ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

وارده = واقعیت را شما بگویید

در حالی که از ماه‌های گذشته مسئولان ارشد بخش آبپخش از جدایی نمایندگی آموزش و پرورش بخش آبپخش از بخش شبانکاره خبر داده‌اند ولی هنوز در تابلوی سردرب نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش خبری از این ماجرا نیست. 

 

عمل به دستورات اسلام عامل سلامت روانی انسان‌هاست

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ،‌ امام جمعه آبپخش در مراسمی که به مناسبت هفته بهداشت روان در جمع هنرجویان هنرستان پردیس آبپخش گفت: بهداشت روانی از مسائل مهمی است که متاسفانه آنگونه که شایسته است در جامعه مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی اظهار داشت: زندگی انسان از دو بعد معنوی یا مادی تشکیل شده است و بهداشت جسم که افراد در زندگی‌شان به آن توجه زیادی دارند مربوط به بعد مادی انسان است که در دستورات اسلام نیز تاکیدات فراوانی بر آن شده‌است.

وی افزود: جسم مرکبی برای روح و روان انسان است و همانگونه که انسان برای سلامتی جسم و بعد مادی و حیوانی خویش تلاش می‌کند باید برای سلامت روح و روان که راکب جسم است نیز تلاش کند.

رضایی عنوان داشت: عامل دستیابی به سلامت روانی‌ دوری از معاصی و گناهان و ناهنجاری‌های رفتاری ، اجتماعی ، اخلاقی و ... است و باید تمام هم و غم خود را برای حفظ سلامت و بهداشت روانی به کار گیریم و از آنچه سلامت روانی را به خطر می‌اندازد دوری کنیم.

این مسئول با اشاره به اخمیت سلامت روانی در دین مبین اسلام تصریح کرد: در دین مبین اسلام دستوراتی برای زندگی بهتر انسان‌ها وجود دارد و باید با عمل به این دستورات زمینه سربلندی و سلامت روحی و روانی خود را فراهم آوریم.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی ابراز داشت: حفاظت از سلامت روحی و روانی وظیفه بزرگی است که بر عهده انسان‌ها گذاشته شده و عدم توجه به سلامت روانی باعث ایجاد اختلالات و ظهور ناهنجاری‌هایی در زندگی انسان می‌شود.

رضایی با اشاره به سخنی از رهبر فقید انقلاب خاطرنشان ساخت: انسان دینی است که اسلام با عمل به دستورات آن می‌تواند به سلامت روانی دست پیدا کند و در دنیا و آخرت به سربلندی برسد.

با 11.4 میلیارد ریال اعتبار؛ آبپخش کارگاه سازندگی می‌شود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ، شهردار آبپخش صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ندای‌آبپخش گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته آبپخش در آینده نزدیک به کارگاه سازندگی تبدیل می‌شود.

سید محمود موسوی اظهار داشت: عمران و آبادانی شهر آبپخش یکی از خواسته‌های اساسی شهروندان است و شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش با تمام توان در راستای تحقق این امر تلاش می‌کنند.

وی افزود: پس از تخصیص اعتبارات به پروژه‌های عمرانی شهر آبپخش آگهی مناقصه اجرای پروژه‌های عمرانی شهر آبپخش منتشر خواهد شد و تا پایان آبان‌ماه با تعیین پیمانکاران شاهد تسریع در روند عمران و آبادانی شهر آبپخش خواهیم بود.

موسوی ابراز داشت: پروژه‌های عمرانی بر اساس نیازهای محلات مختلف شهر تعریف شده‌اند و بر اساس رعایت اصل عدالت اجتماعی اجرای پروژه‌های عمرانی در تمامی محلات شهر انجام خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: بر اساس اولویت‌های شهرستان در سال مالی جاری 13 پروژه برای شهرداری آبپخش تعریف شده است و هم‌اکنون در حال انجام اداری جهت تزریق اعتبارات لازم به شهرداری آبپخش هستیم که در روزهای آینده محقق خواهد شد.

شهردار آبپخش اذعان داشت: اعتبارات شهرداری آبپخش در سال جاری 11.4 میلیارد ریال است که کمتر از نیازهای شهر است و با مدیریت منابع و امکانات مالی زمینه اجرای پروژه‌ها به بهترین شکل ممکن را فراهم خواهیم ساخت.

موسوی افزود: میدان شهید اسماعیلی ، میدان آب ، آسفالت خیابان خضراء و کارگر شمالی و پارک محله بهرام‌آباد از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی هستند که سال جاری در آبپخش اجرا خواهند شد.

ایجاد مجموعه ورزشی بانوان در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ، بخشدار آبپخش عصر پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای تصدی منصب بخشداری آبپخش پیگیری‌های فراوانی برای حل مسائل و مشکلات آبپخش داشته‌ام و مسائل را به مسئولان ارائه داده‌ام.

احمد خرم‌روز اظهار داشت:‌ مسائل فرهنگی و ورزشی از جمله مسائلی هستند که دولت به طور خاص بر انجام آنها تاکید دارد و در بخش آبپخش پیگیری‌هایی برای بهبود وضعیت ورزش صورت گرفته است.

وی افزود: یکی از مسائل و مشکلات اداره ورزش و جوانان بخش آبپخش که در دیدارهایی که با ورزشکاران آبپخشی داشتم ایشان یکی از مشکلات این اداره را نداشتن وسایل نقلیه می‌دانستند.

خرم‌روز در همین راستا خاطرنشان ساخت: برای رفع این مشکل و خدمت‌رسانی بهتر به ورزشکاران آبپخشی در مکاتباتی که با استان و شهرستان صورت گرفته درخواست تخصیص یک دستگاه مینی‌بوس به تربیت‌بدنی آبپخش را داده‌ایم.

این مسئول تصریح کرد: جلسه شورای اداری شهرستان با حضور تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان هفته آتی در آبپخش برگزار ‌می‌شود و در این جلسه از مدیرکل محترم ورزش و جوانان برای پاسخگویی در رابطه با مسائل و مشکلات ورزش آبپخش دعوت خواهیم کرد.

بخشدار آبپخش ابراز داشت: ورزش نقش مهمی در سلامتی انسان‌ها دارد و برای گسترش ورزش بانوان در بخش آبپخش رایزنی‌هایی صورت گرفته است و در آینده نه‌چندان دور شاهد ایجاد مجموعه ورزشی بانوان در بخش آبپخش خواهیم بود.

خرم‌روز امنیت را یکی از مهم‌ترین حقوق مردم دانست و گفت: در روزهای گذشته رایزنی‌هایی جهت استقرار پاسگاه روستای بنار آزادگان که در گذشته مطرح شده‌ بود انجام داده‌ایم که تحقق این امر تاثیر فراوانی در ارتقاء شاخص‌های امنیتی بخش دارد.

از سال 88 تا کنون: احداث 220 کیلومتر کانال آبیاری در دشتستان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ، رییس جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان صبح امروز در جمع باغداران بخش‌های آبپعش ،‌ سعدآباد و مرکزی گفت: در دولت‌های خدمتگذار نهم و دهم اقدامات شایان ذکری در راستای تقویت زیرساخت‌های کشاورزی کشور صورت گرفته است.

حسین قیصری اظهار داشت: از سال 88 تا کنون 220 کیلومتر کانال آبیاری درجه 3 و 4 توسط جهاد کشاورزی احداث شده و آماری بی‌سابقه در خدمات رسانی به بخش کشاورزی است.

وی افزود: از بدو پیروزی انقلاب تا قبل از دولت نهم قریب به 350 کیلومتر کانال‌های آبیاری درجه 3 و 4 در شهرستان احداث شده و در دولت در دو سال اخیر با احداث 220 کیلومتر کانال آبیاری گام مهمی در راستای خدمت‌رسانی به کشاورزان دشتستان برداشته است.

قیصری در رابطه با اقدامات جهاد کشاورزی برای بهبود وضعیت کشاورزی شهرستان دشتستان بیان داشت: جهاد کشاورزی برای خدمات‌رسانی بهتر به کشاورزان که خیل عظیمی از جمعیت شهرستان را تشکیل می‌دهند 1 هزار و 8 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان را مورد مطالعه طرح زهکشی قرار داده است.

این مسئول تصریح کرد: اصلاح شیوه‌های آبیاری تاثیر مهمی در بهبود وضعیت کشاورزی شهرستان دشتستان دارد و برای تحقق این امر دو پایلوت 200 هکتاری برای اصلاح شیوه‌های آبیاری در بخش‌های آبپخش و سعدآباد مورد مطالعه قرار داده‌ایم و در انتظار تصویب بودجه برای اجرای این طرح‌ها هستیم.

رییس جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان ابراز داشت: عوامل متعددی وجود دارد که می‌تواند بر بهبود بازار خرما تاثیر گزارد و بسته‌بندی مناسب خرما از عواملی است که تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت بازار خرما می‌تواند داشته باشد.

حسین قیصری افزود: کشاورزان و نخلداران شهرستان با بسته‌بندی محصول تولیدی خرمای خود با شیوه‌های صنعتی و سنتی  در اندازه‌های مصرفی می‌توانند زمینه بهتر فروش و رونق بازار خرما را فراهم آورند.

قیصری افزود: دولت برای ارائه خدمات بهتر به کشاورزان و سامان‌دهی فعالیت‌ها تصمیم بر جمع‌آوری اطلاعات مربوط به کشاورزان دارد و از کشاورزان می‌خواهیم با ثبت نام در سایت  /www.shenasnameh.maj.ir زمینه خدمت‌رسانی هرچه بهتر را مهیا سازند.

ورزشگاه آب پخش و حسرت فوتبالسیت ها

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg


بنام خدای مهربان
با سلام
در حالی که بیش ار 2 ماه از کار تعمیر زمین چمن ورزشگاه  شهدا آب پخش می گذرد و علی‌رغم اعلام رییس اداره ورزش شهرستان که بودجه کافی برای تعمیر در اختیار مسئولین ورزش آب پخش قرار داده اند اما متاسفانه هنوز بسیاری از قسمت های این زمین نا مناسب می باشد . درحالی که یک هفته دیگر دور برگشت مسابقات لیگ های جوانان و نوجوانان استان آغاز می شود و تیم های حاضر در ان دو لیگ و پرسپولیس حاضر در لیگ بزرگسال استان منتظر اعلام مسئولین بودند تا میزبانی های خود را در شهر خود  انجام دهند ، آنگونه که پیداست باز هم باید در شهری دیگر میزبان باشند که تفاوتی با مهمانی ندارد . کی مسئولین محترم می خواهند فکری به حال ورزش آب پخش کنند ، خدا داند.
آقایان مسئول تا دیر نشده این افتخار ( حضور سه تیم در لیگ های معتبر استان) را از ورزش آب پخش نگیرید زیرا که فردا دیر است و آه و ناله جوانان ورزشکار و ورزشدوست آب پخش به دنبال شما خواهد بود .
آقای بخشدار ، از شما می‌خواهیم تذکری به مسئولان ورزش آبپخش دهید.
جمعی از ورزش‌دوستان آبپخشی

برتری شاهین مقابل انقلاب / رزمجو ، تعویض طلائی

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

تیم فوتبال شاهین آب‌پخش موفق شد با گل دیرهنگام خود تیم انقلاب درودگاه را شکست داده و به مرحله بعد مسابقات زیرگروه شهزستان دشتستان صعود کند.
در این مسابقه که عصر امروز در ورزشگاه تختی برازجان برگزار شد تیم شاهین روی خلاقیت بهرام رزمجو  صاحب یک موقعیت تک به تک در محوطه جریمه انقلاب شد و این بازیکن توپ را به راحتی از کنار دستان احسان حاجی‌پور وارد دروازه انقلاب کرد.
برای شاهین در این مسابقه امید صمصامی - جلیل پورحسینی - محمد اندرزگو - مجتبی اندرزگو -  احمد رسولی فرد  - محمود رسولی فرد -سید محسن موسوی- رضا رضایی - اکبر شیخی  - اصغر صمصامی(حسن بوالحاجی) - عباس نوری(بهرام رزمجو) به میدان رفتند.
این بازی دو نیمه متفاوت داشت که در نیمه اول تیم انقلاب و در نیمه دوم تیم شاهین توانستند توپ و میدان را در اختیار بگیرند و این تیم شاهین بود که از معدود موقعیت‌های ساخته‌شده توسط بهرام رزمجو که در نیمه دوم وارد زمین شده‌بود به گل رسید. این موفقیت را به مجموعه باشگاه شاهین تبریک عرض میکنیم

در 7 نطق مجلس مسائل باغداران دشتستانی را پیگیری نموده‌ام

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ، نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در دیدار با نخلداران بخش‌های آبپخش ، سعدآباد و مرکزی گفت: مسئولان باید تلاش برای رفع و کاهش مشکلات مردم را یکی از دغدغه‌های اصلی خود بدانند و در این راستا گام بردارند.

ایوب پاپری مقدم فرد اظهار داشت: افزایش نرخ آب‌بهای نخیلات از 220 تومان به 260 تومان زمینه نگرانی کشاورزان را وجود آورده است و مسئولان باید با یافتن راهکارهای مناسب در جهت حل این مشکلات توجه کنند.

وی افزود: کیفیت و میزان آبدهی تاثیر مستقیم بر کیفیت محصولات خرمای کشاورزان دشتستانی دارد و باید با برنامه‌ریزی‌های مدون زمینه را برای آبیاری نخیلات به بهترین شکل ممکن فراهم آوریم.

پاپری مقدم فرد تصریح کرد: اظهارات کشاورزان مبنی بر کاهش میزان آب‌دهی نخیلات در سال‌ جاری است و بر این اساس افزایش میزان آب‌بهای نخیلات فاقد توجیه منطقی برای کشاورزان است و باید مسئولان ذیصلاح دلایل افزایش میزان آب‌بها را توضیح دهند.

این مسئول ابراز داشت: با تعامل و همفکری می‌توان به نتایج مطلوبی در زمینه رفع مشکلات دست یافت و کشاورزان با بیان دیدگاه‌ها و راهکارهای خود می‌توانند زمینه حل مسائل و مشکلات و کاهش آنها را فراهم کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در دوره مسئولیت نمایندگی مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به مراتب از حقوق کشاورزان و باغداران دفاع کرده‌ام و در هفت نطق  مسائل مربوط به بازار خرمای شهرستان دشتستان را پیگیری نموده‌ام.

ایوب پاپری مقدم فرد افزود: بر اساس قوانین مطرح در زمینه توزیع عادلانه آب برای جلوگیری از ضرر کشاورزان یا تشویق آنان در صورت اقتضا وزارت نیرو با تصویب هیئت دولت می‌تواند تخفیف لازم را منظور نماید و ما خواستار کاهش قیمت آب‌بهای نخیلات منطقه هستیم.

پاپری مقدم فرد اذعان داشت: در ماه‌های اخیر پیگیری‌های لازم در راستای اجرایی شدن بند 134 قانون بودجه سال 90 مبنی بر قرار گرفتن خرما در سبد کالایی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها را پیگیری نموده‌ام.

افزایش قیمت آب‌بها شوکی بر کشاورزان دشتستان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ، رییس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان دشتستان گفت: کشاورزی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم منطقه آبپخش و شهرستان دشتستان است و شورای اسلامی شهر آبپخش با تمام توان پیگیری‌های لازم برای مرتفع ساختن مسائل و مشکلات کشاورزان شهرستان دشتستان را انجام خواهد داد.
مصطفی رضایی عنوان داشت: در ماه‌های اخیر افزایش ناگهانی نرخ آب‌بها مانند شوکی بر ساختار کشاورزی آبپخش وارد ساخت و کشاورزان منطقه در تماس‌ها و مراجعات مکرر به شورای اسلامی شهر آبپخش خواستار کاهش میزان نرخ آب‌بهای نخیلات هستند.
وی به اشاره رکود شدید بازار خرما در سال‌های اخیر افزود: در 2 سال اخیر بازار خرما با رکود شدید فراوان بوده و این مساله مشکلات مالی فراوانی برای کشاورزان به دنبال داشته است و ایشان توان پرداخت حق‌آبه با این میزان افزایش را ندارند.
رضایی خاطرنشان ساخت: در ملاقات هفته گذشته با معاون وزارت نیرو داشتم مسائل و مشکلات کشاورزان شهرستان در زمینه مسائل آبیاری اراضی کشاورزی را مطرح کردم و خواستار رسیدگی جهت رفع این مشکلات شدم.
این مسئول ابراز داشت: بر اساس تبصره 2 ماده 33 قانون توزیع عادلانه آب ؛ در مواردی که جلوگیری از ضرر کشاورزان و یا تشویق آنها به کشت محصولات اساسی تخفیف خاصی را اقتضاء کند وزارت نیرو می‌تواند با تصویب هیئت دولت تخفیف لازم را منظور نماید و ما خواستار تلاش برای رفع مشکلات نخلداران بر اساس اختیارات قانونی هستیم.
عضو شورای اسلامی شهر آبپخش تصریح کرد: نبض اقتصادی مردم شهر آبپخش به کشاورزی و نخلداری وابسته است و امیدواریم محصولات با پیگیری مسائل و مشکلات باغداران و تلاش برای رفع آنها زمینه رونق اقتصادی کشاورزان منطقه را فراهم آورند.
 رضایی بیان داشت: فرماندار دشتستان از ابتدای ورود به شهرستان دشتستان با حساسیت خاص برای رفع مشکلات کشاورزان داشته‌اند و در مذاکراتی که با ایشان داشتم قول مساعد جهت پیگیری مسائل و مشکلات کشاورزان و تلاش برای رفع مشکلات را داده‌اند.

فروش و آبیاری مهم‌ترین دغدغه‌های باغداران منطقه هستند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ، سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش صبح امروز در جمع نمایندگان باغداران شهرستان دشتستان گفت: در سال‌های اخیر باغداران شهرستان دشتستان به دلیل خشکسالی و نوسانات بازار با مشکلات فراوانی همراه بوده است.

محمد افتخاری اظهار داشت: با مشورت و رایزنی می‌توان به راهکارهای مناسب برای بهبود وضعیت معیشتی باغداران دست یافت و باید در نشست‌های مختلف مسائل و مشکلات را به طور دوره‌ای مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: فروش نحصولات خرما و مساله آبیاری یکی از اساسی‌ترین نیازهای باغداران منطقه است که مسئولان باید با تمام توان برای رفع این مشکلات که قریب به نیمی از جمعیت شهرستان با آن درگیر هستند تلاش کنند.

افتخاری کاهش نرخ آب‌بها را خواسته شورای اسلامی آبپخش دانست و اذعان داشت: در سال‌های سیر تنزلی نرخ محصول خرما در بازار بوده‌ایم و با این وجود در سال 90 شاهد افزایش هجده درصدی میزان آب‌‌بها بوده‌ایم که سبب نگرانی کشاورزان منطقه شده است.

این مسئول تصریح کرد: انتظار داریم مسئولان برای این افزایش قیمت توجیه منطقی داشته باشند و به کشاورزان تعهد رسمی ارائه 3 دوره آبیاری نخیلات را بدهند یا به صورت دوره‌ای وجه مربوط به آب‌بها را از کشاورزان دریافت کنند.

مسئول کمیسیون شورای اسلامی شهر آبپخش ادامه داد: با توجه به واگذاری شرکت بهره‌برداری از منابع آبی و زهکشی استان بوشهر به بخش خصوصی انتظار داریم شاهد بهبود وضعیت این شرکت و جلب رضایت شهروندان باشیم.

محمد افتخاری ابراز داشت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی عبادتی بزرگ محسوب می‌شود و امیدواریم با همکاری خادمان مردم در شورای اسلامی و دستگاه‌های اجرایی بتوانیم زمینه جلب رضایت مردم و مرتفع ساختن مسائل و مشکلات ایشان را فراهم آوریم.

ضروریت تعامل مسئولان با کشاورزان برای بهبود امور ایشان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، نماینده شوراهای اسلامی بخش آبپخش در امور باغداران صبح امروز در جمع مسئولین شهرستان دشتستان گفت: باید کشاورزان و مسئولان شهرستان دشتستان جهت خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مسئولان با یکدیگر تعامل داشته باشند.

حسن فریبرزی اظهار داشت: از مسئولان مربوط انتظار می‌رود وقتی کشاورزان با برگزاری کنفرانس‌های علمی به بررسی مسائل و مشکلات می‌پردازند مسئولان حضور گسترده داشته باشند و حل دغدغه‌ها و مشکلات کشاورزان را یکی از اولویت‌های اساسی کار خود قرار دهند.

وی در رابطه با برنامه‌ریزی‌های دولت برای خدمات‌رسانی کشاورزان عنوان داشت: دولت از طریق سایت اینترنتی تحت نظارت وزارت جهاد کشاورزی به جمع‌آوری اطلاعات مربوط به کشاورزان برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به ایشان اقدام کرده است و انتظار می‌رود کشاورزان در تکمیل این اطلاعات به طور دقیق عمل کنند.

فریبرزی با اشاره به رکود بازار خرما در سال‌های اخیر خاطرنشان ساخت: در حالی که در سال‌های اخیر شاهد کاهش قیمت و رکود بازار خرما بوده‌ایم افزایش 18 درصدی قیمت آب‌بها در سال جاری باعث ناراحتی کشاورزان شده است و از مسئولان انتظار داریم با عزم جزم در راستای حل این مشکلات گام بردارند.

این مسئول ابراز داشت: هدف دولت از اجرای اصل 44 قانون اساسی واگذاری کار به بخش خصوصی و مردم برای بهبود اوضاع و افزایش بازدهی بوده است و باید با برنامه‌ریزی دقیق بخش‌ خصوصی در تحقق اهداف دولتمردان و افزایش رضایت مردم گام بردارند.

نماینده شوراهای اسلامی بخش آبپخش در امور باغداران اظهار داشت: در برنامه 5 ساله توسعه کشور تشکیل تعاونی آب‌بران برای واگذاری امور مربوط به آبیاری کشاورزی به کشاورزان مطرح شده است و باید جهاد کشاورزی و آب‌منطقه‌ای با تعامل زمینه تحقق این امر را فراهم آورند.

حسن فریبرزی تاکید کرد: خواسته کشاورزان منطقه دریافت آب‌بها پس از هر دور آبیاری است و اجرای این امر سبب افزایش بهره‌وری و صرفه‌جویی در مصرف منابع آبی می‌شود.

فریبرزی متذکر شد: اقتصاد منطقه آبپخش به خرما وابسته است و انتظار می‌رود مسئولین با تلاش برای بهبود وضعیت اقتصادی کشاورزان زمینه رونق اقتصادی منطقه در سالی که رهبر معظم انقلاب آنرا به جهاد اقتصادی مزین فرموده‌اند را فراهم آورند.