ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

فرهنگ امر به معروف در ادارات نهادینه شود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز صبح امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر آبپخش اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از فرایض مهم الهی است و توجه به ملاحظات گوناگون مانع از اجرای امر به معروف و نهی توسط افراد در جامعه شده است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آبپخش خاطرنشان کرد: اجرای این فریضه دینی توسط تمامی افراد جامعه موجب ارتقای امنیت اجتماعی شده و تحقق این هدف می‌تواند سرعت موفقیت و پیشرفت جامعه را در همه عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و علمی افزایش دهد.

خرم‌روز تذکر لسانی را یکی از جنبه‌های مهم اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانست و اذعان داشت: تذکر لسانی نخستین مرحله از اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است که باید هر فردی با عطوفت، عدالت، زبان نرم و مدارا دیگران را به این فریضه دینی ارشاد کند.

وی اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر فلسفه قیام امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان در ظهر عاشوراست و مزین شدن فضای ادارات به معروفات موجب اصلاح و بهبود جامعه می‌شود و تعالی جامعه انسانی را به دنبال خواهد داشت.

این مسئول بیان داشت: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید در ادارات و نهادها نهادینه شود و این امر موجبات سالم شدن فضای جامعه می شود.

 امت مسلمان ایران اسلامی باید همگی خود را در عمل به این وظیفه مهم الهی مسئول بدانند و از تمام توان و پتانسیل به منظور تحقق این امر در جامعه بهره‌برند چون تمامی آحاد و اقشار جامعه از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آبپخش عنوان کرد: حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب آبپخش دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر را بر عهده دارد و از ایشان می‌خواهیم با تمام توان برای عمل هرچه بهتر به وظایف مربوطه کوشا باشند.

خرم‌روز با اشاره به ضرورت همکاری ریش‌سفیدان محلی و هیئت امنای مساجد گفت: باید تمامی ریش‌سفیدان محلات و اعضای هیئت امنای مساجد به عنوان ضابطین ستاد امر به معروف و نهی از منکر فعالیت کنند و در این راستا در آینده نزدیک جلساتی با ایشان برگزار خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد