ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اعلام قیمت خرید تضمینی محصولات پشتوانه‌ای برای کشاورزان است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

علی قنبری دوشنبه شب در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان باغداران در بخش آبپخش اظهار داشت: کشاورزان مشکلات و مسائل فراوانی دارند که همه مسئولان بر آن آگاهی دارند و برای رفع آنها تلاش می‌کنند.

رئیس سازمان تعاونی روستایی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در شهر آبپخش پتانسیل‌های کشاورزی بالایی وجود دارد و وجود کارشناسان علم کشاورزی در این بخش نمودی از توانایی و ظرفیت این بخش در عرصه کشاورزی است.

قنبری ابراز داشت:‌ استفاده از پتانسیل‌های علمی در تمام زمینه‌ها زمینه‌ساز پیشرفت و ترقی است و مسئولان بخش آبپخش نیز باید از این امتیازات بهره کافی ببرند.

وی اضافه کرد: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی" مزین کرده‌اند باید از تمام ظرفیت‌های کشاورزی به منظور تحقق این شعار والای اقتصادی بهره ببریم.

این مسئول ادامه داد: بخش مهمی از کیفیت محصولات کشاورزی به فرآیند بعد از برداشت محصولات برمی‌گردد و کشاورزان باید به آن توجه داشته باشند.

رئیس سازمان تعاونی روستایی استان بوشهر بیان داشت: نگهداری و بسته‌بندی تولیدات خرمای کشاورزان از مسائل پس از تولید محصولات کشاورزی است که باید به آن توجه داشته باشیم.

قنبری ادامه داد: خرید محصولات و تولیدات کشاورزی استان از اهمیتی بالا برخوردار است و رفع مشکلات تولید‌کنندگان برای مسئولان مربوطه مهم و ضروری است.

وی تصریح کرد: اعلام قیمت خرید تضمینی محصولات خرمای تولیدی کشاورزان می‌‌تواند پشتوانه‌ای برای کشاورزان و نخلداران باشد و باعث دلگرمی ایشان می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: سیاست دولت در خرید تضمینی خرما در مقیاس‌های بالا تعریف و تعیین نشده و این امر به نفع بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان تعاونی روستایی استان بوشهر اذعان داشت: صنف کشاورزی وظیفه جمع‌آوری نظرات کشاورزان و ارجاع این نظرات به مسئولان استان را دارد و تا حد توان اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام می‌دهند و برای رفع مشکلات، نیازها و دغدغه‌های کشاورزان اقداماتی بسیار خوب انجام می‌دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد