ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

باشگاه‌های ورزشی دارای مجوز در دشتستان کمک مالی می‌شوند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

مهرداد فرخنده‌پی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی دشتستان اظهار داشت: ورزش یکی از مقوله‌های بسیار مهم است که در دولت‌های خدمتگزار احمدی‌نژاد توجه خاص به آن شده است و شاهد رشد و توسعه ورزش بوده‌ایم.

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: بسیاری از بیماری‌های قلبی و عروقی و بیماری‌های مفاصل که در جامعه شاهد آن هستیم از کم‌تحرکی سرچشمه می‌گیرد و با ورزش می‌توانیم با این بیماری‌ها به مبارزه بپردازیم.

فرخنده‌پی با اشاره به موقعیت آبپخش در عرصه ورزش بیان کرد: آبپخش از دیرباز در ورزش شهرستان پیشگام بوده و افتخارات ورزشی فراوانی را در این شهر شاهد بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: در سطح ورزش بخش‌های شهرستان، بخش آبپخش با داشتن سه باشگاه ورزشی در لیگ فوتبال استان میان سایر بخش‌ها سرآمد است.

این مسئول اذعان کرد: مسئولات اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان به توسعه ورزش توجهی خاص دارند و با توجه به ظرفیت بالای شهر آبپخش توجه خاصی به این شهر داشته‌ایم.

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان ادامه داد: با همکاری شرکت گاز قطعه زمینی به مبلغ 300 میلیون ریال به منظور توسعه فضاهای ورزشی شهر آبپخش در شهرک قلایی این شهر خریداری شده است.

فرخنده‌پی تصریح کرد: به علت وجود تیرهای برق در این زمین در حال حاضر ساخت و ساز در آن میسر نیست و به محض حل این مشکل نسبت به ساخت فضای ورزشی در آن اقدام می‌کنیم.

وی با اشاره به اختصاص 400 میلیون ریال اعتبار به زمین ورزشی روستای بنار آزادگان بخش آبپخش گفت: در سال 88 معادل 150 میلیون ریال اعتبار به زمین ورزشی روستای بنار آزادگان اختصاص یافت و در سال جاری نیز پیشنهاد اختصاص 250 میلیون ریال اعتبار به منظور تکمیل این فضای ورزشی را ارائه داده‌ایم.

فرخنده‌پی حمایت از تیم‌های ورزشی را یکی از اهداف اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان دانست و یادآور شد: به منظور حمایت از ورزشکاران و حل مشکلات باشگاه‌های ورزشی در سال جاری به باشگاه‌های ورزشی دارای مجوز مبالغی کمک مالی خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد