ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

خدمات‌رسانی به 185 فرزند شهید در مدارس دشتستان

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، سید حسن لواسانی‌فرد چهارشنبه‌شب در جلسه ستاد اجرایی شاهد شهرستان دشتستان ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته وحدت و میلاد پیامبر بزرگ اسلام (ص)، اهتمام در تربیت فرزندان شاهد را مهم دانست و اظهار داشت: شهدا و ایثارگران حق بزرگی به گردن همه ما دارد و ما وظیفه داریم که این حق را ادا کنیم.

وی افزود: امروزه خدمت برای خانواده این عزیزان سعادت و توفیق بزرگی است که باید آن را قدر دانست.

لواسانی‌فرد گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را بزرگترین برنامه برای مقابله با توطئه‌های دشمنان اعلام کرد و گفت: امروزه دشمنان با برنامه‌های فرهنگی مختلف سعی دارد که جوانان ما را از خط شهدا جدا کنند.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان خاطرنشان کرد: باید تمام سعی و تلاش خود را برای بهبود تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر معطوف داشت و با برگزاری کلاس‌های مختلف و همچنین شرکت در برنامه‌های فرهنگی و هنری آنها را در مقابل هجمه‌های دشمنان بیمه کنیم.

لواسانی‌فرد از خدمات‌رسانی به 185 فرزند شهید در مدارس دشتستان خبر داد و گفت: امسال تعداد 185 نفر از فرزندان این عزیزان در مدارس مشغول به تحصیل هستند که تعداد 33 نفر در مدارس ابتدائی، 18 نفر متوسطه و 45 نفر نیز در مدارس متوسطه اول در طرح پراکنده و 89 نفر نیز در مدارس شاهد مورد حمایت برنامه‌های امور شاهد و ایثارگران هستند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های اجرایی برای ارتقای سطح علمی این دانش‌آموزان را در نظر گرفته‌ایم که برگزاری کلاس‌های تقویتی از این جمله است و در حال تصمیم گیری و مکاتبه با دبیران مربوطه هستیم تا هرچه زودتر این کلاس‌ها را برگزار کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد