ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مشکلات اراضی مردم آبپخش خارج از نوبت رسیدگی می‌شود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، مصطفی رضایی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی و زیرساختی آبپخش اظهار داشت: شوراهای اسلامی نهاد‌هایی مردمی هستند و باید توجه به خواسته‌ها و دغدغه‌های مردمی را به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف و رویکردهای خویش تعیین کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: باید همواره بر این مهم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم ولی‌نعمتان مسئولان هستند توجه داشته باشیم و به همین منظور خود را وقف خدمتگذاری صادقانه و خالصانه به مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی کنیم.

رضایی بیان داشت: شورای اسلامی شهر آبپخش همواره کوشیده است در شش سال فعالیت خود به نیازها و دغدغه‌های اساسی مردم توجه داشته باشد و در راستای رفع آنها بکوشد و همواره از موارد اضافی و حواشی دوری گزیده‌ایم.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات و دغدغه‌های مردمی که مربوط به سالیان طولانی است مشکل مربوط به اراضی مسکونی شهر آبپخش است که پس از پیگیری‌های فراوان و گسترده‌ای که صورت گرفت موفقیت‌های ارزشمندی در این راستا به دست آوردیم.

این مسئول ادامه داد: در شش سال گذشته از طرق و راه‌های متفاوت رفع مشکل مربوط به اراضی مسکونی شهر آبپخش را دنبال کرده و در سال گذشته با همکاری منابع طبیعی استان بوشهر به نتایجی ارزشمند در این راستا دست یافته‌ایم و امروز شاهد رفع مشکلات مردم بر اساس این پیگیری‌ها هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش با تشکر از همکاری منابع طبیعی استان بوشهر در راستای رفع این مشکل عنوان کرد: در تابستان گذشته شاهد حضور دو روزه کارشناسان منابع طبیعی شهرستان دشتستان در شهر آبپخش بودیم و این امر سبب تشکیل قریب به یک هزار و 400 پرونده اعتراضی درباره زمین‌های مسکونی آبپخش شد.

رضایی بیان داشت: رفع نهایی این مشکلات مستلزم همکاری دادگستری است و در این ارتباط هماهنگی‌های لازم با دادگستری به منظور بررسی سریع و خارج از نوبت پرونده‌های مربوط به زمین‌های مسکونی شهر آبپخش صورت پذیرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد