ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پرداخت تسهیلات کم‌بهره مسکن به شهروندان آبپخش کذب محض است

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، مصطفی رضایی در نشست مسئولان در آبپخش با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر پرداخت تسهیلات کم‌بهره به مردم اظهار داشت: پرداخت تسهیلات کم‌بهره تعمیر منازل مسکونی به شهروندان آبپخشی، شایعه‌ای است که از روز گذشته شاهد انتشار کلامی آن در میان شهروندان آبپخشی بوده‌ایم.

وی افزود: پس از کثرت مراجعات و تماس‌های تلفنی در ارتباط با چگونگی و شرایط استفاده از این تسهیلات کم‌بهره موضوع را از طریق بنیاد مسکن شهرستان دشتستان پیگیری کردیم و از کذب بودن موضوع آگاهی یافتیم.

رضایی خاطرنشان کرد: متاسفانه در ساعات گذشته شاهد ارسال پیامی از طرف یکی از اعضای شورای اسلامی شهر به شهروندان آبپخشی بوده‌ایم که از مردم دعوت کرده با مراجعه به دفتر کار وی نسبت به تشکیل پرونده برای دریافت این تسهیلات که محدود هستند اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان داشت: در پیام یکی از اعضای شورا اشاره شده که پرونده‌هایی که شهروندان آبپخشی برای استفاده از این تسهیلات تشکیل می‌دهند به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ارسال می‌شود.

رضایی عنوان کرد: در تماس تلفنی که با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان داشته‌ام ایشان موضوع را کذب دانست و به بنده اعلام کرد که در ارتباط با پرداخت تسهیلات کم‌بهره تعمیر مسکن به شهرداری آبپخش هیچ برنامه‌ای نداریم.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان آبپخشی بر اساس این شایعه هیچ اقدامی نباید انجام دهند، بیان داشت: صراحتا به شهروندان عزیز اعلام می‌کنم که شورای شهر هیچ مسئولیتی در قبال اقدام این عضو شورا ندارد و مسئولیت حقوقی مساله بر عهده عضو ارسال کننده پیام خواهد بود.

رضایی گفت: از شهروندان فهیم آبپخشی انتظار داریم که کذب بودن پرداخت تسهیلات چهار درصد تعمیر مسکن را به‌صورت کلامی به دیگر شهروندان اعلام کنند و به این طریق از تضییع حقوق شهروندان و بازی با احساسات ایشان جلوگیری کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد