ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

معیار ارزیابی عملکرد مدیران آبپخش چیست؟

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، علی مردانلو صبح امروز در نشست مدیران و مسئولان اجرایی آبپخش اظهار داشت: سفر ریاست محترم جمهور و هیأت دولت به استان بوشهر فرصت ارزشمندی است که باید از آن برای توسعه و تعالی همه‌جانبه استان استفاده کنیم.

وی افزود: در سفر هیأت دولت به استان بوشهر، توسعه زیرساخت‌های استان بوشهر مورد تاکید قرار می‌گیرد و برنامه‌های ارزشمندی برای اعتلای همه‌جانبه استان بوشهر در اولویت برنامه‌های دولت در استان قرار می‌گیرد.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: مدیران ادارات آبپخش باید نیازهای حوزه کاری خود را برای لحاظ شدن در زیرساخت‌های توسعه‌ای استان به مدیران استانی و شهرستانی خود منتقل کنند تا در سفر دولت مورد توجه قرار گیرد.

مردانلو بیان داشت: به‌طور قطع یکی از عواملی که در ارزیابی عملکرد مدیران آبپخش مورد توجه قرار می‌گیرد، میزان امتیازاتی است که ایشان در سفر هیأت دولت به استان برای رفع نیازمندی‌های آبپخش کسب می‌کنند.

بخشدار آبپخش گفت: در روز استقبال از ریاست محترم جمهور در مرکز استان هیچ یک از ادارات بخش نباید تعطیل شوند، البته ادارات باید با کارکنان خود برای حضور در برنامه استقبال همکاری کنند.

وی اضافه کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت ارزشمندی برای تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمات دولت و نظام به مردم است و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

این مسئول بیان کرد: افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی در سطح بخش از برنامه‌هایی است که در دهه فجر انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گرفت و مدیران دستگاه‌های اجرایی بخش باید پروژه‌های خود را برای درج در روزشمار برنامه‌های دهه فجر به بخشداری اعلام کنند.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: برخی از پروژه‌های عمرانی بخش آبپخش پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد داشته‌اند و تا فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها خواهیم بود.

مردانلو با اشاره به اینکه کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی از موضوعاتی است که در برنامه‌های دهه فجر بخش مورد توجه قرار می‌گیرد، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی پروژه‌هایی را برای درج در دفترچه برنامه‌ریزی دهه فجر به بخشداری اعلام کنند که انتخاب پیمانکار مجری طرح و تجهیز کارگاه آنها صورت گرفته باشد.

وی افزود: نظارت مدیران بخش بر نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی بخش آبپخش از مسائل مهمی است که تمامی مدیران اجرایی بخش باید مورد توجه قرار دهند و در این راستا برنامه‌ریزی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد