ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

منوعیت شناکردن دردریاچه سد رئیسعلی دلواری وکانال های آبیاری

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

حسین باشی زادگان درجمع خبرنگاران اظهارداشت: همه ساله با آغاز فصل گرما نوجوانان و جوانان استان بوشهر به ورزش‌های آبی وشنا دررودخانه ها، دریاچه سد و کانال های آبیاری دراین استان روی می ‌آورند که گاهی اوقات با بی ‌احتیاطی برخی از آنان این تفریح منجر به وقوع حادثه های تلخ می ‌شود.

وی اضافه کرد: شنا کردن در کانال های آبیاری و تاسیسات آبی استان بوشهرنظیر سد، آب بندها و کانال های آبیاری علاوه بر خطرهای جانی، خسارت زیادی را به این تاسیسات وارد می کند.
باشی زادگان ادامه داد: بازی گوشی و شوخی های نامناسب برخی جوانان در هنگام شنا با یکدیگر گاهی اوقات پیامدهای بسیار ناگواری را به همراه دارد.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای بوشهر یادآورشد: به همین دلیل همه ساله شاهد غرق شدن و فوت تعدادی از نوجوانان و جوانان در مناطق مختلف این استان در هنگام شنا کردن در رودخانه ها و کانال های انتقال آب هستیم.
وی گفت: گاهی جوانان با اطمینان کامل از مهارت خود در شنا به نقاط عمیق و مکان‌های پر فشار آب می روند که این اطمینان بیش از حد، زندگی آنها را به خطر می اندازد.
باشی زادگان بیان کرد: با توجه به نقش رسانه‌ها در فرهنگ‌ سازی و آموزش مردم، رسانه های همگانی باید با ورود به عرصه و فرهنگ‌سازی نوجوانان و جوانان را از پیامدهای تلخ و ناگوار شنا کردن در نقاط عمیق و پرفشار آب آگاه سازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد