ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مصاحبه با مسئول سالن و زمین ورزشی شهر آبپخش

مصاحبه اختصاصی عضو هیئت تحریریه ندای آبپخش با حسن نگهبان متولی سالن و زمین چمن تربیت بدنی آّبپخش.

آیا برنامه ای برگزاری مسابقات یا جام های مناسبتی میان تیم های آّپخشی را دارید؟

نگهبان در این باره گفت برگزاری مسابقات و جام های مختلف نیازمند حمایت منبع مالی می باشد و سالن و زمین چمن توسط تربیت بدنی به بخش خصوصی واگزار شده و باید ماهیانه هزینه های جاری مثل حقوق 4 کارمند سالن و زمین ورزشی ، هزینه تربیت بدنی و آب و برق و ... توسط بشخ خصوصی پرداخت شود که مبلغی حدود 2150000 تومان می باشد.

وی در ادامه افزود : ما  آمادگی ارائه تسهیلات به تیم های ورزشی شهر جهت برگزاری جام ها و مسابقات مختلف را داریم ولی امکان این که زمین یا سالن ورزشی را به طور رایگان در اختیار تیم های ورزشی قرار دهیم نداریم.

چه برنامه ای برای حمایت از تیم های ورزشی شهر دارید؟

حسن نگهبان گفت: تربیت بدنی و بخش خصوصی هم اکنون هم از تیم های منتخب شهر در سطح استان و شهرستان حمایت می کند و با وجود این که هزینه هر تایم زمین چمن مبلغ 15000 تومان می باشد از تیم های منتخب مبلغ 10000 تومان دریافت می کنیم که هزینه تمرین یک ماه توسط آقای درگاهی رییس تربیت بدنی و یک ماه هم به طور رایگان زمین را در اختیار تیم های منتخب قرار داده ایم.

همچنین هیئت های ورزشی کنگ فو ، تکواندو ، بانوان و ... هر کدام هفته ای سه جلسه تمرین دارند که دو جلسه به طور رایگان و یک جلسه به صورت نیم بها سالن را در اختیار آنها قرار می دهیم.

وی در ادامه افزود : هم اکنون هر تایم اجاره سالن ورزشی صبح ها 8000 تومان ، ظهر ها 10000 تومان و شب ها 12000 تومان می باشد در صورتی که در قرارداد با سالن ورزشی مقرر شد تیم های ئرزشی جهت هر تایم استفاده از سالن ورزشی مبلغ 15000 تومان پرداخت کنند و این تخفیف توسط بخش خصوصی مدیریت سالن ورزشی جهت حمایت از تیم های ورزشی و ورزش در آبپخش در نظر گرفته شده است.

نگهبان در ادامه اظهار داشت : هم اکنون در شهرهای مجاور بابت هر تایم استفاده از سالن در هر موقع از شبانه روز مبلغ 12000 تومان می باشد.

مدیر سالن ورزشی و زمین چمن تربیت بدنی در ادامه خاطر نشان کرد : افراد می توانند نظرات سازنده خود را جهت تغییر در شیوه مدیریت سالن را به ما بگویند تا در صورت توجیهی بودن طرح در شیوه مدیریت سالن اثر بدهیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد