ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

دشمن به انتخابات مجلس نهم خیره شده است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، امام جمعه آبپخش در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه آبپخش با سفارش خود و سایر حاضرین به رعایت تقوای الهی که به معنای عمل به واجبات و ترک محرمات است، گفت: اوامر و دستورات الهی و آنچه به آن تعلق گرفته و ما انسان‌ها مامور به انجام آن شده‌ایم مصلحت دنیا و آخرت ما را در پی دارد و قطعا آنچه خداوند ما را از آن نهی کرده نیز تضمین کننده خیر دنیوی و اخروی انسان‌هاست.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی با تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت نبی اکرم اسلامی (ص) خاطرنشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم حضرت محمد (ص) را به عنوان الگویی رفتاری برای ما معرفی کرده و ما باید از اسوه و شیوه زندگی ایشان برای سعادت و سربلندی استفاده کنیم.
رضایی بیان کرد: تمام آیات قرآن کریم تعریف انسان هستند و ذات اقدس الهی در قرآن کریم به تعریف نظری انسان بسنده نکرده و تمام پیامبران و ائمه اطهار (ع) نمونه‌ و الگوهای رفتاری برای انسان‌ها معرفی شده‌اند.
وی تصریح کرد: حضرت محمد (ص) خاتم‌الانبیا و بزرگ‌ترین الگو برای مسلمانان و تمام انسان‌هاست و در تمام ابعاد زندگی اعم از ابعاد فردی و اجتماعی و ... باید از اسوه و شیوه زندگی ایشان پیروی کنیم تا به سعادت، عزت و سربلندی در زندگی دنیوی و اخروی دست یابیم.
رضایی با بیان اینکه الگو بودن پیامبر اکرم (ص) به صورت مطلق بیان شده، تاکید کرد: اسوه و الگو بودن پیامبر (ص) در زندگی انسان‌ها به صورت مطلق بیان شده و اگر می‌خواهیم انسانی شایسته باشیم باید در تمام ابعاد و زوایای زندگی از سیره زندگی ایشان توجه کنیم و آن را مدنظر خود قرار دهیم.
خطیب جمعه آبپخش ادامه داد: خداوند متعال در سوره شوری پیامبر (ص) را به استقامت امر کرده و وقتی ما زندگی نبی‌اکرم (ص) را مطالعه می‌کنیم به این نکته پی می‌بریم که پیامبر اکرم (ص) وقتی در راه احقاق حق گام برداشته مورد آزار و اذیت دشمنان قرار گرفته‌اند و با استقامت در راه هدفشان گام برداشته‌اند و خود پیامبر در این باره می‌فرمایند "هیچ پیامبر مرسلی به اندازه من اذیت نشده است".
رضایی با اشاره به برگزاری انتخابات نهمین دور از مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند ماه سال جاری بیان کرد: انتخابات از صحنه‌های حساس حضور مردم در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در ماه‌های اخیر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی این مهم را مورد هدف خود قرار داده‌اند.
امام جمعه آبپخش تصریح کرد: مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی با حضور و مشارکت پررنگ در انتخابات تجدید عهد و پیمان خود با اهداف آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام راحل و فرزند خلف ایشان حضرت امام خامنه‌ای و شهدای گرانقدر این مرز و بوم اسلامی را اعلام می‌دارند.
رضایی با اشاره به وصیتنامه سیاسی الهی معمار کبیر انقلاب اذعان کرد: امام راحل در وصیتنامه سیاسی الهی خود از مردم خواسته‌اند تا همواره در انتخابات شرکت کنند تا هیچ آسیبی به نظام اسلامی وارد نشود و این امر نشان‌دهنده لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات است.
وی افزود: حراست و پاسبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی از وظایف همه ما مسلمانان است و در برهه کنونی از زمان که دشمن به انتخابات خیره شده باید با حضور خود دشمن را مایوس کنیم و قطعا حضور مردم در انتخابات حضوری دشمن مایوس‌کن خواهد بود.
خطیب جمعه آبپخش با اشاره بر اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه تلاش کرده‌اند در صحنه‌های شور و نشاط حضور مردم را کمرنگ کنند، بیان کرد: هر قدر به انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی نزدیک‌تر می‌شویم فعالیت دشمنان و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات زیاد می‌شود و با استفاده از عناوین و شیوه‌های مختلف سعی در دلسرد کردن مردم دارند.
رضایی ادامه داد: مردم باید در این انتخابات سرنوشت‌ساز حضور یابند و با بصیرت، روشن‌بینی و آگاهی نماینده‌ای را انتخاب کنند که شایستگی حضور در جایگاه نمایندگی مردم را داشته باشد.
وی حضور در انتخابات را یکی از وظایف شرعی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: در وصیتنامه سیاسی الهی امام راحل ویژگی‌هایی برای نماینده صالح و شایسته ذکر شده و همگی ما می‌توانیم با مدنظر قرار دادن این خصایا و ویژگی‌ها شخص اصلح برای حضور در جایگاه نمایندگی ملت را انتخاب کنیم.
امام جمعه آبپخش وظایف مسئولان برگزاری انتخاب را وظایفی سنگین برشمرد و خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز بارها تاکید کرده‌اند دستگاه‌های برگزار کننده انتخابات وظایفی سنگین بر عهده دارند و باید تلاش کنند تا انتخاباتی سالم، محترم، قانونمند برگزار شود و شاهد حضور حداکثری مردم در آن باشیم.
رضایی با اشاره به اینکه امانت‌داری و قانون‌مداری از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در انتخابات بر آن تاکید شده و مسئولان اجرایی بر آن باید توجه ویژه داشته باشند، خاطرنشان کرد: در فتنه 88 دشمن سعی کرد وانمود کند انتخابات از مسیر اصولی و قانونمند خود خارج شده که به حول و قوه الهی موفق به این امر نشد.
امام جمعه آبپخش حب اهل ‌بیت (ع) را از ویژگی‌های مسلمانان و شیعیان دانست و بیان داشت: از ویژگی‌های شیعه حب پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) و اهل ‌بیت (ع) است و باید به آن تظاهر کنند و این امر با حضور پرشور ایشان در مراسم عزاداری و سوگواری که در حسینیه‌ها، مساجد و منازل برگزاری می‌شود، تحقق می‌یابد.

کاهش حقوق فرهنگیان بوشهر کذب محض است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بعداز ظهر پنج‌شنبه در نشست شورای آموزش پرورش بخش شبانکاره گفت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و ارزشمند در جامعه است و تقویت این نهاد امری لازم برای توسعه و رشد استان و کشور است.
خلیل رضایی اظهار داشت: کیفیت‌بخشی به سطح تعلیم و تربیت و انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی در مدارس یک مسئله مهم است که در مدارس استان انجام می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه‌ هوشمندسازی کلاس‌های درس در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته، برای هوشمندسازی هر کلاس درس 30 میلیون ریال اعتبار نیاز است که انتظار داریم با تلاش مسئولان و اهتمام والدین و افراد خیر انجام شود.
رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت شوراهای آموزش و پرورش اشاره کرد و اذعان داشت: شوراهای آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در رشد و پیشرفت مدارس دارند و تقویت این شوراها در دستور کار قرار دارد.
وی اضافه کرد: مسئولان همواره در این شوراها حضوری تاثیرگذار دارند و نقش شوراها را به خوبی درک کردده‌اند.
رضایی بیان کرد: شورای آموزش پرورش شبانکاره از شوراهای پویا و تاثیرگذار است و این شورا در بین مناطق 17گانه این استان رتبه دوم را کسب کرده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به شایعه کاهش حقوق فرهنگیان در استان بوشهر پرداخت و خاطرنشان کرد: این مسئله شایعه است و دامن زدن به شایعات با هدف ایجاد روحیه یاس و ناامیدی بین فرهنگیان برای کاهش مشارکت این قشر در انتخابات انجام می‌شود.
رضایی افزود: طرح این موضوعات از اساس کذب است و فرهنگیان نیز با مشارکت جدی در انتخابات پاسخ آنان را خواهند داد.
وی اظهار داشت: اطمینان داریم در انتخابات مجلس نهم بار دیگر مردم و بویژه فرهنگیان با حضور شکوهمند خود، مشت محکمی به دهان استکبار می‌زنند.

تمام مدارس دشتستان به سیستم هوشمند مجهز می‌شوند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در نشست شورای آموزش و پرورش دشتستان ضمن گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش، شورا را بعنوان بازویی توانمند دانست و ضرورت تعامل هر چه بیشتر همه دستگاه‌ها برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت را خواستار شد.
عباسعلی اسدی اظهار داشت: توانمندسازی شوراهای آموزش و پرورش موجبات رشد و تعالی این نهاد مقدس را فراهم می‌کند و باید در این راستا تلاش کنیم.
رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان با اشاره به اجرای طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: تمام مدارس شهرستان را به سیستم هوشمند مجهز می‌کنیم و این امر به تدریج در مدارس شهرها و روستاهای این شهرستان عملیاتی می‌شوند.
اسدی تصریح کرد: باید از امکانات و ظرفیت‌های موجود نهایت بهره را ببریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.
وی در ادامه به انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و گفت: حضور باشکوه در انتخابات مجلس نهم مشت محکمی بر دهان ابرقدرت‌هاست و امروز دشمنان برای کمرنگ کردن مشارکت مردم تلاش می‌کنند و تبلیغات بسیار زیادی در این مسیر به راه انداخته‌اند.
این مسئول بیان کرد: وحدت و همدلی و تبعیت از ولایت فقیه مهم‌ترین مسئله در راه موفقیت این نظام است که بحمدالله تاکنون ملت همواره از آرمان‌های نظام دفاع کرده‌اند.
اسدی همچنین با تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی افزود: خانواده‌های معظم شهداء پیشگام‌تر از آحاد مردم جامعه بوده‌اند و شهداء امروز برنده میدان هستند و هر چه داریم به برکت این عزیزان است.
وی یادآور شد: دشتستان دارای بیشترین جمعیت دانش‌آموزی است و همه مسئولان این شهرستان باید تلاش خود را برای بهبود وضعیت آموزشی در مدارس تحت پوشش به کار گیرند.
در ادامه سایر مسئولان نیز بر لزوم توجه بیشتر به مشکلات آموزش و پرورش تاکید کردند.

تنها 15 درصد کلاس‌های درس شبانکاره هوشمند هستند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس اداره آموزش و پرورش منظقه شبانکاره بعد از ظهر پنج‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شبانکاره گفت: توسعه زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد در بخش شبانکاره است.
مرتضی دریائیان اظهار داشت: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور محسوب می‌شوند و باید با تقویت مدارس و افزایش امکانات تحصیلی نسبت به بارور کردن استعدادهای این قشر اهتمام ورزیم.
رئیس اداره آموزش پرورش شبانکاره خاطرنشان کرد: طرح تحول بنیادین موجبات رشد دانش‌آموزان را فراهم کرده و هم‌اکنون همه معلمان و فرهنگیان و دانش‌آموزان رضایت لازم را دارند.
دریاییان تصریح کرد: راه‌اندازی مجتمع‌های آموزشی و همچنین نهضت قرآن‌آموزی با موفقیت در استان بوشهر اجرایی شده و این امر اهمیتی والا دارد.
وی از حضور یک‌هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز شبانکاره‌ای در نهضت قرآن‌آموزی خبر داد و گفت: در طرح نهضت حفظ قرآن کریم سهمیه این بخش 515 نفر بود که به دلیل استقبال دانش‌آموزان، یک‌هزار و 500 نفر در این طرح شرکت کرده‌اند. 
این مسئول از هوشمند شدن 15 درصد کلاس‌های درس شبانکاره خبر داد و افزود: از مجموع 100 کلاس درس در بخش شبانکاره فقط 15 کلاس هوشمند هستند.
وی یادآور شد: برای اجرای نظام آموزشی جدید نیز 9 مدرسه در بخش شبانکاره نیاز به توسعه دارد.
رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره اظهار داشت: هم‌اکنون همه مسئولان برای توسعه و رشد آموزش و پرورش اهتمام دارند و انتظار داریم این روند تداوم یابد.
امام جمعه شبانکاره نیز بیان کرد: امروز ایران اسلامی در مسیر رشد و بالندگی حرکت می‌کند و دشمنان از این وضعیت عصبانی هستند و به همین دلیل به ترور دانشمندان روی آورده است.
حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی افزود: پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی در واقع تمام جهان را شگفت‌زده کرده و باید با پرورش استعدادهای دانش‌آموزان نسبت به آباد کردن آینده‌سازان این مرز و بوم اهتمام ورزیم.

واقعا آبپخش برای هم‌استانی‌هامان ناشناخته است؟؟؟؟

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

یکی از کاربران پایگاه خبری ندای آبپخش در یادداشی که به این پایگاه خبر یارسال کرد مطلبی قابل تامل برای ما ارسال کرد که به شما سفارش می‌کنیم چند لحظه‌‌ای وقت خود را صرف خواندن این مطلب کنید:

امروز ظهر وقتی داشتم به سایت‌ ها و صفحات استانی خبرگزاری ها سر می زدم یه نکته جالب ذهنم رو به خودش درگیر کرد که خواستم به شما هم شهری های عزیز هم این مطلب رو گوشزد بشم.

تو یکی از خبرگزاری های رسمی و معروف خبری از بخشدار آبپخش با عنوان " افزایش کیفیت‌ برنامه‌ها اولویت ستاد دهه فجر آب‌پخش است " را داشتم مطالعه می کردم ، مطالب رو قبلا دیده بودم ولی نکته قابل تامل این است که آخر این خبر نوشته شده بود " آب پخش در استان بوشهر واقع شده است ".

چند نکته در این مطلب نهفته است که می خواستم برای آگاهی هم شهری های عزیزم آن ها را ذکر کنم ، البته بعید می دانم  ندای آبپخش این مقاله را منتشر کند.

1- صفحات استانی خبرگزاری های سراسری جهت انعکاس اخبار و وقایع استان فعالیت دارند و بیشتر مخاطبین آن از اهالی همان استان مربوط می باشند که در این صورت نیازی به ذکر این نکته نیست که آب پخش در استان بوشهر واقع شده است چون هم استانی های ما همگی آب پخش را با نخل های بلند و سر به فلک کشیده اش می شناسند و نیازی به ذکر این نکته برای آن ها نیست که در استان بوشهر شهری به نام آبپخش هم وجود دارد.

2- در صورتی که منظور نویسنده خبر از ذکر این نکته که " آبپخش در استان بوشهر واقع شده است " این است که خوانندگان غیر بومی استان بوشهر از این مطلب آگاه شوند باید خدمت نویسنده محترم یادآور شوم که هر کس برای خواندن خبرها به صفحه استان عزیزمان بوشهر رجوع کند و خبر آبپخش را ببیند متوجه می شود آبپخش شهری از استان بوشهر است که خبر آن در این صفحه ذکر شده است و دیگر نیازی به ذکر این نکته نبود.

3- در صورتی که فرض کنیم این خبر به سایر صفحات سایت بخواهد منتقل شود و هیچ نامی از استان بوشهر آورده نشود از راهنمای اخبار کنار سایت کاملا مشخص است که خبر مربوط به استان دلیران و شیران استان بوشهر می باشد.

4- اگر فرض را بر این بگذاریم که در راهنمای سایت هیچ چیزی مشخص نمی بود آیا صلاح نمی دانستید افراد با یک جستجوی ساده در اینترنت اطلاعاتی اولیه درباره شهر عزیزمان آبپخش بزرگ به دست بیاورند.

این مطلب را موقعی از زیادی غم و اندوه از ناچیز شمرده شدن شهرمان می نویسم که با چندین نفر از دوستانمان کنار هم نشسته ایم و در حال چکاب سایت ها هستیم.

در پایان از ندای آبپخش می خواهیم که این مقاله را منشر کند.

قصد روده درازی نداشتم ببخشید اگه روده درازی شده / وحید ( لینک خبر مذکور)

تغییر در شیوه توزیع آب در بخش سعدآباد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر شامگاه چهارشنبه در نشست با مسئولان آبیاری بخش سعدآباد اظهار داشت: مقوله آبیاری یکی از مقوله‌های مهم در بحث کشاورزی است و شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر در سال‌های اخیر با تمام توان در راستای بهبود شیوه‌ها‌ی آبیاری نخیلات و اراضی کشاورزی شهرستان دشتستان تلاش کرده است.
سید مهدی موسوی ادامه داد: دقت بر کیفیت در عملیات آبیاری از مواردی است که این شرکت بر آن تاکید خاص داشته است و در راستای آن حرکت کرده است.
موسوی به بازدید‌های مستمر کارشناسان شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهشکی استان بوشهر بر نحوه آبیاری نخیلات و اراضی کشاورزی تاکید کرد و بیان داشت: از آغاز فصل آبیاری کارشناسان این شرکت با بازدیدهای مستمر زمینه را برای پیشبرد هرچه بهتر عملیات آبیاری فراهم آورده‌اند.
وی اضافه کرد: با خشکسالی که در سال‌های اخیر در کشور شاهد آن هستیم مسئله مدیریت منابع آبی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده از منابع آبی موجود صورت گیرد تا بتوانیم در صورت روند این وضعیت در سال‌های آتی نیز به نحو مطلوب آبیاری نخیلات و اراضی کشاورزی را انجام دهیم.
این مسئول با بیان اینکه در زمینه آبیاری تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به کشاورزان به کار می‌گیریم، عنوان کرد: بخش سعدآباد با دارا بودن یک میلیون و 300 هزار اصله نخل یکی از قطب‌های کشاورزی استان محسوب می‌شود و توجه به بهبود وضعیت کشاورزی در این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر اذعان کرد: با توجه به بارندگی و افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دالکی بخش سعدآباد شاهد تغییر در شیوه توزیع آب در بخش سعدآباد بوده‌ایم.
موسوی با بیان اینکه طول کانال اصلی بخش سعدآباد 23 کیلومتر است، خاطرنشان کرد: در مسیر کانال اصلی این بخش 44 کانال فرعی قرار دارد که شیوه آبیاری نخیلات در سعدآباد متاثر از این تعداد کانال است.
وی افزود: در گذشته شاهد توزیع آب به صورت چهار بخشی بوده‌ایم و در هر بخش 11 کانال فرعی قرار داشته است ولی هم‌اکنون با افزایش دبی آب از 3 هزار لیتر بر ثانیه به 12 هزار و 500 لیتر بر ثانیه شاهد تقسیم شبکه آبیاری به دو بخش که هرکدام دارای 22 کانال فرعی هستند برای آبیاری نخیلات این بخش هستیم.
مدیرعامل شرکت بهره‌‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر بیان کرد: این امر سبب کوتاه شده دوره آبیاری و افزایش راندمان انتقال آب در شبکه آبیاری بخش سعدآباد می‌شود.

نوسازی 8 کیلومتر از شبکه‌های توزیع آب آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس اداره آب و فاضلاب آبپخش عصر چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های آب و فاضلاب در شهر آبپخش اظهار داشت: نوسازی شبکه‌های آبیاری از موارد مهمی است که در سال اخیر آب و فاضلاب آبپخش نسبت به آن اقدام کرده است.
یسد احمدرضا مهدوی عنوان کرد: در شهر آبپخش حدود 90 کیلومتر شبکه توزیع آب وجود دارد و با توجه به قدمت بالای برخی محله‌ها توسعه و نوسازی شبکه‌های آبیاری از اهمیت بالایی برخوردار است.
مهدوی ادامه داد: در برخی نقاط در شبکه‌ توزیع آب در شهر آبپخش گرفتگی‌ها و شکستگی‌های مکرری وجود داشت که با اجرای این طرح نوسازی شبکه‌ توزیع آب در آبپخش شاهد حل این مشکل در شهر آبپخش هستیم.
رئیس آب و فاضلاب آبپخش اذعان کرد: در سال جاری شاهد اجرای نوسازی در هشت کیلومتر از شبکه‌های توزیع آب با اعتبار حدود 800 میلیون ریال در شهر آبپخش بوده‌ایم.
مهدوی ادامه داد: در سال‌های گذشته حدود 40 کیلومتر نوسازی در سطح شهر صورت گرفته بود و در سال جاری با توجه به نیازهای شهر و اولویت‌های موجود شاهد نوسازی در هشت کیلومتر از شبکه‌های توزیع آب آبپخش بوده‌ایم.
این مسئول بیان کرد: اجرای این طرح در آذر ماه شروع شده و تاکنون شاهد بهره‌برداری صد درصدی از این شبکه‌ها در شهر بوده‌ایم و با نصب انشعابات تمام فعالیت‌های مربوطه پایان می‌یابد.
رئیس آب و فاضلاب آبپخش عنوان کرد: امید داریم با پیگیری‌های بخشدار محترم در سال آتی شاهد جذب اعتبارات نوسازی شبکه‌های توزیع آب شهر آبپخش و ارائه خدمات مطلوب‌تر به کشاورزان باشیم.
مهدوی تصریح کرد: با اجرای این پروژه دیگر شاهد قطعی آب در نقاطی که در تابستان گذشته به دلیل شکستگی شبکه توزیع آب شاهد قطع آب در آنها بوده‌ایم، نخواهیم بود.
وی با اشاره بر اهمیت نوسازی شبکه‌های توزیع آب بیان داشت: نوسازی شبکه‌های توزیع آب موجب رفع فرسودگی‌ها و جلوگیری از هدررفت بی‌رویه آب می‌شود.
رئیس آب و فاضلاب آبپخش عنوان کرد: جلب رضایت شهروندان ولایتمدار آبپخشی مهم‌ترین هدفی است که مجموعه آب و فاضلاب آبپخش آن را دنبال می‌کند و تمام توان خود را برای تحقق این هدف والا به کار خواهیم گرفت.

اجرای 218 ویژه‌برنامه دهه فجر در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، بخشدار آبپخش عصر امروز در نشست با مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در آبپخش گفت:‌ ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است؛ لذا باید با برنامه‌ریزی دقیق و همچنین خلاقیت و نوآوری درتدوین برنامه‌ها بویژه مشارکت مردم در برگزاری جشن انقلاب تلاش کنیم.
احمد خرم‌روزادامه داد: یکی از اهداف ستاد در اجرای برنامه‌های دهه فجر در زمان حاضر ارتقای سطح آگاهی و بصیرت برای جامعه است و مسئولان باید از این دهه برای تبیین و آگاهی دادن به نسل جوان بیشترین بهره را ببرند.
خرم‌روز اضافه کرد: تبیین اهداف انقلاب اسلامی دراجرای برنامه‌های دهه فجر امسال با رعایت اصل خلاقیت و ابتکار ضروری است و مسئولان کمیته‌های ستاد اجرای برنامه‌های دهه فجر آبپخش باید در راستای تحقق این هدف تلاش کنند.
وی یادآور شد: مردم ولایتمدار و انقلابی آبپخش در تمامی برنامه‌های ملی و مذهبی حضور پررنگی دارند و باید تلاش خود را برای حضور پرشور و حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن بکار گیریم.
این مسئول با اشاره بر برنامه‌های مختلف در آبپخش اشاره کرد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد برنامه‌های مختلف و متنوعی در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و ... در بخش آبپخش خواهیم بود.
بخشدار آبپخش با بیان اینکه تمام روستاهای بخش آبپخش نیز در اجرای برنامه‌های ستاد اجرایی دهه فجر فعال خواهند بود، اذعان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 218 ویژه‌برنامه‌ دهه فجر در بخش آبپخش اجرا می‌شود.
خرم‌روز عنوان داشت: هیچ نهاد و دستگاهی به تنهایی نمی‌تواند برنامه‌های ستاد دهه فجر را به نحو مطلوب اجرا کند و برای اجرای مطلوب‌تر این برنامه‌ها تمام دستگاه‌های اجرایی باید با هم همکاری و هماهنگی داشته باشند.
وی به برگزاری کارگاه آموزشی ویژه بانوان در دهه فجر در آبپخش اشاره کرد و گفت: در 17 بهمن‌ماه شاهد حضور مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر در بخش آبپخش و برگزاری کارگاه آموزشی بانوان با حضور گسترده بانوان بخش آبپخش خواهیم بود.
بخشدار آبپخش بیان داشت: از مسئولان دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم در برنامه‌های ستاد دهه فجر حضور پرشور داشته باشند و با تمام توان در راستای اجرای مطلوب‌تر برنامه‌های دهه فجر همکاری داشته باشند.
خرم‌روز تاکید کرد: در راستای بهبود چهره شهر در ایام‌الله دهه فجر از مسئولان می‌خواهیم نسبت به تزئین سردرب ادارات و دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش اقدام کنند.

تشکیل اتاق خبر در رشد آبپخش تاثیر بسزایی داشته است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش عصر امروز در نشست هماهنگی ستاد اجرایی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در آبپخش گفت: هر سال که از تاریخ انقلاب می‌گذرد وظیفه مردم و برگزارکنندگان در راستای گرامیداشت این ایام سنگین‌تر می‌شود و مطالبات در یادآوری این ایام بیشتر می‌شود.
محمد نجفی با تاکید بر اهمیت انتقال دقیق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به جوانان و نسل‌های جدید جامعه، اظهار داشت: مواجه بودن با نسل‌های جدید موجب سخت‌تر شدن کار می‌شود زیرا می‌خواهیم فرهنگ و تاریخی را به افرادی منتقل کنیم که در آن زمان حضور نداشته‌اند.
نجفی خاطرنشان کرد: ارائه حقایق، واقعیات و اهداف و آرمان‌‌های انقلاب به نسل جدید از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه داشته باشیم و باید از طریق رسانه‌‌ها جریان انقلاب اسلامی ایران را به نسل سوم و آیندگان به تصویر بکشیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش بیان داشت: با توجه به شکل‌گیری بیداری‌های اسلامی با الگوبرداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه باید برنامه‌ها را در دهه فجر با توجه به شاخص‌های موجود در کشور و بیداری اسلامی باید برنامه‌ها را در این مسیرها تنظیم کنیم.
نجفی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش در ستاد دهه فجر مسئولیت کمیته تنظیم گزارش و انعکاس اخبار را بر عهده دارد و با تمام توان در راستای اجرای این برنامه‌ها تلاش می‌کنیم.
وی تاکید کرد: تشکیل اتاق خبر یکی از عواملی است که در دوسال اخیر باعث بهبود وضعیت انعکاس اخبار و رویدادهای بخش آبپخش شده و اتاق خبر در رشد آبپخش تاثیر بسزایی داشته و در ایام دهه فجر نیز با همکاری مسئولان اتاق خبر بخشداری آبپخش به نحو مطلوب اخبار و رویدادها را منعکس خواهیم کرد.
این مسئول با اشاره به برنامه‌ریزی ارشاد برای اجرای برنامه‌های مختلف در ایام‌الله دهه فجر ابراز داشت: برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مسابقات، نمایشگاه، شب شعر و ... را توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپحش انجام داده‌ایم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش بیان داشت: رسانه‌ها بعنوان گوش و چشم مردم هستند و مسئولان می‌توانند برای تنویر افکار عمومی با همکاری رسانه‌ها مردم را در جریان فعالیت‌های خود قرار دهند.

با تعیین قاضی دادگاه عمومی آبپخش به زودی راه‌اندازی می‌شود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: برای تامین امنیت و آرامش مردم شهرستان دشتستان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم و با همه امکانات و توانمندی‌ها در این مسیر فعالیت می‌کنیم.
عبدالکریم رستگار اضافه کرد: برخورد قاطعانه با مجرمان و افراد خلافکار در چند سال اخیر در دشتستان انجام گرفته و تکرار جرم در این شهرستان به کمترین میزان خود رسیده است.
رئیس دادگستری دشتستان خاطرنشان کرد: شوراهای حل اختلاف در این شهرستان تاثیر بسزایی در بهبود روند قضایی داشته‌اند و به ویژه در رفع اطاله دادرسی نقش بی‌نظیری داشته‌اند.
رستگار تصریح کرد: بیش از 60 درصد پرونده‌های قضایی توسط این شوراها در دشتستان حل و فصل شده‌اند و به فضل خدا با تقویت شوراهای حل اختلاف بتوانیم در کاهش اطاله دادرسی به موفقیت بیشتری برسیم.
وی اضافه کرد: هم‌اکنون و بر اساس آمار جرم و جنایات، دشتستان از امن‌ترین شهرستان‌های کشور است و تلاش داریم با همکاری نیروهای انتظامی و امنیتی در بهبود وضعیت امنیتی اهتمام ورزیم.
رئیس دادگستری دشتستان با تاکید بر لزوم تقویت دادگاه‌های بخش گفت: دادگاه بخش شبانکاره و بخش سعدآباد فعالیت خوبی دارند و امیدوار هستیم به زودی در سایر بخش‌ها نیز شاهد استقرار دادگاه باشیم.
رستگار از راه‌اندازی دادگاه عمومی در بخش آبپخش خبر داد و افزود: آبپخش از بزرگ‌ترین بخش‌های استان است و استقرار دادگاه عمومی در این بخش ضروری است.
وی اذعان داشت: مجوز راه‌اندازی دادگاه عمومی آبپخش اخذ شده و زمین و مکان مورد نظر نیز تدارک دیده شده و به فضل خدا با تعیین قاضی به زودی دادگاه بخش آبپخش راه‌اندازی می‌شود.

اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در دهه فجر در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، معاون شهردار آبپخش سه‌شنبه شب در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر بخش آبپخش اظهار داشت: دهه فجر برای ملت ایران و سایر ملل اسلامی حایز اهمیت بوده و برخاسته از عمق اعتقادات دینی و معنوی مردم است.
عطا جهانگیری عنوان کرد: آنچه که امروز به عنوان بیداری اسلامی در سرتاسر دنیا شاهد آن هستیم نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است و در ایام دهه فجر با تمام توان باید برای اجرای مطلوب‌تر برنامه‌های دهه فجر تلاش کنیم.
جهانگیری با بیان اینکه شهرداری در ستاد دهه فجر مسئولیت ستاد تزئینات را بر عهده دارد، ابراز داشت: تبلیغات در تمامی فعالیت‌ها از مهم‌ترین نقش مهمی در تدوین آن اهداف دارد و مساله تبلیغات همواره مورد توجه همگان قرار داشته است.
وی اضافه کرد: در نشست با مدیر روابط عمومی شهرداری و سایر مدیران شهرداری برنامه‌ریزی خود را برای اجرای مسئولیت کمیته تبلیغات ستاد دهه فجر بخش در سطح شهر انجام داده‌ایم.
معاون شهردار آبپخش با اشاره به نصب پرچم‌های جمهوری اسلامی در سطح بلوار انقلاب بیان داشت: در مسیر بلوار انقلاب و پنج نقطه شهر به طور ویژه پرچم‌های جمهوری اسلامی را نصب خواهیم کرد.
جهانگیری اذعان داشت: مدارس و ادارات مستقر در سطح شهر می‌توانند با نصب پلاکارد، بنر، پرچم و محیط اطراف خود می‌توانند نقش مهم و ارزنده‌ای در راستای تزئینات شهر ایفا کنند.
وی تصریح کرد: شهرداری در تمامی برنامه‌های ملی و مذهبی حضور فعال داشته و از تمامی برنامه‌ها نیز حمایت کرده و در این ایام نیز آمادگی همکاری در اجرای برنامه‌های دهه فجر را داریم.
معاون شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: در روز راهپیمایی دهه فجر به منظور رفاه حال شهروندان شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن مسیرها را آب‌پاشی خواهیم کرد.
مدیر روابط عمومی شهرداری آبپخش نیز در ادامه گفت: هرساله شاهد نصب بنر و پلاکاردهای فراوان نهادها و ارگان‌ها در سطح شهر هستیم و این امر باعث زیباتر شدن چهره شهر می‌شود ولی از مسئولان انتظار داریم پس از اتمام مناسبت‌ها نسبت به جمع‌آوری بنرها و پلاکاردهای نصب شده اقدام کنند.
سید مجتبی بصری اذعان داشت: با جمع‌آوری پلاکاردها و بنرها می‌‌توانیم زمینه زمینه استفاده بهینه از امکانات تبلیغاتی و وسائل تزییناتی را فراهم آوریم و از هزینه‌‌های مجدد جلوگیری کنیم.
بصری ادامه داد: خبرنگاران رسانه‌های تصویری و مکتوب در سطح شهر همواره در راستای اطلاع‌رسانی در مورد وقایع و رویدادهای سطح شهر فعال بوده‌اند و انتظار داریم در ایام‌الله دهه فجر نیز برنامه‌ها را مورد پوشش خبری قرار دهند.

22 بهمن افکار جهانیان متوجه ایران اسلامی است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، کارشناس سیاسی بخشداری آبپخش در نشست با مسئولان ستاد برگزاری برنامه‌های دهه فجر در آبپخش بیان داشت:‌ دهه فجر در عرصه‌ای که همه به دنبال آن بودند که دین را از صحنه مدیریت جهانی بزدایند، جلوه‌گر شد و نماد حاکمیت دینی بود.
سید کاظم موسوی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در بخشداری برای برگزاری مطلوب‌تر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر بخشی از کار به نحو مطلوب صورت گرفته است و برای رسیدن به وضعیت مطلوب تلاش می‌کنیم.
موسوی متذکر شد: یکی از اهدافی که مسئولان کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر باید دنبال کنند این است که برنامه‌هایی کارا و اثربخش اجرا کنیم و بخش را از لحاظ اجرای برنامه‌ها در سطح شهرستان مطرح کنیم.
کارشناس سیاسی بخشداری آبپخش اظهار داشت: این بخش در مناسبت‌های ملی و مذهبی در ایام مختلف سال به نحو مطلوب عمل کرده و باید تلاش خود را بکار گیریم تا در برنامه‌های دهه فجر که از برنامه‌های مهم طول سال است به نحو مطلوب عمل کنیم و بیشترین برنامه‌ها را با بهترین کیفیت انجام دهیم.
موسوی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران که با رهبری معمار کبیر انقلاب به پیروزی رسید عزت، سربلندی و استقلال ملت ایران را برای ایشان به ارمغان آورد و آزادی که امروز در سطح ملی و بین‌المللی شاهد آن هستیم ناشی از انقلاب اسلامی ملت ایران است و امروز با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای حفظ آن باید تلاش کنیم.
وی ادامه داد: ما امروز مسئول حفظ ارزش‌هایی هستیم که از گذشته به ما منتقل شده و باید آنرا به نسل‌های آینده و نسل جدید منتقل کنیم.
این مسئول بیان داشت: امروز نگاه دشمن به مردم ماست و مردم با حضور فعال در برنامه‌های ملی و مذهبی می‌توانند زمینه یاس و نومیدی دشمنان را فراهم آورند.
کارشناس سیاسی بخشداری آبپخش تاکید کرد: امروز کشور در حال گذر از جریان فتنه‌ای که پس از انتخابات 88 شکل گرفته و جریان انحرافی است که برای تحقق اهداف این جریان شکل گرفته می‌باشد و با درایت مسئولان نظام شاهد خنثی کردن این برنامه‌ها هستیم.
موسوی اذعان داشت: حضور پررنگ مردم در برنامه‌های ملی و مذهبی نمودی بر ولایتمدار بودن امت ایران اسلامی و آمادگی فداکاری ایشان برای صیانت و دفاع از اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و با حضور پرشور خود در سایه دفاع از انقلاب اسلامی ‌می‌توانیم این واقعیت را به منصه ظهور بنشانیم.
وی با اشاره به اینکه تمامی نگاه‌ها به روز 22 بهمن است، خاطرنشان کرد: مسئولان باید در روزهای قبل از راهپیمایی 22 بهمن برنامه‌های متنوعی اجرا کنند و توجه خود را بر این روز معطوف دارند زیرا در این روز افکار بین‌المللی متوجه کشور ما و میزان حضور مردم در این برنامه‌هاست.