ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پرداخت 5.5 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی کمیته امداد آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش علی‌اکبر جوکار شامگاه چهارشنبه در نشست مددجویان اظهار داشت: کارآفرینی و اشتغال از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که دولت خدمتگزار به آن توجه داشته و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور برای تسهیل و بهبود این روند تلاش می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی‌ (ره) آبپخش خاطرنشان کرد: بیکاری یکی از معضلات مهم اجتماعی است و با توسعه اشتغال و اشتغال‌آفرینی می‌توانیم از این معضل اجتماعی که آثار سوء فراوانی بر جامعه می‌گذارد، جلوگیری کنیم.

جوکار در همین راستا اذعان کرد: کمیته امداد امام خمینی در قالب سیاست‌های حمایتی خود کارآفرینی و توسعه اشتغال را در دستور کار خویش قرار داده و از این طریق برای رفع نیاز و رفع مشکلات مالی افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی  کوشیده است.

وی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات کارآفرینی یکی از مهم‌ترین شیوه‌ها و راهکارهای کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه اشتغال است و در این زمینه در سال گذشته فعالیتی بسیار خوب داشته و تلاش خود را برای بهبود عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش در سال جاری به کار گرفته‌ایم.

این مسئول مشاغل خانگی را یکی از عرصه‌های اشتغال‌آفرینی کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و بیان کرد: در سال گذشته شاهد پرداخت 136 مورد وام اشتغال خانگی به مبلغ 5 هزار و 510 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت کرده‌ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه مشاغل کمیته امداد امام خمینی (ره) در آبپخش عنوان کرد: پرداخت 100 فقره وام با اعتبار بالغ بر 6 هزار و 533 میلیون ریال از دیگر اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه اشتغال‌آفرینی است.

جوکار با اشاره به پرداخت 35 مورد تسهیلات کارانگیزی یادآور شد: پرداخت تسهیلات کارانگیزی یکی از رویکردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) است و شاهد پرداخت 350 میلیون ریال تسهیلات کارآفرینی در این زمینه بوده‌ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش با اشاره به پرداخت یک‌هزار و 840 میلیون ریال تسهیلات خودکفایی منابع امدادی اذعان کرد: در زمینه تسهیلات خودکفایی امدادی شاهد بهره‌مندی 21 نفر از این تسهیلات بوده‌ایم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد