ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

سوء‌استفاده از احساسات مذهبی مردم طرح جدید فتنه‌گران است

rastegar89.jpg نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سوء‌استفاده از احساسات مذهبی مردم طرح جدید فتنه‌گران است.
حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار در گردهمایی بسیجیان استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله اظهار داشت: اسلام دین برتر و کامل‌ترین دین است و دستورات قرآن همواره نجات‌بخش و هدایت‌گر است و همه ما باید به دستورات اسلام عمل کنیم.

وی افزود: امروز نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و دشمنان با توطئه‌های مختلف سعی دارند این نظام مقدس را تضعیف کنند که هرگز موفق نمی‌شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در ادامه با بیان مواردی از رویدادهای صدر اسلام خاطرنشان کرد: نگاه عمیق به وقایع تاریخ اسلام از صدر تاکنون شناخت حق از باطل را میسر می‌سازد و باید در تاریخ اسلام مطالعه کنیم.
رستگار تصریح کرد: این سؤال همواره مطرح بوده که چه عواملی سبب شد 50 سال پس از رحلت نبی مکرم اسلام (ص)، مردمی مسلمان با وجود اینکه ادعای دوستی با پیامبر (ص) را داشتند، فرزند ایشان را به شهادت برسانند و در واقع پاسخ به این مسئله بسیار مهم است.
وی گفت: در پاسخ به این سؤال نباید سطحی فکر کرد بلکه باید با ژرف‌نگری در وقایع تاریخ به جوابی منطقی رسید و بدون تردید با یک نگاه موشکافانه در می‌یابیم که حوادث اخیر نظام مقدس جمهوری اسلامی که رهبر فرزانه انقلاب از آن به عنوان فتنه عمیق یاد کردند با فتنه بعد از رحلت پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) بسیار شباهت دارد.
نماینده ولی فقیه در سپاه استان بوشهر یادآور شد: قبل از بعثت پیامبر (ص) دنیا در ظلمت و اختناق فرو رفته بود و ظالمان مردم مظلوم را در ضعف و نادانی نگه داشته بودند اما با ظهور دین مین اسلام نظام حکومتی به نفع مسلمانان و مردم مظلوم تغییر کرد.
رستگار عنوان داشت: دنیای قبل از ظهور امام خمینی (ره) نیز تحت سیطره دو بلوک شرق و غرب بود که با زور بر مردم حکومت می‌کردند که با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی توسط امام راحل مردم مظلوم توانستند در برابر این ابرقدرت‌ها بایستند و با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران، گروه‌های مقاومت بسیاری در سطح دنیا تشکیل شود.
وی افزود: دشمنان اسلام با بهره‌گیری از تمام توان خود از طریق کودتا، ترور شخصیت‌ها، جنگ سخت و جنگ نرم سعی بر سرنگونی این انقلاب‌ها داشته‌اند اما در عوض با عنایات حق تعالی این انقلاب‌ها با قدرت هر چه تمام‌تر در سطح جهان انتشار یافته و مردم آزادی‌خواه ندای حق‌طلبی آنها را دریافته و با جان دل پذیرفتند.
این مقام مسئول در ادامه به فتنه سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: این فتنه پایان نیافته بلکه فتنه‌گران داخلی به همراهی استکبار جهانی به دنبال برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستند و با سه دسته برای مقابله با انقلاب اسلامی تقسیم شده‌اند.
وی در تشریح این سه دسته خاطرنشان کرد: عده‌ای خارج‌نشین هستند که هنوز بر نوکری خود نسبت به غرب پافشاری می‌کنند، عده‌ای به حفظ و تقویت ارازل و اوباش در داخل مشغولند و عده‌ای نیز به احیای مجدد تفکرات اصلاح‌طلبانه خود همت می‌گمارند.
نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق استان بوشهر ابراز داشت: فتنه‌گران در طرح جدید خود به دنبال این هستند که از احساسات مذهبی مردم سوء‌استفاده کنند و میان آنان اختلاف انداخته و همانند واقعه عاشورا انقلاب اسلامی را از میان بردارند.
رستگار تصریح کرد: با افزایش بصیرت و تقویت روحیه ایثار و شهادت‌طلبی همگان و اطاعت از مقام عظمای ولایت این ترفند جدید آنان نیز نقش برآب می‌شود.
وی افزود: امروز شاهد پیشرفت‌های بی‌نظیری از دولت و نظام اسلامی هستیم و مردم نیز همواره عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه نشان داده‌اند و بحمدالله باز هم فتنه‌گران شکست سختی را متحمل می‌شوند.


 

سایه روشن خبر

ندای آبپخش / حدود دو سال است که از آسفالت خیابان شهدا به عنوان یکی از خیابان های پرترافیک که مراکز تجاری زیادی در آن مستقرند می گذرد و شهرداری و شورای اسلامی شهر خدمات بسیاری برای رفاه و آسایش مردم در این نقطه از شهر ارائه کرده اند. hrmja1r47g1d7goznwu.jpg

با توجه به نوساز بودن این خیابان وجود موانع ماسه ای و دست ساز در سطح این خیابان موجب نارضایتی شهروندان شده است.


یکی دیگر از مسایلی که مورد انتقاد شهروندان قرار گرفته است دست انداز که چه عرض کنم آبگیری است که در اواسط این خیابان کنار ساختمان پایگاه مقاومت بسیج شهدای آبپخش قرار دارد.


یکی از بازاریان در این رابطه در گفتگو با خبرنگار ندای آبپخش می گوید : این گودال در فصل زمستان و روزهای بارانی حجم زیادی آب را در خود جمع و نگهداری می کند و رفت و آمد را برای شهروندان و مراجعین به مراکز تجاری دچار مشکل ساخته است.

از مسئولین شورای اسلامی و شهرداری آبپخش می خواهیم حال که اجرای پروژه های آسفالت را در شهر آبپخش آغاز کرده اند گوش چشمی نیز به این وضعیت این خیابان کنند و موجبات رفاه هر چه بیشتر شهروندان را فارهم سازند.

ادامه مطلب ...

گفتگوی اختصاصی ندای آبپخش با رییس شورای اسلامی شهر آبپخش

ندای آبپخش / پس از برگزاری جلسه شورای بهداتشی بخش و مطرح شدن مسائل مربوط به بهداشت شهر آبپخش در آن ، صبح امروز رییس شورای اسلامی شهر آبپخش در گفتگو با خبرنگار ندای آبپخش گفت : شورای اسلامی شهر کلیه مسائل مطرح در جلسه شورای بهداشتی و مصوبات این شورا را جهت اجرا به شهرداری ابلاغ کرده ایم.

مصطفی رضایی عنوان داشت : پیرامون مسائل بهداشتی مربوط به غسال خانه آرامستان آبپخش شهرداری را موظف کرده ایم برای مسئولان خدماتی و نظافتی غسال خانه شهر آبپخش لباس های ویژه و بهداشتی و مواد شوینده و استریل کننده جهت ارتقای بهداشت محیط و حفظ سلامت این افراد تهیه کند.

رضایی خاطرنشان کرد : مامور بهداشت محیط را موظف به نظارت بر ایستگاه های تصفیه آب آشامیدنی و دکه ها و فروشگاه های مواد غذایی و همچنین نظارت بر بهداشت محیط مطب پزشکان و نحوه جمع آوری و دفع زباله های عفونی شان کرده ایم.

وی از کلیه اصنافی که با بهداشت جامعه سر و کار دارند خواست تا با رعایت بهداشت بخش مهمی از سلامت جامعه که بر عهده آنهاست را تامین کنند.

عدم حضور مسئولان در برنامه های دهه فجر توجیه پذیر نیست

ندای آبپخش / صبح امروز جلسه هماهنگی برنامه های ایام الله دهه فجر با حضور مسئولین و اعضای ستاد ایام الله دهه فجر در بخشداری آبپخش برگزار شد. 

بخشدار آبپخش در این جلسه با توجه به تقارن روزهای ابتدایی دهه فجر با دهه آخر ماه ضفر خواستار تناسب برنامه های ابتدایی دهه فجر با برنامه های ایام عزاداری پیامبر اکرم و سرور و سالار شهیدان شد. 

کورش رستمی خاطرنشان کرد:با توجه به هجمه های فرهنگی ضد انقلاب علیه نظام و انقلاب همگی وظیفه داریم برنامه های این دهه را به شکلی تنظیم کنیم که باعث جذب افراد به خصوص نسل جوان جامعه در صحنه شود. 

وی خواستار نظم بیش از پیش در فعالیت کمیته های ستاد بزرگداشت دهه فجر شد. 

رستمی اظهار داشت : همه مسئولان ادارات بخش در برنامه های ستاد بزرگداشت دهه فجر باید حضور داشته باشند و غیبت در این برنامه ها برای مسئ.لین به هیچ وجه قابل توجیه نیست. 

کورش رستمی افزود : ستاد تبلیغات و اطلاع رسالنی مسئولیت سنگینی بر عهده دارند و کوتاهی در انجام وظیفه شان برای ما قابل توجیه نیست. 

دبیر ستاد دهه فجر آبپخش در این جلسه ضمن تشریح برنامه ها از کمیته ها خواست برنامه های خود را هر چه دقیق تر اجرا کنند. 

قاسم رضای منفرد خاطرنشان کرد : انجام هرچه دقیق تر این برنامه ها می تواند سبب جذب جوانان به برنامه های این ستاد و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان نظام گردد.

عبدالحسین رستمی: حضور در منزل وظیفه آمبولانس بهداری نیست

ندای آبپخش: پیرو انتشار خبر حمل بیمار با نعش کش ور وب سایت خبری ندای آبپخش  رییس شبکه بهداشت و درمان شهر آبپخش در جوابیه ای گفت : بنابر قانون آمبولانس مداری بهداشتی درمانی وظیفه ای مبنی بر حضور در منزل بیماران برای انتقال آنها به بیمارستان ندارد.

عبدالحسین رستمی در ادامه اظهار داشت : آمبولانس شبکه بهداشتی درمانی بخش برای انتقال بیمارانی که به مرکز مراجعه کرده اند و وضعیت اضطراری دارند به بیمارستان می باشد.

وی افزود : در شب حادثه مذکور جوانی که دچار تصادف شده بود پس از حضور در مرکز توسط آمبولانس به بیمارستان انتقال داده شد.

شما قضاوت کنید آیا اولویت انتقال به بیمارستان با بیماری که در وضعیت مطلوبی به سر نمی برد و در مرکز می باشد نیست ؟

رستمی خاطر نشان کرد : مورد سکته مغزی هم توسط آمبولانس شهرداری به مرکز انتقال داده شده و از این مرکز به بیمارستان اعزام شده است.

رییس مرکز بهداشتی درمانی شهر افزود : بنا بر قانون آمبولانس مراکز بهداشتی - درمانی برای اعزام بیماران از مراکز بهداشتی درمانی به بیمارستان می باشد و حضور در منازل برای آن ها تعریف نشده است.

بازرسی مامورین بخشداری از مراکز پخش گاز مایع

ندای آبپخش/صبح امروز مامورین بخشداری آبپخش به صورت نامحسوس به بازرسی از عاملین پخش گاز مایع در سطح بخش پرداختند.

مدیر روابط عمومی بخشداری آّپخش در گفتگو با ندای آبپخش گفت:بنا بر اخبار اعلام شده پخش سیلندر گاز به صورت کوپنی(یاارنه ای)در استان منتفی شده است و نیاز به نظارت بیش از پیش بر عوامل پخش باید در راس امور قرار گیرد.

محمد دهقان خاطر نشان کرد : در صورت مشاهده هر گونه تخلف بدون هیچ گونه اغماض برخورد خواهیم کرد و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد سودجویی بعضی افراد باعث ضایع شدن حقوق مردم شود.

نهمین جلسه شورای بهداشتی بخش آبپخش تشکیل شد.

ندای آبپخش / صبح امروز نهمین جلسه شورای بهداشتی بخش آبپخش با حضور اعضای این شورا و مسئولین بخش در سالن اجتماعات مرکز بهداشتی - درمانی شهید بهشتی شهر آبپخش برگزار شد.

عبدالحسین رستمی در ابتدای جلسه عنوان داشت : موضوع محوری این جلسه بررسی مصوبات قبلی شورای بهداشتی است .

 

فاضلاب شهری ساماندهی شود

رییس مرکز بهداشتی درمانی شهید بهشتی شهر آّپخش خواستار ساماندهی و بهبود وعیت فاضلاب های شهر آبپخش شد.

بخشدار آّپخش در این رابطه به مسئولین شهرداری تاکید کرد : هر چه زودتر طرح ساماندهی فاضلاب های شهری که نقش بسزایی در سلامت شهروندان دارد را پیگیری کنند.

 

اتلاف سگ های ولگرد بخش آبپخش

بخشدار آبپخش در این رابطه عنوان داشت:در حال حاضر پیگیر دریافت مجوز از شورای تامین شهرستان برای زنده گیری و در صورت نیاز تیر اندازی به سگ هایی که خطر حاری دارند هستیم.

وی خاطر نشان کرد : شهرداری در این زمینه فعالیت خوبی داشته است و هم اکنون گودال تدفین و آهک پاشی سگ های ولگرد آماده شده است.

رستمی (رییس مرکز بهداشت) آبپخش گفت : طرح اتلاف سگ های ولگرد پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

این مقام مسئول اظهار داشت : در ماه های اخیر مراجعه برای گازگرفتگی سگ های ولگرد کاهش یافته به طوری که در این ماه هیچ مراجعه ای به این منظور به این مرکز صورت نگرفته است.

 

آرامستان شهر وضعیت بهداشتی مطلوبی ندارد

در بخش دیگری از این جلسه عبدالحسین رستمی خواستار نظارت هر چه بیشتر مسئولین بر وضعیت بهداشتی آرامستان شهر آبپخش شد.

سرپرست شهرداری آبپخش تصریح کرد : شهرداری آبپخش یکی از نیروهای خدماتی را مسئول نظافت روزانه غسال خانه آرامستان شهر آبپخش نموده است.

عطاجهانگیری خاطرنشان کرد : سیستم آبرسانی آرامگاه شهر هم بهبود چشم گیری داشته است و در حال حاضر در بیشتر نقاط آرامگاه شیر آب شرب شهری وجود دارد.

رییس شورای اسلامی شهر آبپخش در این جلسه خواستار جمع آوری وسایل دفن شده اموات در نخلستان های پشت آرامگاه شهر و انتقال این وسایل به محل دفن زباله های شهری شد.

مصطفی رضایی از سرپرست شهرداری خواست غسال خانه را به وسایل شوینده برای حفظ سلامت و بهداشت مامور شهرداری که وظیفه نظافت سال خانه را بر عهده دارد مجهز کند.

رستمی (رییس مرکز بهداشتی)گفت : این وسایل را  می توان عامل انتقال بیماری خواند و مسئولین  شهرداری باید تلاش کنند که هر چه زودتر این مشکل را رفع کنند.

کورش زستمی با توجه به فرسوده و قدیمی بودن غسال خانه آرامستان آبپخش از مسئولین شورای اسلامی و شهرداری آبپخش خواست، ساخت یک غسال خانه جدید و مجهز به وسایل بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند.


جمع آوری زباله ها باید کارشناسی شده باشد

رییس شورای اسلامی شهر آبپخش از مسئولین شورای بهداشتی بخش خواست تا بر وضعیت نظافت و دفع زباله های مطب پزشکان نظارت هر چه بیشتری داشته باشند.

عبدالحسین رستمی در این جلسه عنوان داشت : زباله های مطب پزشکان اکثرا زباله های عفونی می باشند و پزشکان باید زباله های مطب خود را برای دفع به بیمارستان ها تحویل دهند.

رستمی از مسئول خدمات شهری شهرداری آبپخش خواست تا به مامورین نظافت شهری خود ابلاغ کنند که از جمع آوری زباله های مطب پزشکان خودداری کنند.

رییس مرکز بهداشتی درمانی شهید بهشتی آبپخش گفت : باید زباله ها را مطابق شیوه های کارشناسی و استانداردهای بهداشتی جمع آوری و تدفین کنند.


دست فروشان مواد غذایی ساماندهی می شوند

عبدالحسین رستمی از مسئولین شهرداری آّپخش خواست تا با آماده سازی بازارچه شهرداری برای اسکان دست فروشان مواد غذایی به ویژه ماهی فروشان زمینه را برای سامان دهی آنها مهیا سازند.


رسیدگی بر وضعیت دام و طیور در بخش 

کورش رستمی -بخشدار آبپخش - از مسئولان و مراجع بهداشتی ذی ربط خواست رسیدگی ویژه ای به مسائل نگهداری دام و طیور در سطح بخش به ویژه روستاها باشند.


وضعیت آب شرب بهبود یابد

رییس مرکر بهداشتی - درمانی شهید بهشتی آبپخش گفت : برخی از بیماری های فصلی هم اکنون در بخش های همجوار شیوع یافته اند که خوشبختانه در بخش ما هنوز شیوع نیافته اند و برای جلوگیری از شیوع احتمالی این بیماری ها باید مخازن آب شهر رسیدگی بیشتری شود.

مهدوی-رییس آبفا آبپخش- در پاسخ به این مساله گفت : کارشناسان ما هم اکنون روزانه مخازن آب را روزانه کلرزنی می کنند.

بخشدار آبپخش خواستار انجام هر چه سریعتر پروژه های بخش شد

ندای آبپخش / صبح امروز جلسه ای با محوریت نظارت و بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اجرا در بخش آبپخش با حضور کلیه پیمانکاران طرح های بخش در دفتر بخشدار آبپخش برگزار شد.

در ابتدای جلسه با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال همت مضاعف و کار مضاعف نامیده اند گفت : باید همگی با همدلی و تلاش بیش از پیش پیگیری خود را برای انجام هرچه سریعتر پروژه ها انجام دهیم.

کلیه پیمانکاران شهرداری ، آبیاری ، آموزش و پرورش ، جهاد کشاورزی و راه و ترابری در این جلسه گزارش کاملی از میزان پیشرفت فعالیت های خود ارائه کردند.

کورش رستمی در این جلسه خواستار انجام هرچه سریعتر پروژه های در دست احداث شهر آّپخش شد.

پیمانکاران در این جلسه قول مساعد دادند که در صورت پرداخت به موقع اعتبارات پروژه ها را طبق برنامه زمان بندی شده انجام خواهیم داد.

بخشدار آبپخش به پیمانکاران گفت : همه ما زیر ذره بین مردم هستیم و باید فعالیت هامان را درست و بدون نقص انجام دهیم.

رستمی از پیمانکاران خواست در اجرای پروژه ها از به کار گیری نیروهای غیر بومی خودداری کنند و حدالامکان از نیروهای بومی بخش استفاده کنند.

بازدید مسئولان بخش از روستای بنار آزادگان

ندای آبپخش / روز گذشته بخشدار آبپخش ، رییس شورای اسلامی بخش ،  مسئولان جهاد کشاورزی و آبفار بخش آبپخش از روستای بنار آزادگان بازدید کردند.

در این بازدید فاز دوم طرح حادی روستایی ، خانه عالم روستا و زمین ورزشی مورد بررسی مسئولان قرار گرفت.

کورش رستمی در رابطه با  انجام ادامه فاز اول طرح حادی و اجرای طرح دفع آب های سطحی فاز اول قول مساعد جهت پیگیری انجام ادامه فاز اول طرح حادی در این روستا شد.

بخشدار آبپخش در این بازدید از پیگیری جهت دریافت مبلغ 2 میلیون تومان از دفتر امور روستایی و دهیاری ها جهت ساماندهی آرامستان روستای بنار آزادگان خبر داد.


پرسپولیس در آخرین لحظات پیروز شد

در چهارچوب مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول فوتبال استان بوشهر عصر امروز یک دیدار بین دو تیم پرسپولیس آبپخش و صفای دیر در ورزشگاه شهدای آبپخش برگزار شد.
در حالی که این بازی تا دقیقه 70 هیچ گلی را در بر نداشت ولی در بیست دقیقه پایانی پنج بار توپ از خط دروازه ها گذشت که سهم پرسپولیس سه و سهم نماینده دیر دو گل بود.
تیم صفا در دقیقه هفتاد اولین گل را وارد دروازه پرسپولیس کرد ولی 10 دقیقه بعد محمد دهقانی این گل را پاسخ داد تا بازی مساوی شود . سه دقیقه بعد تیم صفا دیر موفق شد از روی نقطه پنالتی گل دوم خود را به ثمر برساند.
در حالی که نودمین دقیقه بازی را پشت سر می گذاشتیم تیم پرسپولی گل تساوی را در دقیقه 90 به ثمر رساند ولی این پایان ماجرا نبود و محمد دهقانی در دقیقه 94 گل سوم خود و پرسپولیس را به ثمر رساند تا پرسپولیس شکست را با پیروزی عوض کند.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با این بازی اظهار داشت: در حالی که حریفمان تیم چندان خوبی نبود ، ما نتوانستیم بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم.
الله کرم عباسی افزود: یکی از مهمترین عواملی که نتوانستیم آنگونه که شایسته است به میدان برویم ، در اختیار نداشتن تعدادی از بازیکنان اصلی مان بود که می توانیم به غیبت دروازه بان و سه مدافعمان اشاره کنیم.
وی ادامه داد: خدا را شکر میکنیم که با همت دیگر بازیکنان موفق شدیم این سه امتیاز خانگی را که خیلی هم به آن احتیاج داشتیم را کسب کنیم و به صعود از این گروه امیدوارتر شویم.
عباسی با انتقاد از مسئولین ورزش آبپخش تصریح کرد: درحالی که ما در این مسابقه میزبان بودیم ولی متاسفانه مسئولین شهر آبپخش استقبال خوبی از این مسابقه نکردند.
وی افزود: امیدوار بودیم چون با یک قرعه خوب سه مسابقه را در خانه برگزار می کنیم از حمایت بیشتری برخوردار باشیم و با همراهی و همدلی مسئولین بتوانیم استفاده بهتری از این مسابقات خانگی بکنیم.
سرپست باشگاه پرسولیس خاطرنشان ساخت: وقتی که در شهر جم به مصاف نماینده این شهر رفتیم ، فرماندار این شهرستان و دیگر مسئولین شهرستان و شهر جم به گرمی از ما استقبال کردند و بهترین امکانات را در اختیار ما قرارردادند و در مدت زمان اقامت ما در آن شهرستان از هیچ کمکی فروگذار نکردند ولی در شهر خودمان شاهد هیچ حمایتی نیستیم.
وی از مسئولین خواست با توجه به اینکه پرسپولیس به عنوان نماینده آبپخش در این مسابقات حاضر است ، همکاری بیشتری با این تیم داشته باشند.
تیم پرسپولیس با این برد صاحب هفت امتیاز شد و به صدر جدول این گروه صعود کرد . پرسپولیس یکشنبه آینده در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف تیم فجر بوشهر خواهد رفت.

جلسه تسطیح اراضی کشاورزی بخش آبپخش با حضور مسئولین برگزار گردید

ندای آبپخش / شب گذشته جلسه ای پیرامون تسطیح اراضی کشاورزی در طرح آبی 1000 هکتاری ایستگاه پمپاژ آب چم تنگ با حضور مهندس نوذری مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی استان و مشاوین جهاد ، قیصری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان ، قاسمی معاون مرکز ترویج خدمات کشاورزی بخش آبپخش و بخشدار آبپخش در بخشداری آبپخش برگزار شد.

رستمی در مصاحبه با عضو هیئت تحریریه ندای آبپخش به بیان مسائل مطرح در این جلسه پرداخت.

وی در رابطه با این مسئله عنوان داشت : کشاورزانی که طرح تسطیح کانال (دایک) آب رسانی در مزارع آنها گذر کرده است و از این بابت خسارتی از جهاد دریافت نکرده اند عملیات تسطیح اراضی آنان ، ساخت جاده بین مزارعشان و موارد این چنینی برای آنان به صورت رایگان صورت خواهد پذیرفت.

کورش رستمی خاطرنشان کرد : این طرح در جلسه مذکور مطرح شده است و با رای موافق کلیه مسئولین و حاضرین در جلسه مورد تصویب قرار گرفته است.

نگاه عمیق به وقایع اسلام شناخت خق از باطل را میسر می سازد

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار در گردهمائی بسیجیان بوشهر گفت: نگاه عمیق به وقایع تاریخ اسلام از صدر تا کنون شناخت خق از باطل را میسر می سازد.
 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر عصر دیروز در جمع بسیجیان سپاه ناحیه بوشهر با طرح این سئوال که چه عواملی باعث شد 50 سال پس از رحلت نبی مکرم اسلام مردمی مسلمان با وجود اینکه ادعای دوستی با پیامبر را داشتند، فرزند ایشان را به شهادت برسانند، گفت: در پاسخ به این سئوال نباید سطحی فکر کرد بلکه می بایست با ژرف نگری در وقایع تاریخ به جوابی منطقی نائل شد. حجت الاسلام رستگار بابیان اینکه نگاه عمیق به وقایع تاریخ از صدر اسلام تا کنون کمک شایانی به تشخیص حق از باطل می کند، افزود: با این نگاه موشکافانه در می یابیم که حوادث اخیر نظام مقدس جمهوری اسلامی که رهبر فرزانه انقلاب از آن به عنوان فتنه عمیق یاد کردند با فتنه بعد از رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام بسیار شباهت دارد.

وی با اشاره به اینکه قبل از بعثت پیامبر (ص) دنیا در ظلمت و اختناق فرو رفته بود و ظالمان مردم مظلوم را در ضعف و نادانی نگه داشته بودند اما با ظهور دین مین اسلام نظام حکومتی به نفع مسلمانان و مردم مظلوم تغییر کرد، خاطرنشان ساخت: دنیای قبل از ظهور امام خمینی(ره) نیز تحت سیطره دو بلوک شرق و غرب بود که با زور بر مردم حکومت می کردند که با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی توسط امام راحل مردم مظلوم توانستند در برابر این ابرقدرت ها بایستند و گروههای مقاومت بسیاری در سطح دنیا تشکیل شود.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام با بهره گیری از تمام توان خود از طریق کودتاه، ترور شخصیت ها، جنگ سخت و جنگ نرم سعی بر سرنگونی این انقلاب ها داشته اند اما در عوض با عنایات حق تعالی این انقلاب ها با قدرت هر چه تمامتر در سطح جهان انتشار یافته و مردم آزادی خواه ندای حق طلبی انها را دریافته و با جان دل پذیرفتند.

حجه الاسلام رستگار در ادامه به فتنه سال گذشته اشاره کرد و افزود: این فتنه پایان نیافته بلکه فتنه گران داخلی به همراهی استکبار جهانی به دنبال برنامه ریزی های جدیدی هستند و به سه دسته برای مقابله با انقلاب اسلامی تقسیم شده اند.

این مقام مسئول اظهار داشت: عده ای خارج نشین هستند که هنوز بر نوکری خود نسبت به غرب پافشاری می کنند، عده ای به حفظ و تقویت ارازل و اوباش در داخل مشغولند و عده ای نیز به احیاء مجدد تفکرات اصلاح طلبانه خود همت می گمارند.

رستگار با بیان اینکه فتنه گران در طرح جدید خود به دنبال این هستند که از احساسات مذهبی مردم سوء استفاده نموده و میان آنان اختلاف انداخته و همانند واقعه عاشورا انقلاب اسلامی را از میان بردارند، گفت: با افزایش بصیرت و تقویت روحیه ایثار و شهادت طلبی همگان و اطاعت از مقام عظمای ولایت این ترفند جدید آنان را نیز نقش برآب خواهد شد.