ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

حرمت افراد در امر به معروف و نهی از منکر حفظ شود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌ آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضایی صبح امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر آبپخش اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از دستورات صریح و مهم دین مبین اسلام است که در جوامع انسانی باید به آن توجه داشته باشیم.

امام جمعه آبپخش خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر به معنای پرورش خوبی‌ها و نیکی‌ها در جامعه و جلوگیری از رشد و توسعه زشتی‌ها و پلیدی‌ها در جامعه است و اجرای دقیق این طرح سرافرازی و تعالی تمامی جوامع انسانی را به دنبال دارد.

رضایی با اشاره به اهمیت این فرایض در دین مبین اسلام اذعان داشت: در دین مبین اسلام که کامل‌ترین و آخرین دین الهی است و تمامی ابعاد و جنبه‌های زندگی صحیح انسانی در آن وجود دارد توجهی خاص به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر شده و این امر وظیفه مسئولان در اجرای این طرح را سنگین می‌کند.

وی اضافه کرد: بهترین و مناسب‌ترین مکان برای اجرا و عمل به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر خانه و محیط خانواده است و در این فضای صمیمی باید پدر و مادر، فرزندان و جگرگوشه‌های خود را با احکام دین مبین اسلام که بهترین‌ شیوه زندگی انسان است آشنا کنند و از انحراف ایشان جلوگیری کنند.

امام جمعه آبپخش ادامه داد: دومین مکان اساسی که در اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر از اهمیت بالایی برخوردار است آموزش و پرورش است که جمعیت بالایی از نیروی انسانی را در قالب مربیان در خود جای داده و از معلمان گرانقدر انتظار می‌رود این فریضه الهی را در جامعه و در میان دانش‌آموزان گسترش دهند.

رضایی بر جنبه دقت در اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر تاکید و تصریح کرد: در سطح اجتماعی در اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر باید به حفظ حرمت افراد توجه داشته باشیم و نگذاریم که در اجرای این ماموریت خدایی نکرده به شخصیت افراد خدشه و لطمه‌ای وارد شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد