ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اجرای 87 پروژه زیرساختی در شهرها و روستاهای آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

احمد خرم‌روز شامگاه یکشنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید تمام توان خود را برای خدمت به مردم عزیز به کار گیریم.

وی افزود: یکی از خواسته‌های مهم مردم از مسئولان اجرای پروژه‌های عمرانی و تلاش برای پیشرفت و توسعه است و در حقیقت رسالت اصلی و مهم مسئولان و مدیران هم همین امر است.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: گستردگی نیازهای عمرانی و آبادانی در بخش آبپخش و تاکید مردم بر اجرای این پروژه‌های عمرانی از مسائل مهمی است که سبب تلاش و پیگیری‌های مکرر مسئولان شده است.

خرم‌روز ادامه داد: نیازهای بخش آبپخش به طور کلی به دو دسته نیازهای شهری و نیازهای روستایی تقسیم می‌شوند و با توجه به نسبت جمعیتی در این راستا اقدامات خود را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به اهمیت توسعه کشاورزی در بخش آبپخش اضافه کرد: با توجه به ظرفیت بالای حوزه کشاورزی در اشتغال جوانان بخش آبپخش اجرای پروژه‌های عمرانی به منظور رشد و توسعه زیرساخت‌های کشاورزی از مسائل مهمی است که مجموعه مدیران دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش به طور جدی آن را پیگیری کرده و خواهند کرد.

این مسئول بیان کرد: در سال گذشته با تعریف پروژه‌های مورد نیاز بخش اعتبارات ارزشمندی برای توسعه و آبادانی بخش آبپخش جذب شد و در سال جاری نیز از تمام توان برای جذب اعتبارات عمرانی استفاده می‌کنیم.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: در نشست‌های مختلف و گفت‌وگو با مسئولان و مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش نیازسنجی‌ها صورت گرفته و پروژه‌های مورد نیاز را به کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دشتستان ارسال کرده‌ایم.

خرم‌‌روز با اشاره به دقت بالای مسئولان در تعریف پروژه‌های مورد نیاز بخش آبپخش تاکید کرد: با شناخت نیازهای بخش آبپخش 87 پروژه عمرانی اساسی و زیربنایی بخش آبپخش تعریف و به شهرستان ارسال شده‌اند.

وی در ارتباط با اعتبارات مورد نیاز برای رفع این پروژه‌های عمرانی اذعان کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته 150 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه‌های عمرانی مورد نیاز است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد