ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تعطیلی مدارس کم‌جمعیت روستایی با شعار دولت مغایرت دارد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضایی عصر امروز در نشست بررسی طرح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در جمع فرهنگیان در آبپخش اظهار داشت: سند تحول بنیادین نقشه راه تعلیم و تربیت است و در پیشرفت و توسعه آموزش و پرورش تاثیر بسزایی دارد.

امام جمعه آبپخش خاطرنشان کرد: تدوین سند تحول بنیادین اقدامی ارزنده است و نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی را به خوبی تعریف و توصیف کرده و برای تربیت این نیرو باید معلمان تراز انقلاب اسلامی نیز تربیت شوند و کسانی در کلاس درس حضور یابند که به قداست شغل معلمی خود اعتقاد داشته باشند.

رضایی با انتقاد از برخی از مسائلی که در چند وقت اخیر در آموزش و پرورش رخ داده است، اذعان داشت: شعار دولت، آبادانی روستاها و جلوگیری از مهاجرت جمعیت روستایی است ولی تعطیلی مدارس کم جمعیت روستاها با اجرای این هدف مغایرت دارد.

وی اضافه کرد: وقتی مدارس روستایی تعطیل شود همین عامل باعث می‌شود خانواده‌ها برای تحصیل آسان و به دور از دغدغه خود به شهرها مراجعت کنند و روستاها را ترک کنند که عامل آن کاهش جمعیت روستایی و مهاجرت به شهرها می‌شود.

امام جمعه آبپخش با اشاره به اینکه در اجرای برنامه‌های خود باید به مردم توجه خاصی داشته باشیم اذعان داشت: اولیای دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی پسرانه استقلال قلایی با مراجعات مکرر به دفتر بنده اعلام کرده‌اند در صورت تعطیلی راهنمایی استقلال قلایی در سال تحصیلی آتی از تحصیل دانش‌آموزان خود ممانعت می‌کنند.

رضایی تاکید کرد: تحصیل علم متضمن آینده فرزندان ایران اسلامی است و از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان دشتستان انتظار داریم با رفع این مشکل و خواسته مردم قلایی، تحصیلی آسان و امن را برای فرزندان این مرز و بوم فراهم کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد