ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ترور شخصیت‌ها و دانشمندان سبب عقب‌نشینی مردم نمی‌شود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش حجت‌الاسلام حسین دشتی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با شهروندان آبپخشی به مناسبت واقعه هفتم تیر اظهار داشت: حادثه هفتم تیر یکی از حوادث جانسوز انقلاب اسلامی بود و دل تمام محبان انقلاب اسلامی را به درد آورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: این حادثه ابعاد مختلفی را دارا بود و یکی از جالب‌ترین و مهم‌ترین ابعاد این حادثه این بود که ضربه‌‌های سنگین این چنینی خللی به جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد نکرد.

دشتی ادامه داد: چنین ضربه‌ای در هر جای دنیا برای انحلال و فروپاشی یک نظام سیاسی و حاکمیتی کافی بود اما ایمان و اخلاص مردم و تدابیر مدبرانه و حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی تمام برنامه‌های منافقین کوردل و دشمنان نظام اسلامی را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره بر آنکه ترور شخصیت‌ها و دانشمندان سبب عقب‌نشینی مردم از مواضعشان نمی‌شود، بیان کرد: این وقایع و وقایعی از این قبیل ثابت کرد که ترور شخصیت‌ها سبب عقب‌نشینی مردم نمی‌شود بلکه صفوف مردم را مستحکم‌تر می‌کند و موجب می‌شود مردم با عزمی راسخ‌تر در صحنه حضور یابند.

این مسئول با تاکید بر آنکه حادثه هفت تیر تمامی امت ایران را داغدار کرد، گفت: به دلیل مقاومت و استحکام مردم ایران بر مواضع انقلابی و اسلامی خویش پس از ترور مسئولان و کارگزاران نظام این حادثه معجزه‌ای در تاریخ انقلاب محسوب می‌شود و معجزات بسیاری از این قبیل در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی دیده‌ایم و در حوادث سهمگین این‌چنینی سربلند بیرون‌ آمده‌ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: حوادث تاریخی مجددا تکرار می‌شوند و ما باید با کاوش در این مسائل و رخدادها از آنها پند بگیریم تا در صورت تکرار حوادث بتوانیم نقش صحیح و کارآمدی برای دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی ایفا کنیم.

دشتی بیان کرد: منافقین، مجاهدین و ... همه از جوانان مومن و متدین بودند که در شرایط حساس نتوانستند راه صحیح را انتخاب کنند و دچار لغزش شدند.

وی با تاکید بر مظلومیت شهید بهشتی گفت: بیشترین مظلومیت شهید بهشتی به خاطر مسائلی بود که بنی‌صدر به وجود آورده بود و پس از شهادت این بزرگوار همه به این مسائل پی بردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اذعان کرد: مسائل سیاسی مسائلی حساس است و احتمال خطا و لغزش در آنها وجود دارد لذا داشتن پشتوانه و ستونی که از انحرافات جلوگیری کند، ضروری است.

دشتی ادامه داد: باید در مسائل سیاسی و اعتقادی راه و روش انبیا و اولیاء دین و در عصر غیبت نواب و اولیاء دینی را به عنوان الگو و مقتدای خویش قرار دهیم و از ایشان الگوبرداری کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تاکید کرد: هرگاه در این مسیر از مولا و مقتدای خویش عقب بمانیم یا جلو بزنیم نشانه لغزش و انحراف است و این مسئله یعنی دچار لغزش و انحراف شده‌ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد