ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ثمره قیام 15 خرداد فرو ریختن نظام 2500 ساله ستم‌شاهی بود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

احمد خرم‌روز در مراسمی به مناسبت قیام 15 خرداد در آبپخش اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نتیجه و ثمره قیامی است که ملت ایران همگام و همراه روحانیت آگاه و به رهبری امام خمینی (ره) علیه رژیم طاغوت برخاستند و برای اجرای احکام نورانی اسلام و قرآن سختی‌ها، زندان و تبعید را به جان خریدند.

وی افزود: این روز بزرگ، سرآغاز نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت غیور ایران است و تبیین دستاوردهای 15 خرداد برای نسل امروز ضروری است.

خرم‌روز خاطر نشان کرد: ثمره 15 خرداد ماه به عنوان قیامی مؤمنانه و حق‌طلبانه، فرو ریختن قدرت پوشالی نظام 2 هزار و 500 ساله ستم‌شاهی و ظهور حکومت اسلامی به تأسی از مکتب پرنور قرآن و عترت بود.

بخشدار آبپخش در تبیین برکات یوم‌الله 15 خرداد بیان داشت: قیام 15 خرداد 42، سهم بسزایی در پیروزی ملت سرافراز ایران در بهمن سال 57 داشت و مهم‌ترین دستاورد این یوم‌الله بزرگ به بار نشستن انقلاب اسلامی و در نهایت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.

خرم‌روز با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میراث جاودان و گران‌بهای امام راحل است تصریح کرد: درس بزرگ بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به همه نسل‌ها این است که می‌توان با اراده و ایمان در برابر مستکبران ایستادگی و مقاومت کرد و آنها را از پای درآورد و به ذلت رساند و حق و عدالت را در جهان طنین‌انداز کرد.

وی رهبری مقام عظمای ولایت را امام‌گونه و تدابیر ایشان را موجب شکست برنامه‌های معاندان نظام اسلامی دانست و اذعان داشت: هوشمندی و زعامت بی‌بدیل مقام معظم رهبری در 22 سال اخیر موجب شکست و ناکامی برنامه‌های شوم و شیطنت‌آمیز دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی شده است.

بخشدار آبپخش ادامه داد: حضرت امام خامنه‌ای، کشور را با تلاش همگان و مسئولین صدیق نظام اسلامی ایران، در محور مقتدرانه و سرافراز به سمت افقی روشن در راه توسعه و عدالت قرار داده و همه مسئولان باید در این مسیر همواره تمام تلاش خود را برای اعتلای همه‌جانبه ایران اسلامی به کار گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد