ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بخشدار آّبپخش : کرایه آزانس ها تا کنون افزایش نیافته است

ندای آبپخش / بخشدار آبپخش در گفتگو با عضو هیئت تحریریه ندای آبپخش درباره چگونگی افزایش نرخ کرایه تاکسی تلفنی ها در آبپخش گفت : تا کنون هیچ دستورالعملی درباره افزایش نرخ کرایه تاکسی تلفنی ها اعلام نشده است.  

کورش رستمی نصریح کرد : بنا به قانون مصوب نرخ مجار افزایش کرایه در شهرهای کوچک و زیر 25000 نفر جمعیت 18 در صد و در کلانشهر ها و شهرهای پرجمعیت 14 درصد خواهد بود. 

رستمی در ادامه اظهار داشت : تا کنون دستوری مبنی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی تلفنی ها به دست ما نرسیده است. 

رستمی در پاسخ به سوال خبرنگار نخلستان مبنی بر افزایش کرابه تاکسی تلفنی های شهر آبپخش از 800 تومان به 1000 تومان عنوان داشت : این افزایش نرخ کرایه غیرقانونی بوده است و ماموران بخشداری نرخ را به همان نرخ قبلی یعنی 800 تومان برگردانده اند. 

بخشدار آّبپخش در این باره گفت : بنا به گزارش رسیده از صنف تاکسیرانان تا الان نرخ کرایه همان نرخ قبلی است . 

وی گفت : در صورت دستور صنف مبنی بر افزایش کرایه از طریق مجاری قانونی ، این افزایش میزان کرایه را به شهروندان اعلام خواهیم کرد. 

بخشدار آبپخش در ادامه خاطرنشان کرد : شهروندان در صورت مشاهده تخلف و گران فروشی می توانند با شماره تلفن 124 تماس گیرند یا کتبا با بخشداری مکاتبه کنند.

کرایه سرویس آبپخش برازجان 400 تومان می شود

ندای آبپخش / پیرو خبر منتشر شده در سایت خبری ندای آبپخش یک منبع آگاه در گفتگویی تلفنی با ندای آبپخش اظهار داشت : نرخ پیشنهادی شهرداری برای افزایش کرایه مبلغی بین 300 تا 500 تومان خواهد بود.  

به گفته این منبع آگاه : این طرح تا کنون به شورای شهر ارایه داده شده و شورای شهر تا کنون هیچ تصمیمی در این باره اتخاذ نکرده است. 

وی در ادامه اظهار داشت : احتمال افزایش نرخ کرایه این سرویس تا زمانی که گازوییل حمایتی پخش می شود بسیار ضعیف است . 

این منبع آگاه در ادامه تصریح کرد : شهردار آبپخش دستور داده قبل از اعلام دستور شورای شهر یا سازمان اتوبوس رانی مینی بر افزایش نرخ کرایه این سرویس هیچ تغییری در میزان کرایه این سرویس صورت نگیرد.  

این فرد مطلع همچنین افزود یکی از اقلام بسته های حمایتی دولت خدمتگذار افزایش وسایل حمل و نقل عمومی برای رفاه حال مردم است و بنا بر این تصمیم مطمئنا نرخ وسایل حمل و نقی عمومی تغییر چندانی نخواهد داشت. 

وی در ادامه تصریح کرد : تا کنون دستوری مبنی بر افزایش نرخ کرایه ابلاغ نشده و فقط به شورای اسلامی شهر پیشنهاد شده است.

شهردار آبپخش : کرایه اتوبوس آبپخش برازجان تا الان تغییر نکرده.

ندای آبپخش / بنا به شبهات ایجاد شده در بین شهروندان راجع به افزایش کرایه اتوبوس بین شهری آبپخش برازجان این مساله را از طریق شهردار آبپخش پیگیری کردیم.  

عبدالرسول استادزاده در مصاحبه اختصاصی با ندای آبپخش در این رابطه اظهار داشت : تا کنون بهاء کرایه خط واحد آبپخش برازجان هیچ تغییری نکرده و همان مبلغ قبل یعنی 200 تومان می باشد. 

شهردار آبپخش در ادامه تصریح کرد : با توجه به تصمیم دولت بر قانونمند کردن یارانه حامل های سوخت و بالا رفتن قیمت گازوییل پیشنهاد برای افزایش نرخ کرایه پیشنهاد را به شورا ارائه داده ایم. 

استادزاده در این رابطه گفت : شهرداری در عین حال رفاه حال مردم را نیز در افزایش کرایه در نظر داشته است و هزینه استفاده از اتوبوس برای ایاب و ذهاب شهروندان بین دو شهر آبپخش برازجان یقینا مقرون به صرفه تر از قبل خواهد بود. 

وی در دامه خاطر نشان کرد : برای افزایش قیمت کرایه نرخ پیشنهادی خود را به شورای اسلامی شهر ارایه داده ایم و تا قبل از تصویب شورای اسلامی شاهد افزایش کرایه این سرویس نخواهیم بود. 

بخشدار آبپخش : قیمت هر کپسول گاز 3400 تومان

ندای آبپخش / شهروندان آبپخشی با تماس های تلفنی با روابط عمومی ندای آبپخش خواستار بررسی وضعیت نرخ کپسول های گاز شدند.  

 

بخشدار آبپخش در مصاحبه با خبرنگار ندای آبپخش به توضیحاتی پیرامون این مساله پرداخت. 

کورش رستمی در این باره عنوان داشت : قیمت هر کپسول 11 کیلویی گاز بنا بر مصوبه دولت 3400 تومان می باشد. 

رستمی در توضیح این مساله گفت : قیمت هر کیلو گاز مایع 180 تومان می باشد و هزینه حمل و نقل ، تعمیر سیلندر و ... بابت هر کیلو گاز مایع 120 تومان می باشد. 

وی اظهار داشت : در مرحله اول که شامل قانونمند کردن یارانه عامل های انرژی می باشیم و گاز هم از موارد چندگانه حامل های انرژی محسوب می شود.  

شهردار آبپخش: جایگاه CNG آبپخش از اهمیت بالایی برخوردار است

ندای آبپخش / شهردار آبپخش در گفتگو با ندای آّپخش گفت : بنا به دستور العمل آسفالت محیط جلوی جایگاه های سوخت رسانی CNG در سراسر کشور بر عهده شهرداری ها می باشد. 

http://nedayeabpakhsh.persiangig.com/image-66FB_4B6547DD.JPG

 

استادزاده در این رابطه اظهار داشت : با توجه به اهمیت جاده آبپخش - گناوه ، که یکی از خطوط مهم ترانزیتی جنوب کشور است و راه ارتباطی استان های فارس ، خوزستان ، هرمزگان ، کهکیلویه و بویر احمد به یکدیگر می باشد تصمیم به ساخت محیط این جایگاه متناسب با ترافیک این جاده داریم. 

عبدالرسول استادزاده در ادامه خاطرنشان کرد : طبق محاسبات انجام شده هزینه ساخت محوطه این جایگاه مبلغی بالغ بر 150 میلیون تومان می باشد. 

این مقام مسئول در ادامه گفت : محاسبات انجام شده را به دفتر فنی ارسال کرده ایم و با تصویب بودجه ساخت این جایگاه توسط این شورا عملیات ساخت آن را آغاز خواهیم کرد. 

وی در ادامه گفت با توجه به پیشرفت قابل توجه پیمانکار در انجام این طرح که اخبار منتشر شده حاکی از آن است که بیش از 95 درصد این طرح به انجام رسیده است ، پس از وصول بودجه اجرای طرح انجام این طرح در اولویت برنامه های شهرداری قرار خواهد داشت.  

جلسه شورای اداری بخش آبپخش با موضوع هدفمندی یارانه ها برگزار شد

  ندای آبپخش / جلسه شورای اداری بخش آبپخش با دستور کار هدفمندی یارانه ها به ریاست رستمی بخشدار و باشرکت مسئولین بخش ودکتر هاشمی فرد مدیر کل آموزش وپژوهش استانداری در مجتمع فرهنگی شهید روا  نمایندگی ارشاد و فرهنگ اسلامی بخش آبپخش برگزار شد.

بخشدار آبپخش در شروع جلسه ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین از طرح هدفمند سازی یارانه ها به عنوان بزرگترین طرح اقتصادی تاریخ کشور یاد کرد وافزود:انشاءالله با همکاری ملت شریف ایران،نظام اسلامی از این امتحان بزرگ هم به سلامت عبور خواهد کرد.

کورش رستمی در سخنانی از مردم خواست با سعه صدر با این طرح بزرگ برخورد کنند و مطمئن باشند که رفاه عمومی آنها بهتر از قبل خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: اگر کسانی بخواهند به هر نحو ممکن در اجرای این طرح اخلال ایجاد کنند با آنها برخورد قاطع خواهد شد و بازرسان بخشداری به محض دریافت گزارش مردمی پیگیری لازم را بدون اغماض خواهند کرد.

در بخش دیگری از این جلسه  مدیر کل آموزش وپژوهش استانداری از لزوم اجرای این طرح برای برقراری عدالت اجتماعی سخن گفت واعنوان داشت :دولت های پیشین هم قصد اجرای این طرح را داشتند ولی جراًت لازم برای اجرای آن را نداشتند. 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت :مهمترین دستاورد طرح هدفمندی یارانه ها اصلاح الگوی مصرف در جامعه است.

دکتر هاشمی فرد همچنین از نمایندگان دولت خواست بر چگونگی اجرای این طرح نظارت دقیق داشته باشند تا افراد سودجو نتوانند به مقاصد شوم خود برسند.

وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه مشکل در اجرای این طرح با تلفن 124تماس گرفته یا کتباٌ به بخشداری گزارش دهند تا برخورد لازم با متخلف صورت گیرد. 

در پایان جلسه امام جمعه آبپخش در سخنانی از طرح هدفمندی یارانه ها به عنوان جراحی بزرگ اقتصادی یاد کرد وافزود:این طرح مورد تایید مقام معظم رهبری است وهمه افراد جامعه باید دولت خدمتگذار را در اجرای هر چه بهتر این طرح بزرگ یاری دهند.

بستر جاده سرویس در شبکه آبیاری آب پخش استان بوشهر تسطیح شد

ندای آبپخش/ سرپرست شرکت بهره‌برداری و زهکشی استان بوشهر گفت: در یک اقدام بی‌سابقه عملیات تسطیح بستر جاده سرویس در شبکه آبیاری آب پخش انجام شد.  

سیدمهدی موسوی امروز در گفت‌وگو با ندای آبپخش اظهار داشت: در اقدامی کم سابقه عملیات تسطیح بستر جاده سرویس در اطراف کانال‌های محدوده اراضی چهاربرج، تل سبز، تل میل، بنارسلیمانی، گروگزی، سه کنارو خمیسی توسط دو دستگاه گریدر، لودر، کمپرسی، تانکر آب پاشی در سطحی معادل 120 هزار متر‌مربع انجام شد.
وی افزود: در این عملیات با توجه به اینکه جاده سرویس جنوبی کانال بر اثر رفت و آمد بیش از حد ماشین‌آلات سنگین دچار ناهمواری‌های فراوان و جاده سرویس شمالی آن به دلیل تجاوز به حریم کانال‌ها از سوی برخی کشاورزان، نصب سیم‌های خاردار و کشت غیرمجاز نخل در چند‌ سال اخیر موجب مسدود شدن مسیر و عدم امکان لایروبی با بیل مکانیکی شده بود که با برخوردی قاطع از سوی واحد حقوقی شرکت نسبت به برداشت سیم‌های خاردار و قطع نخیلات در محدوده حریم کانال اقدام شد.
سرپرست شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر گفت: در طول مسیر تسطیح جاده سرویس، قطع حدود 3 هزار و 500 اصله درخت و درختچه و ریشه‌کنی حدود 48 هزار متر‌مربع از علف‌های هرز و بوته‌کنی حاشیه کانال‌های مذکور نیز با نظارت کامل واحد تعمیر و نگهداری شرکت انجام شد.
موسوی اظهار داشت: افزایش و گسترش ریشه درختان و درختچه‌های زاید حاشیه کانال در چند‌ سال اخیر موجب تخلیه و ناپایداری سطوح زیرین دیواره شیب‌دار و صدمه به پوشش بتنی کانال شده بود که انجام این کار موجب هموار کردن مسیر تردد، ‌دسترسی و نظارت بهتر ماموران توزیع آب برای کنترل و تنظیم آب، لایروبی آسان‌تر توسط بیل مکانیکی و انتقال آسان‌تر محصول نخیلات و جلوگیری از صدمه و تخریب پوشش بتنی کانال شد.
وی خاطرنشان کرد: با این اقدام کشاورزان ضمن ابراز رضایت و خرسندی، آمادگی خود را برای همکاری با شرکت بهره‌برداری اعلام کردند.

سردار رزمجوالگوی مثال زدنی برای مدیران نظامی وغیر نظامی

سردار رزمجوالگوی مثالزدنی برای مدیران نظامی وغیر نظامی: من لباس سبز پاسداری را با هیچ پست و مقامی عوض نمی کنم 
ندای آبپخش /در پایان برنامه یکی از دانشجویان از سردار رزمجو پرسد می گویند در سال گذشته استانداری بوشهر به شما پیشنهاد شد و حتی معاون وزیر کشور هم با شما صحبت نمود و اصرار داشت شما این پست را قبول کنید چرا این پیشنهاد را رد نمودید رزمجو در پاسخ به این جمله کوتاه بسنده کرد که من لباس سبز پاسداری را با هیچ پست و مقامی عوض نمی کنم .

 

ادامه مطلب ...

آقای شهردار از کارخانه آسفالت چه خبر؟!

ندای آبپخش / شهروندان آبپخشی طی پیامی به تیم مدیریتی سایت خواستار پیگیری اوضای کارخانه آسفالت شهرداری آبپخش شدند ، در رابطه با این سوال شهروندان به مصاحبه ای با شهردار آبپخش در رابطه با فعالیت کارخانه آسفالت آبپخش پرداختیم.   

http://nedayeabpakhsh.persiangig.com/image-66FB_4B6547DD.JPG

استادزاده در گفتگو با خبرنگار ندای آبپخش راجع به فعالیت کارخانه آسفالت آبپخش گفت : در حال حاضر فعالیت کارخانه آسفالت آبپخش به دلیل گرانی قیر و مواد اولیه متوقف شده است. 

عبدالرسول استادزاده در ادامه عنوان داشت : توقف فعالین این کارخانه شهرداری را هم با مشکلاتی مواجه کرده است و برای فعالیت هامان مجبور به خرید آسفالت از پیمانکاران هستیم. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد : گرانی تصاعدی قیر باعث شده که فعالیت این کارخانه متوفق شود و قیمت قیر از هر تن 90 هزار تومان به هر تن 450 هزار تومان افزایش یافته است. 

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت : شهرداری آبپخش تلاش خود را برای تسریع در اجرای طرح های عمرانی آسفالت خواهد کرد و توقف فعالیت کارخانه آسفالت تغییر چندانی در اجرای طرح های عمرانی شهرداری نخواهد داشت. 

وی همچنین از پیگیری مسئولین شهرداری و شورای اسلامی شهر برای فعال کردن کارخانه آسفالت آبپخش در آینده ای نه چندان دور خبر داد.

انجمن شعر وادب آبپخش تشکیل شد

ندای آبپخش / یه منظور ساماندهی فعالیت شاعران در بخش آبپخش و با پی گیری مستمر ومداوم مسئول نمایندگی ارشاد آبپخش، انجمن شعروادب ای شهر  تاسیس و روز گذشته اعضای هیات امناءاین انجمن انتخاب شدند
به گزارش روابط عمومی اداره ی فرهنگ وارشاد اسلامی دشتستان نجفی مسئول نمایندگی ارشاد  آبپخش طی سخنانی اظهارداشت که با توجه به وجود شاعران به نام ونیز استعدادهای نهفته درزمینه شعرومیزان بالای علاقه مردم شهر آبپخش به هنرشعر وبا پی گیری های صورت گرفته توسط این نمایندگی انجمن شعروادب آبخش راه اندازی گردید مسئول نمایندگی آبپخش درادامه بیان داشت که پس از رای گیری توسط اعضا ، عبدالحسین حیاتی- مریم دهقانی مجرد-فاطمه جعفری-علی طوسی وبهاره حسن پور به عنوان اعضای اصلی هیات امناء وهادی بنافی و آزاده دشتی نیز به عنوان اعضای علی البدل انجمن شعر وادب آبپخش انتخاب شدند.نجفی همچنین گفت که مقرر شد دراولین جلسه هیات امناء انجمن مسئول ودبیر انجمن با نظر هیات امناء انتخاب گردد

حضور بخشدار آبپخش در بزرگداشت شهید خوبخواه

ندای آبپخش / شب گذشته بخشدار آبپخش به همراه نایب رییس شورای اسلامی شهر آبپخش در بزرگداشت شهید هاجر خوبخواه شرکت کردند. 

شب گذشته به مناسبت اربعین شهید هاجر خوبخواه و شب شام غریبان در منزل پدر آن مرحومه مراسم روضه خوانی و دعای کمیل برگزار شد که کورش رستمی و مهدی بحرانی به همراه هیئتی در آن مجلس حضور یافتند. 

بخشدار آبپخش در این دیدار ضمن عرض تسلیت به خانواده آن شهید کربلا گفت : شهادت در راه خدا چیزی نیست که بتوان آن را با سنجش های بشری و انگیزه های مادی ارزیابی کرد و درک ارزش و قرب شهدا نزد خداوند و مرتبشان در بهشت جاویدان درکی بسیار بالا می طلبد.