ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مشارکت تمام دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی در برنامه‌های دهه فجر آبپخش

 به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضایی سه‌شنبه‌شب در نشست شورای اداری بخش آبپخش اظهار داشت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری افتخار بزرگی است که نصیب خادمان ملت شده است.

وی افزود: هرکس در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیتی بر عهده دارد، باید نهایت تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم به‌ کار گیرد.

امام جمعه آبپخش خاطرنشان کرد: دهه فجر از مناسبت‌های مهمی است که پیش رو داریم و تمامی دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی باید برنامه‌های غنی و جامعی برای این ایام داشته باشند.

رضایی بیان داشت: تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای همه سنین، خصوصا نوجوانان و جوانان مساله مهمی است که همه مسئولان باید در برنامه‌های خود به آن توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران با اهداف مقدس اسلامی و الهی شکل گرفت و مرور اهداف انقلاب اسلامی برای همه اقشار جامعه، از پیر تا جوان امری ضروری است.

امام جمعه آبپخش عنوان داشت: وضعیت فرهنگی و اجتماعی رژیم منحوس پهلوی سبب آن شد که امام خمینی (ره) با همراهی مردم دست به انقلاب بزنند و نظام مقدس جمهوری اسلامی با اهداف فرهنگی و اجتماعی مبتنی بر آموزه‌های اسلامی را روی کار آورند.

وی بیان داشت: ایجاد بصیرت و روشن‌بینی در میان اقشار جامعه و معرفی فرصت‌ها و تهدیدهایی که انقلاب اسلامی با آنها مواجه است، وظیفه‌ای است که همه باید به آن توجه داشته باشند.

رضایی در پایان با تأکید بر اینکه باید مرتبا دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خود متذکر شویم، عنوان کرد: اگر انسان در ارتباط با موضوع‌های مهم مرتبا به خود تذکر ندهد، ممکن است از مسائل و اهداف مهم خویش غافل شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد