ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

آیت‌الله صفایی بوشهری: آبپخش نگین سرسبز استان است

 آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح شنبه در نشست با مسئولان بخش آبپخش در دفتر امام جمعه استان اظهار داشت: مردم آبپخش مردمی متمدن، متدین و فرهنگی هستند و شهر آبپخش نگین سرسبز استان است.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر رسیدگی به مشکلات مردم تاکید کرد و افزود: مسئولان باید با تمام توان در خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند تا میزان رضایت مردم به نظام اسلامی بالا برود.
امام جمعه بوشهر در ادامه در ارتباط با مشکل زمین مردم آبپخش عنوان داشت: از لحاظ شرعی زمین متعلق به کسی است که سند قطعی داشته باشد یا زمین بایر را آباد کرده باشد و از مسئولان مسکن و شهرسازی استان می‌خواهیم که رسیدگی فوری در مورد زمین‌های آبپخش را در دستور کار قرار دهند.
صفایی بوشهری تصریح کرد: از رئیس مسکن و شهرسازی استان می‌خواهیم که در اسرع وقت جلسه‌ای با وزیر مسکن تشکیل دهد تا شخصا مشکل زمین مردم آبپخش را پیگیری و حل کنیم و انتظار داریم که مسئولان در حل مشکلات مردم وقت را تلف نکنند.
رئیس شورای اسلامی آبپخش نیز ضمن تقدیر از توجه ویژه امام جمعه استان به مشکلات آبپخش اظهار داشت: حل مشکل زمین مردم آبپخش از مطالبات دیرینه مردم این شهر است و حل این معضل موجبات رضایت مردم را فراهم می‌کند.
مصطفی رضائی بیان داشت: از مدیر کل مسکن و منابع طبیعی انتظار داریم که تعامل مناسبی با مردم آبپخش داشته باشند تا مردم برای سنددار کردن زمین‌های خود با مشکل مواجه نشوند.
نماینده ولی فقیه در سپاه استان بوشهر نیز گفت: امام جمعه استان همواره به مشکلات مناطق محروم توجه خاصی داشته و دارند و اطمینان داریم در مورد زمین مردم آبپخش نیز این مسئله با درایت آیت‌الله صفایی حل می‌شود.
حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار افزود: حل کردن مشکل سند دار کردن زمین مردم آبپخش از مهم‌ترین اولویت‌های مردم است که از مسئولان مسکن انتظار همکاری داریم.
امام جمعه آبپخش نیز در این جلسه مشکل زمین‌های آبپخش را یکی از مشکلات اساسی مردم بخش دانست و افزود: مردم آبپخش از سال 1317 سند اصلاحات ارضی دارند ولی سازمان مسکن و شهرسازی زمین‌ها را تملک کرده است و از حضرتعالی تقاضا داریم که این مشکل را با دستوری ویژه حل کنید.
حجت‌الاسلام خداداد رضائی تصریح کرد: همه مردم از توجهات ویژه نماینده ولی فقیه در استان به مشکلات مردم قدردانی می‌کنند.
بخشدار آّبپخش نیز با انتقاد از عدم پرداخت وام مسکن مهر در آبپخش یادآور شد: متاسفانه تعداد زیادی از مردم که بیشتر آنها زوج‌های جوان هستند، پرونده وام را تشکیل داده‌اند ولی سازمان مسکن و شهرسازی طی نامه‌ای بانک مسکن را از پرداخت وام به بانک مسکن منع کرده است.
کورش رستمی گفت: از آیت‌الله صفایی بوشهری می‌خواهیم تا دستور فرمایند که مشکل وام مردم حل شود تا ان‌شاالله در جلسه کارگروه مسکن و شهرسازی نیز مشکل زمین‌های آبپخش به طور کامل فیصله پیدا کند.
هوشنگ شریفی، مدیر کل منابع طبیعی استان بوشهر نیز خاطرنشان کرد: مردم آبپخش اعتراض خود را به کمیسیون 56 اعلام کنند تا به طور فوق‌العاده و در اسرع وقت بررسی شود و نتیجه بررسی‌ها اعلام شود.
علی مقاتلی، رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان بوشهر نیز در سخنانی ابراز داشت: نامه‌نگاری زیادی با وزیر مسکن صورت گرفته و در آینده‌ای نزدیک با تشکیل کارگروه ویژه، مشکل زمین‌ها با تشکیل کارگروه مسکن برطرف می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد