ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اجرای 15 پروژه زیرساختی تا مهر امسال در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

سید محمود موسوی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی آبپخش اظهار داشت: آبپخش از شهرهای مهم و بزرگ در سطح استان و کشور است و با توجه به قرار گرفتن در محور مواصلاتی استان‌های جنوبی، اهمیت این شهر دوچندان شده است.

وی افزود: هم‌اکنون خیابان اصلی آبپخش که محور اصلی عبور و مرور و متصل کردن استان‌های خوزستان و بوشهر و هرمزگان است در دست بازسازی است و سرعت بخشیدن به پروژه و افزایش طح کیفی این طرح مهم‌ترین برنامه شهرداری است.

شهردار آبپخش خاطر نشان کرد: اجرای پروژه‌ها بر اساس نکات فنی و مهندسی و توجه به کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی از مسائل مهمی است که همواره مورد توجه پرسنل شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش بوده و واحد عمران و مهندسی شهرداری به طور خاص بر این مسئله تاکید داشته‌اند. 

موسوی تصریح کرد: زیباسازی فضای شهر و توسعه گردشگری و صنعت توریسم در این شهر زیبا مورد تاکید مسئولان قرار دارد که از تمام امکانات موجود برای تحقق این مسئله استفاده می‌کنیم.

وی از اجرای 15 پروژه زیرساختی تا مهر امسال در آبپخش خبر داد و اذعان داشت: هم‌اکنون به طور همزمان تعداد 15 پروژه مهم توسط شهرداری آبپخش در دست اجراست که تعدادی از پروژه‌ها مربوط به سال گذشته است و امیدوار هستیم تا انتهای شهریور همه طرح‌ها را تکمیل کنیم.

شهردار آبپخش یادآور شد: همکاری شورای اسلامی با شهرداری بسیار خوب و مناسب بوده و بخشدار و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز همکاری مطلوب و ارزشمندی داشته‌اند.

موسوی افزود: در سال تولید ملی از واحدهای تولیدی بومی حمایت بیشتری خواهیم داشت و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد