ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

دشتستان 5 هزار عضو فعال کتابخانه دارد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

علی دهقان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح کتابخانه بزرگ روستایی در دشتستان اظهار داشت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی مهم‌ترین برنامه این نهاد در دشتستان است و در تمام روستاها و شهرها در این مسیر تلاش می‌کنیم.

وی افزود: تجهیز کتابخانه‌ها و تقویت کتابداران در دستور کار قرار دارد و از شهرداری‌ها نیز انتظار دارند مساعدت لازم را داشته باشند.

رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان دشتستان از افتتاح کتابخانه در روستای فاریاب در هفته آینده خبر داد و خاطر نشان کرد: زمین این کتابخانه به وسعت 80 مترمربع از سوی دهیاری روستا به نهاد کتابخانه‌های عمومی واگذار شده است.

دهقان تصریح کرد: این روستا از توابع بخش بوشکان در شهرستان دشتستان است و حدود 3 هزار نفر جمعیت دارد.

وی با بیان اینکه ساخت کتابخانه روستایی در اولویت برنامه‌های این شهرستان قرار دارد گفت: به دنبال اجرای طرح "هر روستا یک کتابخانه" امسال بیش از 18 کتابخانه روستایی در روستاهای این شهرستان احداث می‌شود و در سال آینده نیز این روند تداوم خواهد داشت.

رئیس کتابخانه‌های عمومی دشتستان گفت: برای ساخت کتابخانه در روستای "دهداران" نیز زمینی واگذار شده که به زودی مراحل ساخت و ساز آن آغاز می‌شود.

دهقان بیان کرد: شهرستان دشتستان 13 کتابخانه دارد و حدود 5 هزار نفر در این کتابخانه‌ها عضو فعال هستند. باید از همه ظرفیت موجود برای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی بهره ببریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد