ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

آب آشامیدنی آبپخش بهداشتی نیست

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

مصطفی رضایی در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهر آبپخش اظهار داشت: توجه به دغدغه‌های مردم یکی از مهم‌ترین وظایفی است که مسئولان در هر پست و مسئولیتی که هستند باید به آن توجه کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطر نشان کرد: برطرف شدن دغدغه‌های مردم یکی از اساسی‌ترین وظایف مسئولان است و اگر مسئولان نتوانند دغدغه‌های ذهنی مردم را با تلاش و پیگیری‌های خود برطرف کنند اقدامات آنان هیچگونه ارزشی نخواهد داشت.

رضایی ادامه داد: در حال حاضر مساله بزرگراه و اتوبان یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها و خواسته‌های مردم عزیز شهر آبپخش است و مسئولان هیئت‌ رئیسه شورای اسلامی شهر آبپخش همواره برای حل این مشکل کوشیده‌اند و همواره از تمام توان در این راستا بهره برده‌اند.

وی اضافه کرد: در سال‌های طولانی اشتغال و زندگی بسیاری از مردم وابسته به راه بوده و اگر این مسیر از نزدیکی شهر آبپخش عبور نکند ضربه‌های جبران‌ناپذیری به این شهر وارد خواهد شد و مسئولان شهرستان و استان باید از طریق رفع این مشکل اساسی‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه مردم شهر آبپخش را برطرف کنند.

این مسئول با اشاره به احتمال قطعی برق در فصل تابستان بیان داشت: هر ساله با فرا رسیدن فصل تابستان شاهد ایجاد اختلال و قطعی برق در شهر آبپخش بوده‌ایم و مسئولان اداره برق آبپخش باید تمهیداتی بیندیشند که در فصل تابستان سال جاری شاهد اینگونه مشکلات نباشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش تصریح کرد: یکی از شدیدترین گلایه‌های مردمی که در روزهای گذشته مکررا با مراجعه به شورای اسلامی شهر آبپخش مطرح شده است وضعیت بد آب آشامیدنی شهر آبپخش است و مسئولان مرکز بهداشتی شهر آبپخش و آب و فاضلاب باید آن را برطرف کنند.

رضایی تاکید کرد: در امر خدمت‌رسانی به مردم که خطیر‌ترین وظیفه ما مسئولان است باید جدیت داشته باشیم و نباید فقط به صورت فرمالیته مسائل را جمع و جور کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: در هفته گذشته به منظور آشنایی با مشکلات مردم، مسئولان شورا و بخشدار محترم آبپخش در مصلای نماز جمعه آبپخش در میان نمازگزاران آبپخشی حاضر شدیم و در ارتباط با مسائل و مشکلات شهر با ایشان به مباحثه پرداختیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد