ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

انتقاد شهردار آبپخش از استاندار/جهانبخش بین مردم نیست

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

سید محمود موسوی عصر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی و شهرسازی آبپخش اظهار داشت: آبپخش از شهرهای مهم و بزرگ و تاثیرگذار در استان بوشهر است و برای رشد و توسعه این شهر تلاش وسیعی انجام گرفته است.

وی افزود: افزایش سطح کیفی پروژه‌ها از اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر کوتاهی نخواهیم کرد.

شهردار آبپخش خاطر نشان کرد: ساماندهی بولوار انقلاب به عنوان بزرگ‌ترین پروژه شهری در حال اجراست و فاز نخست این طرح هفته جاری تکمیل می‌شود.

موسوی تصریح کرد: زیباسازی شهر و ساماندهی کوچه‌ها و معابر با جدیت و تلاش مضاعف در دست اجراست که امیدوار هستیم به نتیجه مطلوبی برسد.

وی با اشاره به اجرای بزرگراه گناوه به برازجان اضافه کرد: خواسته مردم آبپخش، عبور این بزرگراه از شهر آبپخش است و از مدیران اداره کل راه و شهرسازی انتظار داریم به خواسته مردم احترام بگذارند.

شهردار آبپخش گفت: عبور راه از آبپخش موجبات رونق و پیشرفت شهر می‌شود و مسئولان باید به مشکلات معیشتی شهروندان نیز توجه کنند.

موسوی با اشاره به اینکه استاندار بوشهر تاکنون از آبپخش بازدیدی نداشته است افزود: استاندار بوشهر با وجود اینکه بیش از دو سال در استان مستقر است حتی یک‌ بار هم به آبپخش نیامده و مردم نسبت به این مسئله گلایه‌مند هستند.

وی اذعان کرد: استاندار باید در بین مردم حاضر شود و با مشکلات آنها از نزدیک آشنا شود و باید به انتظارات مردم احترام گذاشته شود.

شهردار آبپخش بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود برای رشد و توسعه منطقه از مهم‌ترین اولویت‌های آبپخش است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد