ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

جذب 144 نیروی جدید در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

جهانگیر شاهینی ظهر امروز در بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی دشتستان و آبپخش اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در سال جاری نسبت به احداث و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی اهتمام ویژه‌ای داشته است.

وی افزود: در سال جاری 2 بیمارستان مهم و ارزشمند در بوشهر و برازجان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند که بدون تردید این مراکز مهم درمانی نقش ویژه‌ای در افزایش رضایت‌مندی مردم خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در دشتستان با تلاش مسئولان شبکه بهداشتی و درمانی شاهد ارتقای کیفیت درمانی و بهداشتی در روستاها و شهرها هستیم و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

شاهینی تصریح کرد: کیفیت بخشی در امر خدمات بهداشتی و درمانی در سطح دشتستان در یک‌سال اخیر به خوبی انجام گرفته که انتظار داریم این روند تداوم یابد.

وی اضافه کرد: تامین نیروی انسانی و تجهیز مراکز در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم با تلاش شبانه‌روزی همه مسئولان به موفقیت لازم در این راستا برسیم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از جذب 144 نیروی جدید در دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: اطلاع‌رسانی در مورد جذب نیروها انجام شده و با ثبت‌نام از داوطلبان، آزمون و مصاحبه و گزینش نیروها انجام خواهد شد.

شاهینی بیان کرد: همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی با شبکه‌ها و مراکز بهداشتی درمانی، نقش مهمی در ارتقای کیفیت خدمات دارد و امیدوار هستیم این امر با تعامل بیشتر و بهتر محقق شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد