ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اخباری کوتاه از رسانه‌های مختلف

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

روزنامه ایران: اعتبارنامه احمد توکلی در کمیسیون تحقیق رد شد
نجابت نماینده تهران با بیان اینکه «احمد توکلی به دستور رهبر انقلاب برای تحصیل به انگلستان رفته بود و شایعات در خصوص مدرک تحصیلی وی درست نیست»، عنوان کرد: موضع گیری‌ها نسبت به آقای توکلی بسیار غم‌انگیز است. برخی جایگاه‌ها در مجلس عوض شده است. کمیسیون {کمیسیون تحقیق} افراد مشکل‌داری را تأیید ولی آقای توکلی را که با تدبیر جلو رفته است، رد می‌کند. در حالی نیت توکلی مبارزه با مفاسد اقتصادی است و در همین راستا درباره اعتبارنامه نمایندگان احساس مسئولیت کرده است.
گفتنی است اعتبارنامه توکلی در کمیسیون تحقیق تأیید نشده است و دو موضوع زمین‌های شهرک غرب و مدرک تحصیلی وی ج‍زء چالش‌های توکلی به حساب می‌آید.



خبرگزاری مهر: جلسه مجلس برای بررسی اعتبارنامه‌ منتخب دشتستان بار دیگر غیرعلنی شد

جلسه مجلس برای بررسی اعتبارنامه‌ سید مهدی موسوی نژاد منتخب دشتستان برای بار دوم در روز جاری غیرعلنی شد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، جلسه امروز چهارشنبه مجلس به صورت غیر علنی آغاز شد و پس از برگزاری بیش از یک ساعت و نیم جلسه غیر علنی که به بررسی اعتبارنامه حبیب الله برومند منتخب بیله سوار و دشتستان اختصاص داشت ، جلسه علنی شد و رای گیری مخفی و با کارت برای این اعتبار نامه صورت گرفت.
علی لاریجانی رئیس مجلس پس از گذشت حدود 15 دقیقه از جلسه علنی مجددا اعلام کرد جلسه برای بررسی اعتبارنامه بعدی غیر علنی است.
لاریجانی ادامه داد: سید مهدی موسوی نژاد منتخب دشتستان خواستار بررسی اعتبارنامه اش به صورت علنی در صحن مجلس بود اما با درخواست معترضان و قبول وی جلسه بررسی اعتبارنامه موسوی نژاد به صورت غیر علنی برگزار می شود.


خلیج فارس: یک بومی مدیر بانک صادرات استان می شود

سلیمان پور پس از قریب 2 سال حضور در بوشهر جای خود را به نامور نیروی بوشهری بانک صادرات می دهد. نامور پیش از این عضو هیات مدیره بانک در بوشهر بوده که بعدها به قم و تهران منتقل شده است.
قرار است شنبه آینده آئین تودیع و معارفه مدیران بانک صادرات بوشهر برگزار شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد