ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تمام ادارات ‌باید برای بزرگداشت هفته زن و روز مادر برنامه‌ریزی ک

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

احمد خرم‌روز بعد از ظهر امروز در نشست بزرگداشت مقام زن و روز مادر در بخش آبپخش اظهار داشت: در ارتباط با نقش زنان دیدگاه‌های متفاوتی در جامعه وجود دارد و باید تلاش شود دیدگاه‌های اسلامی درباره زنان در جامعه حاکم شود.

وی با بیان دیدگاه دین مبین اسلامی به بانوان و زنان در جامعه افزود: دنیای غرب و استکبار با دید ابزارگرایانه به زنان می‌نگرند و هیچ عزت و احترامی برای بانوان و زنان جامعه قائل نیستند ولی در دیدگاه اسلام ناب محمدی (ص) زن و مرد از نظر کرامت انسانی ارزشی برابر و مساوی دارند.

خرم‌روز خاطر نشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی گفتمان اسلام ناب محمدی(ص) که برخاسته از معارف و آموزه‌های آسمانی اسلام است در دنیا مطرح و الگوهای موفق فکری و عملی را برای رفتار فردی و اجتماعی زنان بر اساس تعریف انسانی جنسیتی به دنیا ارائه کرد.

بخشدار آبپخش اذعان داشت: دشمنان تلاش دارند چهره‌ای غیرواقعی از زن ایرانی و منزلت و ارزش ایشان در جامعه ترسیم کنند و ما باید ارزش و نقش زنان ایرانی را در جامعه تبیین کنیم.

خرم‌روز تصریح کرد: جمهوری اسلامی برخلاف دیگر حکومت‌های دنیا به منزلت و جایگاه واقعی زن در جامعه می‌اندیشد و نگاه ابزاری و منفعت‌طلبانه به زنان ندارد.

وی حضرت فاطمه (س) را الگویی کامل برای زنان و بانوان ایرانی و جهان اسلام خواند و ابراز داشت: در برنامه‌های هفته زن آنچه باید مورد توجه قرار گیرد فرهنگ‌سازی در ارتباط با الگوبرداری زنان و بانوان از سیره‌های رفتاری حضرت فاطمه (س) است.

این مسئول ادامه داد: توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، وقایع و رخدادهای داخلی و بین‌المللی در حوزه زنان نیز از دیگر موضوعاتی است که باید در برنامه‌های این ستاد مدنظر قرار گیرد.

بخشدار آبپخش تصریح کرد: تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید برای بزرگداشت هفته زن و روز مادر برنامه‌ریزی کنند و این اقدامات باید در برنامه‌های ایشان متجلی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد