ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

به شهردار آبپخش نمره 20 می‌دهیم/عباسی 8 سال آبپخش را به جلو رانده است

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، مصطفی رضایی سه‌شنبه‌شب در نشست شورای اداری آبپخش اظهار داشت: مسئولیت امانت سنگینی است که مدیران دستگاه‌های اجرایی به عهده دارند و تنها راه ادای دین این امانت خدمت به مردم است.

وی افزود: خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات مردم و هم‌چنین تفسیر قوانین موجود به نفع مردم امری است که مسئولان باید همواره به آن توجه داشته باشند.

رضایی خاطرنشان کرد: مسئولان آبپخش با تلاش مضاعف خود توانسته‌اند رضایت اکثریت شهروندان را کسب کنند و بنده به نیابت از مردم از آنها تشکر می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان داشت: سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر فرصت مغتنمی است که برای توسعه و تعالی استان باید به آن توجه داشته باشیم.

رضایی عنوان کرد: در این سفر باید خواسته‌ها و نیازهای شهر و استان خویش را به دولت انتقال دهیم و برای رفع نیازها و کمبودهای استان تلاش کنیم.

وی افزود: مردم آبپخش حضوری پررنگ در مراسم استقبال از رئیس‌ جمهور خواهند داشت و از این طریق حمایت خود از دولت را اعلام خواهند کرد.

رضایی با تقدیر از عملکرد شهردار آبپخش گفت: شهردار جوان آبپخش در یک سال گذشته مانند عملکرد هشت سال گذشته شهرداری، مبلمان شهری آبپخش را متحول کرده است و اگر قرار باشد نمره‌ای به وی بدهیم، نمره 20 است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان داشت: موفقیت شهرداری آبپخش در پرتو همکاری شهروندان عزیز آبپخشی تحقق یافته و امیدواریم این تعامل مشترک همواره ادامه داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد