ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ساخت‌و سازهای غیرمجاز مسکونی در اراضی کشاورزی آبپخش

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، محمداسماعیل شفیعی صبح امروز در نشست مسئولان آبپخش اظهار داشت: آبپخش از مهم‌ترین قطب‌های تولید خرما در جنوب کشور است و توسعه زیرساخت‌های کشاورزی در این منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: در سال‌های اخیر خدمات فراوانی در راستای تقویت زیرساخت‌های کشاورزی آبپخش صورت گرفته که کشاورزان منطقه از نتایج آن بهره‌مند شده‌اند.

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی یک پروژه عظیم آبی و خاکی در آبپخش در دست اجرا دارد که در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری خواهد رسید.

شفیعی بیان داشت: پوشش بتونی و بهسازی کانال‌های آبیاری درجه سه از اقدامات ارزشمند جهاد کشاورزی برای تقویت بنیه زیرساختی کشاورزی در آبپخش است.

وی اضافه کرد: پوشش بتنی و بهسازی سه هزار و 350 متر از کانال‌های درجه سه آبیاری در روستای آزادگان یکی از این طرح‌ها است که به‌صورت نمادین در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مسئول اذعان داشت: در بحث توسعه شهری شاهد برخی از ساخت و سازها بدون در اختیار داشتن مجوز تغییر کاربری بوده‌ایم که در اثر آن افراد به‌صورت ناآگاه اراضی کشاورزی را به اراضی مسکونی تبدیل کرده‌اند.

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش عنوان کرد: هم‌اکنون در هر سه محله درواهی، بهرام‌آباد و قلایی شهرآبپخش شاهد آن هستیم که در اراضی کشاورزی ساخت و سازهای بدون مجوز صورت می‌گیرد، به نحوی که اراضی کشاورزی از کاربری اصلی خود خارج می‌شوند.

شفیعی گفت: حراست از اراضی کشاورزی از دغدغه‌های مهم آبپخش محسوب می‌‌شود و امیدواریم شهروندان آبپخشی در این زمینه دقت کافی داشته باشند و اراضی کشاورزی را از کاربری اصلی خود خارج نکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد