ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مردم از خرید نان بی‌کیفیت پرهیز کنند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌ آبپخش مسعود خادمی بعد از ظهر امروز در بازدید از خبازی‌های آبپخش اظهار داشت: نظارت دقیق و مستمر بر نانوایی‌های منطقه آبپخش یکی از شیوه‌های کمیسیون آرد و نان جهاد کشاورزی آبپخش به منظور صیانت از حقوق مردم است.

مسئول کمیسیون آرد و نان جهاد کشاورزی آبپخش خاطر نشان کرد: کیفیت نان از مهم‌ترین مسائلی است که در بازدیدها به آن توجه داریم چون با بالا رفتن قیمت نان، حق طبیعی مردم است که از نانی استفاده کنند که کیفیتش مطلوب باشد.

خادمی ادامه داد: حذف ضایعات نان از مهم‌ترین مسائلی است که در کیفیت‌بخشی به نان مصرفی مردم دنبال کرده‌ایم و تمامی خبازی‌ها را اجبار به حذف ضایعات نان کرده‌ایم.

وی در ارتباط با خواسته‌های مردمی در راستای افزایش کیفیت نان مصرفی اذعان داشت: افزایش کیفیت آرد یکی از خواسته‌های مهم مردم است و همواره پیگیری‌های مکرری به منظور افزایش کیفیت نان‌ها انجام می‌دهیم و از مردم می‌خواهیم از خرید نان بی‌کیفیت پرهیز کنند.

خادمی تصریح کرد: بهبود وضعیت بهداشتی خبازی‌های منطقه آبپخش از مسائلی است که در دو سال گذشته تاکیدات فراوانی بر آن داشته‌ایم و هم‌اکنون وضعیتی مطلوب‌تر از قبل را در این زمینه شاهد هستیم.

بخشدار آبپخش نیز در این بازدید گفت: یکی از سیاست‌های مدیران استان با اجرای قانون هدف‌مندی یارانه‌ها افزایش کیفیت نان بود که اقدامات مهم و ارزنده‌ای در این راستا صورت پذیرفته است.

احمد خرم‌روز اظهار داشت: کیفیت نان در آبپخش در مقایسه با ماه‌های گذشته تغییرات محسوسی داشته و رضایت مردم در بازدیدها گواه این مساله است.

وی نان تافتون را یکی از عمده‌ترین اقلام نان مصرفی مردم در آبپخش دانست و افزود: وزن چانه‌های نان تافتون باید 180 گرم باشد که در آبپخش متوسط وزن چانه‌های نان تافتون بین 200 تا 215 گرم است.

خرم‌روز خاطر نشان کرد: گاها اعتراضاتی از طرف مردم در ارتباط با کیفیت نان‌ مطرح می‌شود که کارشناسان بخشداری آبپخش فورا به بررسی و رفع مشکلات و مسائلی که اعتراض مردم را به دنبال داشته می‌پردازند.

بخشدار آبپخش یادآور شد: کنترل بازار یکی از عمده‌ترین مسائلی است که در ماه‌های اخیر بخشداری آبپخش به آن توجه داشته و با همکاری صنف اقداماتی مطلوب در این راستا صورت می‌پذیرد.

خرم‌روز عنوان کرد: در کنترل بازار مردم نقشی اساسی و کارآمد می‌توانند ایفا کنند و از ایشان انتظار داریم در صورت مشاهده تخلفات بخشداری آبپخش را به منظور اقدامات پیشگیرانه در جریان امر قرار دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد