ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

عید نوروز مبارک


عید نوروز مبارک

اعضاى خانواده همه در تب و تابند، تا ساعت تحویل سال نو اندکى بیشتر نمانده ، دختر خانواده با نگرانى سفره هفت سین را مى نگرد ، گاه چیزى را اندکى جابجا مى کند، زاویه آیینه را تغییر مى دهد تا قرآن و سبزه در دل آن بنشیند، همه اعضاى خانواده به دور سفره عید مى نشیند و سال نو را با صمیمت آغاز مى کنند. نوروز درپاى سفره ایى که اجزاء آن همگى راز آلود و زیبایند آغاز شده است ؛ سنت زیبایى که خانواده را ملزم مى سازد دراین لحظه همه در کنار یکدیگر قرار گیرند نقش برجسته و مهمى در وفاق و همبستگى میان اعضاء خانواده دارد به ویژه اهمیت این سنت وقتى آشکار مى شود که در جوامع امروز با کمرنگ شدن ارزش و اهمیت خانواده روبرو هستیم.

به بهانه 29 اسفند | شصت و یکمین سالگرد ملی شدن صنعت نفت ایران

ندای آبپخش: نهضت ملی شدن نفت نامی است که بر دوره اوج‌گیری مبارزات مردم ایران برای ملی کردن صنعت نفت ایران گذارده شده ‌است. 
در سال ۱۲۸۰ قراردادی توسط دربار به امضاء رسید که به قرارداد دارسی معروف شد و به مدت نیم قرن، فصلی از تسلط انگلیس برحیات سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی ایران گشود. قرارداد دارسی به شکلی دیگر در سال ۱۳۱۲ تمدید شد و در مدتی کوتاه، انحصارات کشورهای مرکز با دست‌اندازی به منابع کشورهای پیرامون به تمرکز تولید و تراکم سرمایه دست یافتند و به مبارزه برای به دست آوردن بازار کار و کالا و سرمایه پرداختند و جنگ جهانی دوم با چنین اهدافی آغاز شد. 
 برای مطالعه مطلب به طور کامل به ادامه مطلب بروید ادامه مطلب ...

عید نوروز

عید نوروزارزشها و ضد ارزشهاىنوروز روز نو، روز تازه و روز جدیدى است اول فروردین، روز نو سال جدید آغاز مى گردد و کهنگى سال قبل که با سرما، خستگى و تکرار کارها و روزها همراه بوده، با نوروز به روز نو و سال جدید که طراوت طبیعت آن را ترو تازه ساخته تبدیل مى گردد. این روز براى بسیارى از ملتها روز عید محسوب مى شود. عید به معنى بازگشت است که از ریشه «عود» گرفته شده است.
ادامه مطلب ...

صرفا جهت اطلاع!!!!!!

یکی از شهروندان در کامنتی که برای ما ارسال کرده است موضوعاتی زیر را مطرح کرده که در حد توان پاسخ وی را خواهیم داد.
1l8ej62fj34j2q3a2rnt.jpg

عکس بالا مربوط به مراسم یادواره شهید روحانی نگهدار (شیخ علی)اسماعیلی است که توسط ستاد برگزاری یادواره برای تبلیغات این یادواره نصب شده بودند ولی متاسفانه اعضای این ستاد پس از برگزاری یادواره و حتی اتمام نمایشگاه 5 روزه مربوط به این نمایشگاه هم اقدام به برگزاری آن نکرده اند و هم اکنون که ساعاتی چند تا تحویل سال نو مانده است ، جهت اطلاع مسافران نوروزی هنوز هم در برخی نقاط شهر نصب هستند.

پاسخ مدیریت سایت به این کامنت :

cvp0qfxplqjbd0lkmvjw.jpg

این هم قسمت تحت ساخت باند غربی خیابان اصلی آبپخش که به خاطر دستور مسئولان در جلسه شورای اداری با کاربری جدید به بهره برداری رسید.

شهرداری آبپخش در اقدامی منحصر به فرد و جالب در آغاز سال نو یک پارکینگ خاکی در حاشیه خیابان اصلی جهت رفاه حال مسافرین نوروزی ،  گردشگران و شهروندان احداث کرده است.

امید آنکه در سال 91 خیابان اصلی آبپخش به بهره برداری برداری برسد.

پاسخ مدیریت سایت به این کامنت : شهروند گرامی باید خدمت شما عرض کنم با توجه به تغییر و تحولات مدیریتی که در شهرداری به وجود آمده است و اولویت های کاری شهردار جدید که اتمام پروژه های نیمه کاره یا راکد یکی از آنها می باشد می توانیم به شما اطمینان دهیم ، که پس از اتمام سفرهای نوروزی مسافران شهرداری با جدیت این پروژه مهم را به پایان خواهد رساند.

محدودیتی برای بیمه نخیلات نداریم

به گزارش ندای آبپخش به نقل از خبرگزاری فارس محمدتقی منوچهری شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از نیمه اول بهمن ماه امسال بیمه نخیلات آغاز شده و باغداران می‌توانند تا آخر اردیبهشت ماه سال آینده نخیلات خود را بیمه کنند.
وی با اشاره به بیمه نخیلات استان بوشهر گفت: با وجود اینکه سطح ابلاغی بیمه نخیلات در سال زراعی 88-89 از سوی صندوق بیمه 6 هزار هکتار بود ولی 8 هزار و 665 هکتار از نخیلات این استان در سال جاری تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و صندوق بیمه نیز غرامت آنان را پرداخت کرده است.
معاون سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: در سال زراعی 88-89 از سطح 35 هزار هکتار نخیلات بارور استان بوشهر 169تن خرما تولید شد که با توجه به رواج خرید توافقی زمینه خوبی برای فروش خرمای باغداران این استان به وجود آمد. 



منوچهری با بیان اینکه هنوز مقداری از خرمای باغداران استان بوشهر به فروش نرسیده است، گفت: در این زمینه باید بررسی‌های دقیقی صورت گیرد ولی در مجموع امسال نرخ توافقی خرمای کبکاب 6 هزار ریال از سوی سازمان تعاون روستایی تعیین شده بود که این بالاترین قیمت بوده و زمینه برای فروش محصول نیز فراهم بود ولی برخی از نخلداران به گمان اینکه قیمت بالاتر می‌رود از فروش محصول خود امتناع کردند.

وی یادآورشد: از 37 هزار هکتار کل سطح نخیلات استان بوشهر 35 هزار هکتار آن بارور هستند.
منوچهری ادامه داد: با توجه به اینکه عملیات گرده‌افشانی از اسفند آغاز و تا اردیبهشت سال آینده ادامه می‌یابد تاکنون 20 درصد سطح زیر کشت نخیلات معادل 7 هزار و 350 هکتار گرده‌افشانی شده است.
وی اضافه کرد: عوامل مختلفی از جمله محیطی، تداخل بارندگی با عملیات گرده‌افشانی و کمی بارش، پیش‌بینی می‌کنیم اگر شرایط مناسب باشد 170هزار تن خرما امسال در استان تولید شود.

پیام نوروزی رییس شورای اسلامی شهر آبپخش

نوروز سرآغاز رویش و بالندگی طبیعی، شکوه و جلوگاه زندگانی را در قامت بلند انسانیت نوید می دهد، که امیداست با تحول قلبها و رویش معنویت در انسانها همراه باشد و سالی با حاکمیت آزادگی و عدالت را بر تمامی انسانهای خسته از ظلم و ستم استعمارگران کهنه و نو، شاهد باشیم.

همشهریان آبپخشی ، سال 1390 را به شما که مظهر عدالت و جود و سخا هستید تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از موفقیت ، پیروزی ، شادکامی و خوشبختی برای شما از خداوند خالق نوروز و هستی آرزومندم.

آرزو می کنم سال جدید سال خدمت رسانی بهتر و بیشتر از طرف شورای اسلامی و شهرداری آبپخش باشد و آبپخش قهرمان سرسبزتر و آبادتر از پیش بعنوان نگین سبز استان در عرصه های منطقه ای و استانی بدرخشد.

                                      

                                        خدمتگذار مردم قهرمان شهر آبپخش

                                                      مصطفی رضایی

                                        رییس شورای اسلامی شهر آبپخش


سید محمود موسوی با 3 استراتژی شهردار آّبپخش شد

ندای آبپخش /پس از مدت ها انتظار پس از عزل عبدالرسول استادزاده از سمت شهردار آبپخش صبح امروز جلسه معارفه شهردار جدید آبپخش با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و بخش در سالن اجتماعات شهرداری آبپخش برگزار شد.

در این جلسه سید محمود موسوی که در نشست مطبوعاتی رییس شورا پس از برکناری شهردار سابق معرفی شده بود با حکم استاندار در منصب شهرداری آبپخش قرار گرفت.

سید محمود موسوی شهردار جدید آبپخش در سخنانی به بیان برنامه های برای اداره شهرداری آبپخش پرداخت و عنوان داشت : بر سه پایه تکریم ارباب رجوع ، اتمام پروژه های نیمه کاره یا راکد و تعامل و همکاری با ادارات علی الخصوص بخشداری آبپخش پیشنهاد  شورای شهر بریا پذیرش سمت شهرداری آبپخش را پذیرفته ام.

-سرپرست فرمانداری دشتستان- در این جلسه با بیان رضایت همه جانبه مردم و مسئولین از شهرداری آبپخش در دوره های مختلف از فعالیت کلیه شهرداران گذشته تقدیر و تشکر به عمل آورد و ابراز داشت : شهر آبپخش دومین شهر بزرگ شهرستان می باشد و با توجه به موقعیت استراتژیکی خود نقش ویژه ای در منطقه ایفا می کند و از آقای موسوی می خواهیم با تلاش شبانه روزی خود زمینه را برای پیشرفت و اعتلای هر چه بیشتر آبپخش فراهم آورد.

بخشعلی دهقائدی با توجه به اهمیت نوروز در تاریخ ، فرهنگ ، دین ، نیاکان ما و ... گفت : شهر آبپخش موقعیت جغرافیایی بسیار حساس و مناسبی دارد  و در ایام نوروز مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند ، لذا از شهردار محترم می خواهیم زمینه را برای پذیرایی بیشتر و بهتر از سال های گذشته از مسافران نوروزی فراهم کنند.

کوروش رستمی  از زحمات بی شائبه و شبانه روزی شهردار سابق و سرپرست شهرداری آبپخش تقدیر و تشکر به عمل آورد و انتصاب مدیری کارآمد همچون آقای موسوی را به شهروندان و مسئولین شهر آبپخش تبریک گفت.

بخشدار آبپخش اظهار داشت : از آقای موسوی می خواهیم با همت ، تلاش و پشتکار بیش از پیش زمینه را برای پیشرفت و اعتلای آبپخش عزیز فراهم آورد.

رستمی عنوان داشت : از فرماندار محترم و معاونت محترم عمرانی می خواهیم با تخصیص اعتبارات ویژه زمینه را برای رفع نیازهای شهر آبپخش فراهم آورند و توجه ویژه ای به شهر و شهرداری آبپخش داشته باشند.

مصطفی رضایی رییس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان ساخت : باید از آقای موسوی به خاطر پذیرش مسئولیت سنگین و حساس شهرداری آبپخش تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

وی همچنین از زحمات آقای جهانگیری سرپرست شهرداری آبپخش تقدیر و تشکر بعمل آورد.

عطا جهانگیری در حاشیه این جلسه به بیان عملکرد خود در دوره سه ماهه سرپرستی شهرداری پرداخت و گفت : در این دوره اکثر قریب به اتفاق پروژه های عمرانی آبپخش فعال شده اند و از پیشرفتی نردیک به صفر به 65 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده اند.

جهانگیری ادامه داد : در دوره سرپرستی شهرداری آبپخش و قبل از آن تمامی تلاش خود را برای پیشرفت آبپخش عزیز انجام داده ام و از این پس هم با تمام وجود برای پیشرفت و اعتلای آبپخش در هر پست و سمتی با آقای موسوی همکاری خواهم کرد.

