ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

جاری شدن پساب‌های خانگی در معابر بهداشت عمومی آبپخش را تهدید می‌کند

 به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، حسین عباسی صبح امروز در نشست با مسئولان آبپخش با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: وحدت کلید پیشرفت و توسعه هر جامعه است و مدیریت شهری آبپخش این اصل را همواره در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: هم‌اکنون تعامل بسیار خوبی میان شهرداری و تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی برقرار است و این مورد عاملی زیربنایی در توسعه همه جانبه آبپخش خواهد بود.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نشاط و تحرک خاصی در مسیر آبادانی و توسعه زیرساخت‌های شهری برقرار است و امیدوارم این سطح از تعامل همیشه ادامه داشته باشد.

عباسی بیان داشت: شهر آبپخش پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالقوه فراوانی دارد که باید با همفکری مردم، مسئولان و نخبگان این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها را به بالفعل تبدیل کنیم.

وی با اشاره به مشکل پساب‌های خانگی در آبپخش عنوان کرد: جاری کردن پساب‌های خانگی در معابر عمومی از مشکلاتی است که در سطح شهر با آن مواجه هستیم.

شهردار آبپخش اذعان داشت: جاری شدن پساب‌های خانگی در معابر بهداشت عمومی شهر را مورد تهدید قرار می‌دهد و این نوید را به شهروندان می‌دهیم که تا پایان سال جاری با همکاری مسئولان بهداشتی این مشکل را برطرف می‌سازیم.

عباسی با اشاره به انتظارات مردم از مدیریت شهری گفت: پاسخگویی به خواسته‌های به‌حق مردم اولویتی است که شهرداری آبپخش به آن توجه جدی دارد و ذره‌ای در این زمینه کوتاهی نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه اهتمام خاصی به آسفالت کوچه‌های معابر داریم، گفت: شهرداری برنامه‌ای جدی برای آسفالت معابر شهری دارد و تا قبل از دهه فجر شاهد آسفالت و بهسازی چندین کوچه و خیابان خواهیم بود.

شهردار آبپخش با تقدیر از همکاری ادارات گاز و برق و آب با این شهرداری، ابراز داشت: همکاری ادارات آب، برق و گاز از عواملی است که می‌تواند تاثیر فراوانی در تسریع پروژه‌های آسفالت داشته باشد.

عباسی گفت: در اجرای برخی از پروژه‌های آسفالت نیاز به بازگشایی داریم و از طریق تملک بخشی از اراضی مسکونی با همکاری شهروندان این پروژه‌ها را در دستور کار داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد