ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

افول منافقان از هفتم تیر 60 آغاز شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضایی شامگاه سه‌شنبه در جمع شهروندان آبپخشی به مناسبت هفتم تیر ماه اظهار داشت: شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران گرانقدر و باوفای ایشان یکی از سخت‌ترین حوادث در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است و تمام دلسوزان و عاشقان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را داغدار کرد.

امام جمعه آبپخش خاطرنشان کرد: دهه 60 یکی از حساس‌ترین دهه‌ها برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و در این دهه دشمنان تمام ترفند‌ها و تلاش‌های خود را به کار گرفتند تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی خللی وارد کنند و موتور محرک آن را متوقف کنند.

رضایی اذعان کرد: ترور شخصیت‌های عظیم و بزرگوار نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از عمده‌ترین مسائلی است که دشمنان نظام به آن توجه دارند و از سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا عصر جدید آن را به کار گرفته‌اند اما به حول و قوه الهی و رهبری مدبرانه معمار کبیر انقلاب و رهبری عظیم‌الشان جمهوری اسلامی ایران، هر بار نقشه آنها با شکست مواجه شده و نتوانسته‌اند خللی در اراده امت مسلمان ایران اسلامی وارد کنند.

وی ادامه داد: شکست انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از اهدافی است که دشمنان در تمام برنامه‌های خویش دنبال می‌کنند و می‌خواستند با ترور شخصیت‌ها مقابل اسلام و نظام اسلامی قد علم کنند و هر بار حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در صحنه‌های مختلف بر نقشه‌های منافقین کوردل و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در خارج و داخل کشور مهر باطل زد.

امام جمعه آبپخش بیان کرد: در طول تاریخ همواره شهید و شهادت و خون شهید سبب بقا و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی و بی‌اثری نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان شده است.

رضایی عنوان کرد: افول منافقین و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از ماجرای هفتم تیر آغاز شد و پس از این ماجرا شاهد فرار سرکردگان ایشان از ایران اسلامی بودیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد