ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

کسانی که متصدی ساخت مسجد می‌شوند افرادی مومن و متدین‌اند

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش عصر امروز امام جمعه آبپخش امام جمعه آبپخش در افتتاح مسجد علی‌ابن‌ابی‌طالب محله قلایی گفت : در قرآن کریم آمده است کسانی که متصدی تعمیر ٰ،بازسازی و آبادانی مسجد می‌شوند افرادی هستند که به خداوند و روز آخرت(قیامت) اعتقاد دارند.

حجه‌الاسلام خداداد رضایی اظهار داشت : قطعا افرادی که برای آبادانی و نوسازی خانه خدا برگزیده می‌شوند افرادی هستند که دارای این شرایط هستند و افراد دیگر شایستگی انجام این کار را پیدا نخواهند کرد.

وی افزود : در حالی که سال‌های زیادی از ساخت این مسجد در محله قلایی نمی‌گذرد به‌خاطر اینکه جوابگوی نیاز مردم و جمعیت این محل نیست نیاز به بازسازی آن وجود دارد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه استان بوشهر اظهار داشت : در منطقه آبپخش ظرفیت‌های زیادی وجود دارد ولی امکاناتی که باید به این منطقه رسانده شود در برخی زمینه‌ها ضعیف است.

سردار پاسدار علی رزمجو ادامه داد :‌ مسجد خانه خداست و در تعمیر ، بازسازی و نگهداری از آن باید مشارکت داشته باشند.

رزمجو با بیان اینکه مساحت مسجد جدید 3 و نیم برابر مسجد قبل است تصریح کرد :‌مساحت قبل این مسجد کفاف نیاز اهالی محل را نمی‌داد و به همین خاطر برآن شدیم که مسجد را به شکلی که شایسته مردم این محله باشد بازسازی کنیم.

این مسئول یادآور شد : با توکل بر خداوند متعال ، کمک‌های مردمی ، مساعدت‌های استانداری بوشهر ،‌اداره اوقاف و امور خیریه ان‌شاالله در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مسجد مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مسئول مردمی اجرای این طرح در ادامه یاد‌آور شد : اعتبار اولیه اجرای این طرح 400 میلیون ریال است و بنابر پیش‌ بینی‌های صورت گرفته حداقل اعتبار برای اتمام این طرح مبلغی قریب به 2 میلیارد ریال است.

محمد حاجب اعلام داشت : مساحت قبلی این مسجد 90 متر مربه بود ولی مساحت مسجد جدید که در آینده نزدیک ساخته خواهد شد قریب به 380 متر مربه می‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد