ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

سطح مطالعه در دشتستان بسیار پایین است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، علی دهقان در نشست با کتابداران کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اظهار داشت: یکی از مسائل دردناک اجتماعی که شاهد آن هستیم بی‌توجهی به امر مطالعه و کتابخوانی در جامعه است و به هر نحو ممکن باید این معضل را رفع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سطح مطالعه در دشتستان بسیار پایین است و با تبلیغات و فعالیت‌های گسترده‌ای که در ماه‌های اخیر صورت گرفته به موفقیت‌هایی در این زمینه دست یافته‌ایم ولی هنوز نتوانسته‌ایم به جایگاه مطلوبی در این زمینه دست یابیم.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان نقش متولیان فرهنگی در عرصه مطالعه و کتابخوانی را حساس ارزیابی کرد و بیان داشت: نقش متولیان فرهنگی در توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بسیار حائز اهمیت است و متولیان فرهنگی باید با عزم جزم، تمام توان خود را به منظور بهبود سطح عملکرد در زمینه مطالعه و کتابخوانی به کار گیرند.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش یکی از پرجمعیت‌ترین نهادهای اجتماعی است و باید با استفاده از توانایی بالای نیروی انسانی که در اختیار دارد به منظور توسعه و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تلاش کند و در این زمینه احساس مسئولیت نماید.

این مسئول یادآور شد: در سال تحصیلی گذشته مدیران آموزش و پرورش شهرستان دشتستان همکاری مطلوبی با نهاد کتابخانه‌های عمومی داشته‌اند که به همین دلیل از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنیم و از ایشان می‌خواهیم در سال تحصیلی آتی این روند تشدید شود.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان گفت: در مقاطع ابتدایی و راهنمایی به دلیل شرایط خاصی که وجود دارد می‌توانیم فعالیت گسترده‌ای برای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه داشته‌ باشیم و نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان آمادگی هرگونه همکاری در این زمینه را دارد.

دهقان خبرنگاران را چشمان تیزبین جامعه و بال‌های توانمند مسئولان خطاب کرد و متذکر شد: خبرنگاران ارتباطات وسیعی با افکار عمومی و جوامع دارند و به راحتی می‌توانند در قالب فعالیت‌های خود به ترویج فرهنگ عمومی دست بزنند و از ایشان می‌خواهیم در این زمینه همکاری گسترده‌ای با ما داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد