ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ایجاد هسته گزینش مستقل برای سازمان تامین اجتماعی بوشهر

 به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد چهارشنبه‌شب در نشست مسئولان تامین اجتماعی در این شهرستان اظهار داشت: به‌منظور پیگیری مشکلات شهروندان دشتستانی هفته گذشته دیداری با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور داشتیم که نتایج خوبی به دنبال داشت.

وی افزود: اقدام به ساخت و احداث ساختمان مناسب برای تامین اجتماعی بخش شبانکاره از دستاوردهای مهم دیدار اخیر بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: صدور مجوز راه‌اندازی کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در شهرستان از مواردی است که در این دیدار مورد توجه قرار گرفت.

موسوی‌نژاد بیان داشت: با توجه به افزایش روز به روز جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی راه‌اندازی کارگزاری رسمی این سازمان برای ارائه خدمات به شهروندان دشتستانی امری ضروری است.

وی اضافه کرد: ارتقای شعبه اقماری تامین اجتماعی بخش آبپخش به شعبه مستقل از مواردی است که در این دیدار پیگیری لازم در این خصوص صورت گرفت.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: ایجاد هسته گزینش مستقل برای سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر از مواردی بود که در این جلسه به آن تاکید داشتیم.

موسوی‌نژاد گفت: در حال حاضر تامین اجتماعی استان بوشهر هسته گزینش ندارد و نیروهای استان بوشهر برای امور مربوط به گزینش مجبور هستند به استان فارس سفر کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد