشیدی نسبت به پرداخت اعتبارات جدید برای تجهیز امکانات ورزشی دو بخش ارم و بوشکان قول مساعد داد.
سرپرست فرمانداری دشتستان در بازدیدهای صورت گرفته با بیان اینکه اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های ورزرشی در سطح شهرستان از اولویت‌های مهم در راستای گسترش و توجه به ورزش جوانان است بر تسریع در اجرای پروژه‌های ورزشی شهرستان تاکید کرد.
بخشعلی دهقائدی در بازدید از استادیوم تختی شهر کلمه گفت: پس از پایان فصل سرما از 15 بهمن ماه امسال کاشت چمن زمین ورزشی کلمه به‌طور جدی در دستور کار قرار گیرد.
وی با تاکید بر تسریع در ایجاد شبکه برق‌رسانی به سالن ورزشی کلمه و دالکی بر حل و ارائه راهکار مناسب در رفع مشکل چمن استادیوم تختی شهر تنگ ارم از سوی کارشناسان و مسئولان مربوطه تاکید کرد.
دهقایدی خواستار عملیاتی شدن و پیگیری جدی مسئولان تربیت بدنی برای آغاز عملیات 6 سالن ورزشی مصوب شده امسال در شهرستان دشتستان شد.
سرپرست فرمانداری دشتستان و معاون عمرانی فرمانداری و مدیر‌کل تربیت بدنی استان بوشهر از پروژه‌های تربیت بدنی شهرستان دشتستان بازدید کرده و از نزدیک وضعیت پیشرفت فیزیکی و مسائل و مشکلات مربوط به آنها مورد بررسی قرار گرفت.

سهمیه بنزین آذرماه اعلام شد

ندای آبپخش: براساس جدیدترین تصمیم ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، سهمیه بنزین خودروهای شخصی برای آذرماه بدون تغییر 60 لیتر تعیین شد.

به گزارش "ندای آبپخش" به دلیل اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها در نیمه دوم سالجاری، تصمیم بر این شده است تا سهمیه بندی ماه به ماه ادامه پیدا کند؛ بنابراین در آذرماه همچون مهر و آبان ماه سهمیه بنزین تغییری نمی کند.
سهمیه سواری های بنزینی و دوگانه سوز شخصی ماهیانه 60 لیتر، موتورسیکلت ها 25 لیتر، تاکسی بنزینی 500 لیتر، دوگانه سوز و ال پی جی سوز 200 لیتر، آژانس (بنزینی 300 لیتر)، دوگانه سوز و ال پی جی سوز 200 لیتر،  است، همچنین سهمیه بنزین مسافربر شخصی دوگانه سوز و ال پی جی سوز نیز 200 لیتر است.
 
وانت بنزینی نوع ماهیانه 200 لیتر، وانت دوگانه سوز 100 لیتر، بنزینی نوع دو 400 لیتر و دوگانه سوز نوع دو نیز 200 لیتر است. همچنین کامیون و کامیونت بنزینی نیز هم اکنون ماهیانه 400 بنزین یارانه ای خواهند داشت که در این ارتباط سهمیه خودروهای دوگانه سوز در این گروه 200 لیتر است.
 
بر اساس اعلام مسئولان دولتی، موجودی بنزین ذخیره سازی شده در کارتهای هوشمند خودروها پس از اجرای قانون هدفمندی ایرانه ها کماکان با قیمت 100 تومان عرضه خواهد شد.

در حال حاضر بیش از 17 میلیون کارت هوشمند سوخت شامل 10 میلیون و 194 هزار کارت خودرو و 6 میلیون و 725 هزار و 254 کارت هوشمند موتور سیکلت در سطح کشور فعال است.
 
هم اکنون قیمت هر لیتر بنزین یارانه ای 100 تومان، بنزین سوپر یارانه ای 150 تومان، بنزین نیمه یارانه ای 400 تومان و بنزین نیمه یارانه ای سوپر 550 تومان است.

استقلال با پیروزی برابر شاهین به جمع هشت تیم برتر صعود کرد

ندای آبپخش/ این دیدار از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 1500 تماشاگر آغاز شد.
مسعود مرادی داور مسابقه به مهدی امیرآبادی، حنیف عمران‌زاده از استقلال و مهدی نوری از شاهین بوشهر کارت زرد نشان داد.
دو تیم در پایان نود دقیقه به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند و بازی به وقت اضافه کشیده شد.
در دقیقه 111 حنیف عمران زاده تک گل این دیدار را به ثمر رساند تا استقلال با شکست شاهین بوشهر به جمع هشت تیم برتر جام حذفی صعود کند.
استقلال در مرحله یک چهارم نهایی به دیدار برنده دیدار شهر کاوه با برنده دیدار ذوب آهن اصفهان و شهرداری یاسوج خواهد رفت.

ترکیب استقلال: محمد محمدی، حنیف عمران‌زاده، آندره لوییز( از دقیقه 108 فرهاد مجیدی)، امیر حسین صادقی، پژمان منتظرِی، فیلپ دسوزا( از دقیقه 82 امید روانخواه)، فرزاد آشوبی، مهدی امیرآبادی، کیانوش رحمتی، آرش برهانی( از دقیقه 63 اسماعیل شریفات)، میلاد میداودی
سرمربی: پرویز مظلوی

ترکیب شاهین بوشهر: مجتبی روشنگر، عبدالله کرمی، محسن حمیدی، لک چیرا، محسن ایران‌نژاد، ستار زارع، مهدی نوری، مسعود نظرزاده، ایوان پتروویچ( از دقیقه 83 ایمان حیدری)، امجد شکوه مقام( از دقیقه 112 احمد آل نعمه) و عباس پورخسروای( از دقیقه 91 منصور تنهایی)
سرمربی: حمید استیلی

بدستور استاندار بوشهر :احداث اولین سالن ورزشهای پهلوانی در استا

ندای آبپخش/مهندس جهانبخش استاندار بوشهر دستور احداث اولین سالن ورزش پهلوانی در استان را در شهر بوشهر صادر کرد .





















در حالی که مقام معظم رهبری همواره بر گسترش وحمایت از ورزش پهلوانی تاکید می فرمایند تاکنون این ورزش که نقش به سزایی در روحیه پهلوانی دارد در استان بوشهر جایی نداشت لیکن مهندس جهانبخش با دستوری به متولیان امر خواستار کلنگ  زنی اولین سالن ورزش پهلوانی یا همان زورخانه ای در بوشهر شد،این مرکز ورزشی که قرار است با همکاری تربیت بدنی وشورا وشهرداری بوشهر احداث شود اولین سالن این ورزش در استان است .به گزارش نواجنوب قرار است در دیگر شهرستانهای استان نیز سالن ورزش پهلوانی احداث شود.



پرسپولیس با شکست شاهین به فینال رسید

http://abpakhshi.persiangig.com/%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D9%86%2089/DSC00095.jpg

عصر امروز از مرحله نیمه نهائی رقابتهای زیرگروه لیگ دشتستان دو تیم همشهری پرسپولیس و شاهین آبپخش به مصاف هم رفتند که در پایان تیم پرسپولیس موفق شد با نتیجه دو بر یک مقابل حریف خود به برتری دست یافته و به فینال این دوره از رقابتها صعود کند.

در حالی که این بازی در نیمه اول به صورت پایاپای بین دو تیم در جریان بود تیم پرسپولیس موفق شد در دقایق انتهائی نیمه اول دو گل را وارد دروازه تیم شاهین کند تا این نیمه با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس به پایان برسد.
نیمه دوم این دیدار با بازی هجومی تیم شاهین و به تبع آن ضد حمله های تیم پرسپولیس همراه بود که در این بین تیم شاهین موفق شد یکی از گلهای خورده را جبران کند و تیم پرسپولیس نتوانست از موقعیتهایی که بدست آورد به خوبی استفاده کرده و به گل برسد.
در اواخر این بازی یکی از بازیکنان تیم شاهین با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد تا این تیم دقایق پایانی را ده نفره به پایان برساند.
پس از سوت پایان بازی و در هنگام خروج داوران و بازیکنان تیمها از زمین تماشاگران تیم شاهین که از راهیابی به فینال بازمانده بودند به داخل زمین یورش بردند و به سمت داور این مسابقه حمله ور شدند و درگیری شدیدی را با داوران ، مسئولین برگزاری و مسئولین هیئت فوتبال بوجود آوردند.
تیم پرسپولیس با این برد به فینال این مسابقات صعود کرد و در فینال می بایستی مقابل تیم انقلاب روستای درودگاه قرار بگیرد.
لازم به ذکر است هر دو تیم صعود کننده به فینال ، به رقابتهای زیرگروه مسابقات فوتبال لیگ استان راه خواهند یافت.

همچنین از سری مسابقات زیر گروه جوانان استان تیم جوانان استقلال آب پخش ۲ بر صفر جوانان گنگان را شکست داد

زنگ مصرف بهینه آب در آب پخش

به گزارش ندای آب پخش:کورش رستمی بخشدار آب پخش درجمع دانش آموزان   آب  را به عنوان زیربنای سلامتی و حیات انسان معرفی نمود و آب را  یکی از مواردی دانست که کمتر به بهبود آن توجه می شود در این میان ضمن تأکید بر اهمیت آب و فرایند های هزینه  تأمین آب شرب ،از همه دانش آموزان خواست با  مصرف صحیح و بهینه آب شرب ، متولیان تأمین آب شرب را در امر گذر از بحران یاری نمایند. رستمی در ادامه بیان نمودند ا توجه به اینکه استان ما در یک منطقه گرم و خشک واقع شده و می بایست بحث صرفه جویی در آب را جدی تر بگیریم و شما دانش اموان باید به پدران و مادرام خود تأکید نمایید که فرهنگ صرفه جویی را در خانواده نهادینه نماییم.

آب مایه حیات است و به گفته خداوند:(و من جعلنا من ماء کل شئ حی.)(و هر چیزی را از آب زنده کردیم)و این نعمت الهی غیر قابل جایگزین و از جمله انفال متعلق به همه ساکنین یک سرزمین بوده و دسترسی به آب به خصوص برای شرب و بهداشت حق همه انسانهاست. بنا به همین گزارش بخشدار در پایان اضافه نمودند.

ارائه بهترین راهکارهای ارتقای فرهنگ مصرف صحیح و بهینه آب نیاز به زیر بنایی فرهنگی صحیح و مطمئن و فرهنگ سازی در جامعه است  .

تقدیر بخشدار آب پخش از بازنشسته فرهنگی مدرسه طالقانی آب پخش

به گزارش نخلستان به نقل از روابط عمومی بخشداری آب پخش : کورش رستمی بخشدار آب پخش صبح امروز در جمع فرهنگیان مدرسه طالقانی شرکت نمود و از یکی از معلمان بازنشسته این مدرسه تقدیرکرد.

http://abpakhshi.persiangig.com/5555555.jpg

رستمی بازنشستگی را محله ی جدیدی از زندگی دانست و بیان نمود

معلمی  رسالت پاک انبیاست. معلم، آنگاه که جز انسان سازی و کمال بخشیدن هدفی ندارد، همسایه انبیاست. رسول راستی و درستی و سفیر صداقت و سرفرازی است. معلم کسی است که تشنگان معرفت و دانش را به آب حیات می رساند. خدا معلم است و 124 هزار رسول. همه اولیا و پاکان و برگزیدگان، که قله های آفتابی و دور دست های روشن را فرا چشم انسان می نشانند. معلم اند اگر ما قدردان معلم نباشیم، خوبی، زیبایی، عظمت و فضیلت رانادیده گرفته ایم.بنا به همین گزارش ایشان بیان نمودند که دانش اموزان به عنوان سفیر دولت در خانواده ها می بایست در طرح هدفمند کردن یارانه ها به دولت و جامعه کمک نمایند.

شهردار آبپخش در گفتگو با ندای آبپخش

به گارگیری دو غسال زن و مرد در آبپخش

عبدالرسول استادزاده در گفتگو با عضو هیئت تحریریه ندای آبپپخش از به کار گیری دو غسال مرد و زن در آینده نزدیک در گورستان شهر آبپخش توسط شهرداری آبپخش خبر داد.

استادزاده در ادامه خاطر نشان کرد هدف از این کار رعایت هرچه تمام تر اصول بهداشتی غسل و ... که در منازل مسکونی امکان انجام آن نمی باشد، لذا شهرداری آبپخش برای رفاه حال عموم مبادرت به بکارگیری دو غسال مرد و زن در غسال خانه گورستان شهر آبپخش خبر داد.

راهکارهای شهرداری در رابطه با سد معابر

شهردار آبپخش در ادامه خاطر نشان کرد در برخی موارد که پیاده رو توسط اصناف اشغال شده است که به آنها تذکر داده شده است و در صورت تکرار برخورد خواهیم کرد.

نخلستان : شب گذشته فقط قسمت کوتاهی از گلگشت شونشینی در آبپخش در تلویزیون پخش شد ، آیا دوباره پخش دارند؟

وی در ادامه گفت برنامه گلگشت که قسمت کوتاهی از آن شب گذشته در برنامه شونشینی از شبکه صدا و سیمای مرکز بوشهر طی امشب و شب های آینده در برنامه شونشینی پخش خواهد شد.

برگزاری مجدد آزمون موتور سیکلت در آّبپخش

سومین مرحله آزمون گواهینامه موتورسیکلت روز پنج شنبه مورخ ۸۹/۸/۲۷رأس ساعت ۷ و 30 دقیقه در سالن مدرسه شبانه روزی امام جعفر صادق  با حضور سرهنگ جعفری  رئیس راهنمایی رانندگی شهرستان و با همکاری بخشداری برگزار می گردد. از متقاضیان خواهشمندیم که با در دست داشتن کلیه مدارک شناسایی( کارت ملی ،شناسنامه؛ و کارت پایان خدمت )و همچنین کارتکس ثبت نام در محل مورد نظر حضور یابند. همچنین کسانی که در دور اول و دوم آزمون قبول نشده اند با واریز فیش می توانند مجدداً شرکت نمایند.