در پایان جلسه بخشدار آّپخش حکم استاندار بوشهر که موسوی را ر سمت شهردار آّپخش منصوب کرده بود را قرائت کرد.

والیبال بازی بخشدار آبپخش و جمعی از مسئولین

برای دیدن بقیه تصاویر به ادامه مطلبی بروید

ادامه مطلب ...

حجه الاسلام رستگار:این استان پیشقراول مبارزه با استکبار است

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: مردم این استان پیشقراولان مبارزه با استکبار جهانی هستند.

حجت الاسلام عبد الرضا رستگار  در نشست برنامه ریزی کاروان های راهیان نور استان بوشهر افزود:در 200 سال اخیر مردم استان بوشهر چهار بار در مقابل تهاجم انگلیس، پرتغال، امریکا و رژیم بعث عراق از کیان کشور دفاع کرده اند.
وی با بیان اینکه راهیان نور تاثیرگذار ترین اردوهای معنوی،ارزشی، آموزشی و سیاحتی است اظهارداشت:حضور در سرزمین های دوران دفاع مقدس باعث روحیه نشاط و معنویت در افراد می شود.
رستگار یادآورشد:رزمندگان استان بوشهر در دوران دفاع مقدس افزون بر حضور در کنار رزمندگان در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در آبهای خلیج فارس نیز از تمامیت ارضی کشور پاسداری کردند.
وی اضافه کرد: هم اکنون نیز بسیجیان استان بوشهر با تمام وجود در مقابله با استکبار جهانی ایستاده اند طوری که شاخصه این استان ولایتمداری مردم آن است.
رستگار با اشاره به اینکه استان بوشهر امسال به استان های میزبانی کاروان های راهیان نور اضافه شده است گفت:از مردم سراسر میهن اسلامی دعوت می شود با سفر به این استان افزون بر جاذبه های دینی از جزیره خارک بعنوان محل اعزام کاروان های راهیان نور نیز بازدید کنند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت: این استان در سال 89 مقام نخست اعزام کاروان های راهیان نور به جنوب کشور را کسب کرده است.
سردار فتح الله جمیری افزود: بوشهر، تهران، اصفهان و خوزستان چهار استان برتر در زمینه اعزام کاروان های راهیان نور بودند.
وی اضافه کرد: پارسال 42هزارو 500 بسیجی استان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند و براساس برنامه ریزی پیش بینی می شود امسال این رقم به بیش از 45هزار نفر افزایش یابد.
 جمیری یادآورشد:باتوجه به ساخت ارودگاه حضرت فاطمه (س) در منطقه مارد خوزستان در زمینه اسکان بسیجیان استان بوشهر مشکلی وجود ندارد.
وی ادامه داد: وجود گلزار شهدای گمنام شرق کارون در کنار این ارودگاه باعث شده تا پارسال 27 هزار بسیجی از سراسر کشور از این منطقه بازدید کنند که پیش بینی می شود امسال این رقم به بیش از 100هزار نفر افزایش یابد.

آبیاری حقوق ما را را نادیده گرفته است

ندای آبپخش / همزمان با برگزاری آخرین جلسه شورای اداری بخش آبپخش در سال 1389 یکی از باغداران به طور کاملا غیر منتظره وارد سالن اجتماعات شهرداری آّپبخش که محل برگزاری جلسه شورای اداری بود شد و با اجازه از مسئولین به بیان برخی مسایل و مشکلات باغداران پیرامون مساله واگزاری سهام شرکت بهرهبرداری آب منطقه ای پرداخت.

حقوق مردم نادیده گرفته شده است

کرامت با بیان اینکه در  واگزاری شرکت بهره برداری آب منطقه ای ( آبیاری آبپخش ) حقوق باغدارامن و اهالی منطقه نادیده گرفته شده است ابراز داشت : کلیه باغداران منطقه که بیشترین ارتباط را با این شرکت دارند در جریان این واگزاری قرار نگرفته اند و این امر نمود عینی نادیده گرفتن قشر زحمتکش باغداران است.

چه کسی مسئولیت اقدارات بعدی را بر عهده خواهد گرفت؟

این کشاورز معترض ادامه داد : چه کسی نتیجه اقدامات بعدی را که می تواند در اثر نارضایتی مردم به وقوع بپیوندد را خواهد داد.

این شهروند در همین زمینه ابراز داشت : انجام این کار بدون شک اعتراضات بعدی شهروندان و باغداران منطقه را بر عهده خواهد داشت و رضایت مردم را در این زمینه کسب کرد.

مسئولین در مقابل مردم ایستادگی می کنند

این فرد که برای بیان مشکلات باغداران در جلسه شورای اداری حضور یافته بود عنوان داشت : وقتی مردم برای بیان مشکلات خود نرد مسئولین می روند برخی از آنها با بی احترامی به مراجعین در مقابل آنها ایستادگی می کنند و پاسخ درستی به آنها نمی دهند.

وی با بیان اینکه دولت دکتر احمدی نژاد بیشترین تلاش را برای احیای عدالت اجتماعی داشته است و بی احترامی به ارباب رجوع در ادارات هیچ جایگاهی ندارد گفت : از مسئولین می خواهیم از حقوق مردم دفاع کنند.

این شهروند ادامه داد : هیچ کدام از ملت بی احترامی را بر خود نمی تابند و در صورت تکرار مجدد به مسئولین بالاتر اعتراض و شکایت خواهیم کرد.

در پایان کوروش رستمی -بخشدار آبپخش- قول مساعد داد جهت کاهش مشکلات اهالی منطقه تمام تلاش خود را خواهد کرد.

لازم به ذکر است این فرد معترض عضو شورای اسلامی شورای بنار و از اعضای شورای اداری بخش می باشد که با توجه به وجد نخلستان های فراوان در حاشیه روستای تحت نظارتش به بیان مشکلات باغداران پرداخته است.

شهردار جدید آبپخش انتخاب شد

ندای آبپخش/ عضو شورای اسلامی شهر آبپخش در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ندای آبپخش از تاید حکم آقای سید محمود موسوی توسط استاندار محترم وانتخاب وی به عنوان شهردار جدید آبپخش خبر داد.   

 

محمد افتخاری افزود:حکم ایشان توسط آقای جهانبخش استاندار محترم تایید شده و به زودی با انجام مراسم تودیع و معارفه وی رسما کار خود را آغاز خواهد کرد. 

خاطر نشان می شود سید محمود موسوی از فرهنگیان متعهد و مسئول سابق نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش بوده و بومی شهر آبپخش می باشد. 

لازم به ذکر است در حال حاضر مهندس جهانگیری سرپرستی شهرداری آبپخش را به عهده دارد.

حجه الاسلام رستگار: ایران حرف اول را در منطقه می‌‍‌زند

حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار صبح امروز در دومین یادواره سرداران و 10 تن از شهدای روستاهای شهرستان دشتی اظهار داشت: شهادت دارای ویژگی‌هایی است که تمام ائمه معصومین (ع) عاشق آن بودند.


وی با بیان اینکه همه اولیا الهی بدون استثنا عاشق شهادتند، ادامه داد: امام حسین (ع) هرچه به شهادت نزدیک‌تر می‌شدند چهره‌اش برافروخته‌تر می‌شد.
نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) تصریح کرد: دشمن از واژه شهادت می‌ترسد و وحشت دارد زیرا در هر کجا که تفکر شهادت طنین‌انداز شود، اسارتی برای آن ملت‌ها به وجود نمی‌آید.
رستگار با بیان اینکه شهادت چه ویژ‌گی دارد که دشمن از این واژه در هراس است، گفت: برای اینکه این تفکر و اندیشه را تحریف کند در دوران دوم خرداد اصلاح طلبان تحت عنوان خشونت طلبی بچه‌های بسیج و شهدا را متهم می‌کردند.
وی ادامه داد: مردان الهی عاشق و دلباخته شهادت هستند و شیاطین، دشمنان و دوستان آنها در طول تاریخ وحشت زده و هراسناک از اندیشه و تفکر شهادت بوده‌اند.
رستگار به تفکر و اندیشه شهید اشاره و افزود: تفکر و اندیشه شهید، تفکر و اندیشه انسان عاشق، عارف و انسان مصلح است زیرا انسان عاشق غیر از رضایت معشوق چیزی نمی‌خواهد و خود را نمی‌بیند و وجود خودش را فنای در معشوق می‌بیند و انسان مصلح نمی‌تواند با ظلم، ستم و چپاول سازگاری داشته باشد و همواره دنبال اصلاح جامعه و مبارزه با ظلم، ستم و استکباراست.
نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) بوشهر یادآور شد: بعد از 1400 سال هنوز وقتی که نام حسین (ع) می‌آید انسان‌های عاشق و دلباخته اشک در چشمانشان حلقه می‌زند و آرزو دارند آن مسیری را که اباعبدالله رفته است بروند ولی استکبار جهانی بعد از 1400 سال هنوز از نام حسین می‌ترسد چون حسین بنیانگذار مکتبی است که به اعتراف تمام تحلیلگران برترین تفکر و اندیشه است.
وی خاطر نشان کرد: فکویاما کسی است که بعد از فروپاشی شوروی کتابی نوشت به نام پایان تاریخ و پیام این کتاب این بود که تمام مکاتب الهی به بن بست رسیده است و تنها تفکر و اندیشه‌ای که می‌تواند بشریت را نجات ببخشد لیبرال دمکراسی است.
رستگار یادآور شد: همین فکویاما در جلسه کنگره شیعه‌شناسی صهیونیست‌ها مطالبی دارد که حکایت از یک اعتراف بزرگ و مفقود شدن تریلیون‌ها دلار در بانک‌های ایالات متحده آمریکا دارد یعنی آغاز فروپاشی این کشور و می‌گوید ما در حالی شاهد فروپاشی آمریکا هستیم که تشیع بسان یک پرنده با دو بال سرخ و سبز در حال اوج گرفتن است.
وی ادامه داد: این نظریه‌پرداز بزرگ غرب می‌افزاید بال سرخش ریشه در عاشورا دارد و آن را مقاوم، شکست‌ناپذیر و استوار کرده است و بال سبزش ریشه در مهدویت دارد که او را امیدوار و بالنده و زنده کرده است و این پرنده زرهی دارد به نام ولایت که او را شکست ناپذیرکرده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) بوشهر گفت: تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای مرهون خون شهدا است و امروز تمام کشورهایی که هم پیمان با استکبار جهانی بودند همه متزلزل شدند و به همین زودی شاهد تحولات بزرگی هستیم.
وی افزود: با وجود تلاش‌هایی که آمریکایی‌ها انجام می‌دهند اما به لطف الهی آنکه که حرف اول را می‌زند جمهوری اسلامی است.
رستگار یادآور شد: از آقای کسینجر سؤال کردند شما چرا روس، چین، هند و اروپای اتمی را تحمل می‌کنید اما جمهوری اسلامی هسته‌ای را نمی‌توانید تحمل بکنید گفت دلیلش این است که هیچ کدام از این کشورها عقبه ایدئولوژیکی ندارند اما جمهوری اسلامی ایران عقبه ایدئولوژکی دارد و وقتی ما می‌گوییم دهکده جهانی یک کدخدا بیشتر نمی‌خواهد و آن هم باید ما آمریکایی‌ها باشیم ولی جمهوری اسلامی ایران و اندیشه مهدویت 1400 سال پیش گفته است که آینده جهان و حکومت جهانی متعلق به اوست و ما به این خاطر نمی‌توانیم جمهوری اسلامی را تحمل کنیم.
وی تصریح کرد: امروز تمام تحلیلگران آمریکایی و اروپایی در تمام کشورها به این جمع‌بندی رسیده‌اند که تحولات منطقه نشات گرفته از بیداری اسلامی است که با ظلم و ستم مخالف است و سال‌های سال دنیا تجربه کرده اسلام آمریکایی را که جز تابعیت از آمریکایی‌ها و ذلت مسلمان‌ها چیزی به ارمغان نیاوردند اما بیداری اسلامی و اسلام سیاسی که مرهون خون شهدا و تلاش‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و بصیرت شما مردم ایران اسلامی است امروز دنیای استکبار را متزلزل کرده است.