ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شهردار آبپخش خبر داد: اجرای همزمان 15 پروژه عمرانی در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، سید محمود موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اهداف شهرداری آبپخش در دو سال گذشته پیشرفت و توسعه عمرانی شهر آبپخش بوده است.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: توسعه، عمران و آبادانی شهر آبپخش مستلزم توجه به نیازهای زیرساختی و بنیادی شهری آبپخش است که یکی از برنامه‌های راهبردی شهرداری در طول این مدت بوده است.

موسوی ابراز داشت: در زمینه شناخت و طبقه‌بندی نیازهای شهری آبپخش اقدامات شایان ذکر و ارزشمندی صورت پذیرفته و تلاش برای رفع این مشکلات مرحله بعدی برنامه‌های شهرداری آبپخش در پروژه‌های عمرانی آتی است.

وی به عوامل موفقیت شهرداری آبپخش در کوتاه‌ مدت گذشته اشاره کرد و یادآور شد: توجه به دانش و تخصص‌گرایی از مسائل مهمی است که در یک سال گذشته در توسعه آبپخش موثر بوده و این شهر را روی ریل آبادانی قرار داده است.

این مسئول اذعان داشت: گستردگی نیازها در شهر آبپخش سبب آن شده که اقدامات شهرداری کمتر به چشم بیاید ولی به طور کلی شهروندان عزیز آبپخشی از فعالیت شهرداری و اقدامات صورت‌گرفته رضایت کامل دارند.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: به منظور اتمام هرچه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی مربوط به سال مالی 1390 اجرای همزمان 15 پروژه عمرانی در دستور کار شهرداری آبپخش قرار دارد.

موسوی متذکر شد: صیانت از بیت‌المال و حقوق مردم یکی از مهم‌ترین اصول و رویکردهای شهرداری آبپخش است و به این منظور شاهد نظارت مستمر کارشناسان شهرداری آبپخش از پروژه‌های در دست اجرا هستیم.

شهردار آبپخش زیباسازی ورودی شهر آبپخش را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این مجموعه برشمرد و اذعان داشت: میدان آبیاری در ورودی شهر آبپخش واقع شده و بهبود وضعیت آن تاثیر شگرفی در زییاسازی چهره شهر دارد به همین منظور عملیات اجرایی بهسازی این میدان در روزهای آتی با اعتبار اولیه 500 میلیون ریال آغاز می‌شود.

موسوی گفت: نصب المان روحانی شهید اسماعیلی در میدان ورودی شهر آبپخش از برنامه‌های فرهنگی شهرداری آبپخش است که با اعتبار 400 میلیون ریال صورت پذیرفته و هم‌اکنون شاهد ساخت فندانسیون به منظور نصب این المان هستیم.

وی با اشاره به بهره‌برداری از آسفالت بلوار غدیر در هفته آتی ابراز داشت: دلیل تاخیر در اجرای این پروژه را داشتن معارض و مشخص نبودن محل عبور لوله‌های آب و کابل مخابرات بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد