ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

همه توان خود را برای ساخت دشتستانی آباد به کار می‌گیریم

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

نماینده مردم شهرستان دشتستان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: همه توان خود را برای ساخت دشتستانی آباد به کار خواهیم گرفت.

سید مهدی موسوی‌نژاد پس از تائید اعتبارنامه خود در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار ندای‌آبپخش گفت: از زمانی که با کسب بیشترین تعداد آرای شهرستان دشتستان به مجلس شورای اسلامی راه یافتم، شیطنتهایی برای مقابله با این انتخاب مردم صورت گرفت و برخی از افراد سعی در برهم زدن این کار داشتند.
نماینده مردم شهرستان دشتستان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: همه توان خود را برای خدمت به مردم دشتستان و استان بوشهر به خدمت خواهم گرفت تا با کمک مردم شاهد دشتستانی آباد باشیم.
وی اضافه کرد: امروز و به منظور شفاف‌سازی بیشتر تقاضا کردیم که نشست بررسی اعتبارنامه‌ها به صورت علنی برگزار شود ولی با وساطت برخی از بزرگان مجلس این جلسه به صورت غیر علنی برگزار شد و در این جلسه نیز دفاع قاطعانه و متقنی داشتم.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به ارائه دلایل منطقی و رفع برخی شبهات در ارتباط با مدرک تحصیلی اینجانب توانستیم رای قاطع نمایندگان مجلس را کسب کنیم و توفیق خدمت‌رسانی به مردم را داشته باشیم.
پس از یک ساعت بحث و بررسی در جلسه غیر علنی مجلس 189 نماینده با رای مثبت به اعتبار نامه سید مهدی موسوی نژاد منتخب دشتستان این اعتبار نامه را تایید کردند.
محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس که ریاست بخشی از جلسه امروز مجلس را بر عهده داشت در پی رای گیری برای اعتبارنامه مهدی موسوی نژاد منتخب دشتستان در مجلس نهم اعلام کرد که از 206رای اخذ شده برای این اعتبارنامه ، تعداد 189 رای مثبت ، 11 رای منفی و 11رای ممتنع بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد