ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نانوایی های متخلف در آب پخش جریمه شدند

بازرس امور خبازی های بخش آبپخش اظهار داشت:  تعدادی از خبازی ها در آبپخش به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات مربوط به خبازی ها جریمه و توبیخ شده اند.حسن نگهبان ادامه داد : این نانوائی ها به دلایلی همچون رعایت نکردن ساعات پخت ، ارائه نان با کیفیت نامناسب به مشتری و بی توجهی به موارد بهداشتی از سوی کمیسیون تعزیرات آرد و نان شهرستان متخلف شناخته و  به کسر 30 کیسه آرد سهمیه ای جریمه گردیدند.

وی ادامه داد : نانوایی های متخلف پس از چند تذکر و هشدار های ما جریمه شده اند با این امید که  این جریمه مایه عبرت برای سایر نانوایی ها شود تا سلامتی مردم را اینگونه به خطر نیندازند.
بازرس امور خبازی ها افزود:نان محصولی است که از اختلاط آب و آرد و نمک بنابراین براین تهیه نانی با کیفیت بالا لازم است آرد آن از کیفیت بالایی برخوردار باشد . هرچه کیفیت نانی بهتر باشد مدت ماندگاری بیشتر خواهد داشت و دیرتر کهنه و بیات خواهد شد و در واقع یکی از عوامل اصلی بروز ضایعات در نان یات شدن آن می باشد.
نگهبان تصریح کرد : با توجه به این مسئله که نان ، پایه اساسی سفره های ما ایرانی است از نانوائی ها می خواهیم تا نان سالم و با کیفیتی را در اختیار مردم قرار دهند تا سلامت مردم به خطر نیافتد.

نگهبان در این باره افزود : چنانچه اهالی شهر یک استشهاد نامه محلی تهیه کنند و شورای شهر آن را تایید کند، بخشداری به طور جدی پیگیری جهت تعطیلی خبازی یا تغییر نوع آن را انجام خواهد داد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد