ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ارتباط مستقیم مردمی شهری و روستایی با فرماندار دشتستان

به گزارش پایگاه خبری ندای  آبپخش، عادل دهدشتی چهارشنبه‌شب در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: ایجاد ارتباط مستقیم مسئولان با اقشار مختلف مردم از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همه روزه شاهد رشد و ارتقای آن بوده‌ایم.

وی افزود: توسعه ابزارهای ارتباطات در دهه‌های اخیر کانال‌های ارتباطی بین آحاد مردم را وسعت بخشیده و همه باید از آن استفاده مطلوب ببرند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: برقراری ارتباط مستقیم با شهروندان دشتستانی از رویکردهای ارزشمند فرماندار دشتستان بوده که همواره با استقبال مردم مواجه بوده است.

دهدشتی بیان داشت: ایجاد سامانه پیامکی برای آگاهی مدیر عالی دولت در شهرستان دشتستان از اقداماتی است که صورت گرفته و ارتباط آسان مردم نتیجه این اقدام خواهد بود.

وی اضافه کرد: شهروندان دشتستانی می‌توانند با ارسال پیام کوتاه به سامانه پیامکی فرمانداری دشتستان، پیشنهادات، انتقادات، کمبودها و موضوعات مربوط به شهرستان را به اطلاع فرمانداری دشتستان برسانند.

معاون فرماندار دشتستان گفت: برای ارتباط مستقیم شهروندان دشتستانی با فرماندار دشتستان و به منظور تکریم و ارزش نهادن به نظر مردم شهروندان دشتستانی سامانه پیامکی 300072311 در این شهرستان افتتاح شد.

دهدشتی افزود: این سامانه پیامکی پل ارتباطی همشهریان با فرماندار و مسئولان فرمانداری بوده و شهروندان می‌توانند با ارسال پیامک به این شماره، فرمانداری را از پیشنهادات و انتقادات در حوزه شهرستان دشتستان آگاه و در راستای انجام وظایف خود یاری دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد