ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

محور مواصلاتی استان‌های بوشهر ـ هرمزگان ـ خوزستان ساماندهی شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش اظهار داشت: ساماندهی و بهسازی محور مواصلاتی استان‌های بوشهر، هرمزگان و خوزستان در آبپخش از مهم‌ترین پروژه‌های شهری آبپخش است که هم‌اکنون در دست اجراست.

وی افزود: بهسازی این خیابان از سال گذشته آغاز شد و فاز نخست آن از چند ماه قبل مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهردار آبپخش خاطر نشان کرد: با توجه به تردد بالای این محور، عملیات بازسازی و ساماندهی این خیابان با کندی انجام شده و هم‌اکنون در قطعات مختلف اجرایی می‌شود.

موسوی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از تصادف و حوادث احتمالی، مسایل ایمنی و امنیتی را کاملا مورد توجه قرار داده‌ایم و امیدوار هستیم این عملیات بدون کوچک‌ترین حادثه به اتمام برسد.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون 14 پروژه عمرانی و زیرساختی در آبپخش در دست اجراست و تلاش داریم در نیمه نخست امسال تمام پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کنیم و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

شهردار آبپخش یادآور شد: افزایش کیفیت پروژه‌ها و رضایت مردم از طرح‌ها مهم‌ترین دغدغه مسئولان شورای اسلامی و شهرداری است و در این مسیر از همه توان خود استفاده می‌کنیم.

این مسئول گفت: تجهیز شهربازی و پارک تفریحی و گردشگری آبپخش در دستور کار قرار دارد که انتظار داریم در سال جاری به نتیجه مطلوب برسد.

وی اذعان داشت: احداث پارک‌های محله‌ای و ایجاد و تجهیز پارک کودک در محلات مختلف نیز از دیگر طرح‌هایی است که با شتاب و کیفیت مطلوبی اجرایی می‌شود.

شهردار آبپخش متذکر شد: شورای اسلامی شهر و بخشدار آبپخش و فرماندار دشتستان همکاری بسیار خوبی با شهرداری دارند و موجبات رشد و توسعه شهر را فراهم آورده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد