ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

زیرساخت‌های گردشگری آبپخش تقویت می‌شوند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، سید محمود موسوی شامگاه شنبه در نشست با مدیران و مسئولان اجرایی آبپخش اظهار داشت: آبپخش یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای شهرستان دشتستان است و آبادانی و توسعه عمرانی از مهم‌ترین نیازهایی است که دراین شهر ضروری به نظر می‌رسد.

شهردار آبپخش همکاری همه جانبه مدیران دستگاه‌های اجرایی در توسعه و پیشرفت عمرانی آبپخش را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: همکاری همه‌جانبه تمام مدیران دستگا‌ه‌های اجرایی از مسائلی است که روند رشد و توسعه شهر آبپخش را تسریع می‌بخشد.

موسوی در همین ارتباط بیان کرد: در دو سال اخیر اتحاد، همدلی و همراهی متقابل با ادارات و دستگاه‌های اجرایی آبپخش یکی از رویکردها و سیاست‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش بوده و در تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های خود بر این امر مهم توجه داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: توسعه عمرانی آبپخش نیازمند توجه همه‌جانبه به نیازهای این شهر است و در سال‌های اخیر کوشیده‌ایم با استفاده از راهکارها و نظرات متخصصان و نخبگان شهر آبپخش به منظور توسعه و پیشرفت عمرانی شهر آبپخش به نحوی که رضایت مردم را به دنبال داشته باشد بهره بریم.

این مسئول ادامه داد: یکی از پروژه‌های مهم عمرانی که تمامی نخبگان و مدیران اجرایی شهر آبپخش به آن توجه دارند، پروژه خیابان انقلاب آبپخش است و شهرداری آبپخش با احترام به خواست مردم تمام توان خود را به منظور اجرای مطلوب این پروژه به کار بسته است.

شهردار آبپخش با اشاره به اینکه اطاله اجرای این طرح به دلیل مشکلاتی است که در مسیر اجرای پروژه به وجود آمد، گفت: در اجرای این پروژه شاهد طولانی شدن دوره اجرا بوده‌ایم و خرابی ماشین‌آلات و تجهیزات راه‌سازی شهرداری آبپخش یکی از عواملی است که در اطاله اجرای طرح تاثیر گذار بوده است.

موسوی تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای اجرای مطلوب پروژه و زیرسازی پروژه به شکلی که استحکام و ماندگاری بالا داشته باشد به کار گرفته‌ایم و طرح را با نظارت دقیق کارشناسان اجرا خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری در آبپخش بیان کرد: آبپخش ظرفیت توریستی و گردشگری بالایی دارد و برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری در آبپخش برنامه‌های متنوعی انجام داده‌ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد