ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

1.6 میلیارد ریال زکات در آبپخش پرداخت شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش سید حمید موسوی بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای ستاد احیاء زکات بخش آبپخش اظهار داشت: زکات یکی از فرایض الهی است که احیای آن در جامعه بر عهده همه است و مسئولان ستاد احیاء زکات باید به طور خاص در این زمینه پیش‌قدم باشند.

مسئول ستاد احیاء زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش خاطر نشان کرد: عمل به این فریضه الهی خیرات و برکات فراوانی برای جوامع چه در عرصه اجتماعی و فرهنگی و چه در عرصه‌های عمرانی و آبادانی بر عهده دارد و در سال‌های اخیر به طور مستقیم شاهد این خیرات و برکات در منطقه بوده‌ایم.

موسوی ادامه داد: دبیرخانه ستاد احیاء زکات که در کمیته امداد امام خمینی (ره) فعالیت دارد با انجام فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی و برگزاری مراسمات و همایش‌های متعدد در سال‌های اخیر زمینه را برای بهبود وضعیت جمع‌آوری زکات در منطقه هموار کرده است.

وی با تاکید بر اهمیت نقش روحانیون در احیاء زکات اضافه کرد: یکی از اساسی‌ترین و محوری‌ترین نقش‌ها در تبلیغ زکات نقش روحانیون است که در مناطق مختلف ائمه محترم جمعه که ریاست ستاد احیاء زکات را بر عهده دارند‌ به نحو احسن در اجرای این طرح همت می‌گمارند.

این مسئول بیان داشت: تشکیل کمیته‌های تبلیغاتی در قالب ستاد احیاء زکات یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور توسعه فعالیت‌های تبلیغی است و در همین راستا شاهد نصب تابلو و ... در تمامی روستاهای تابعه آبپخش بوده‌ایم.

مسئول ستاد احیاء زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش از جمع‌آوری 1.6 میلیارد ریال زکات در آبپخش خبر داد و عنوان کرد: مبالغ جمع‌آوری زکات در سال‌های اخیر همواره سیر صعودی داشته و شاهد جمع‌آوری 45 میلیون ریال زکات در سه ماهه اول امسال و جمع‌آوری یک میلیارد و 620 میلیون ریال زکات نقدی و جنسی در سال گذشته بوده‌ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد