ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

جلسه شورای فرهنگ عمومی در بخش آب پخش برگزار شد

به گزارش ندای آبپخش، جلسه شورای فرهنگ عمومی در بخش آب پخش به ریاست حجت الاسلام رضایی  و با حضور اعضای شورا برگزار شد.

در این جلسه  امام جمعه در خصوص اهمیت غدیر بیاناتی ابراز داشت و افزود : فرهنگ غدیر باید در جامعه نهادینه شود تا مردم به اهمیت این مسئله مهم پی ببرند .

بخشدار آب پخش نیز در بیاناتی در مورد اهمیت غدیر و نقش این روز در اسلام یاد کرد و افزود : با توجه به همزمان بودن غدیر و هفته بسیج باید مراسمات باشکوهی در بخش برگزار شود و تمامی ادارات به احسن وجه در این مورد برنامه ریزی کنند.

کورش رستمی در ادامه ازعید غدیر به عنوان عید بزرگ مسلمانان یاد کرد وتأکید  نمود جشن غدیر باید به گونه ای برگزار شود که در شأن ولایت و و مولی علی (ع) باشد.

وی در پایان اشاره کرد که باید از اسراف و تشریفات بی مورد در مراسم فاتحه  که باعث رواج تجملگرایی و همچنین هزینه های گزاف بر صاحبان عزا می شود جلوگیری نموده و با فرهنگ سازی صحیح ،آداب و رسوم اشتباه و غلط را تغییر بدهیم.

در ادامه جلسه دو نفر از فعالان فرهنگی بخش در بیاناتی از شهردار خواستند که نسبت به احداث سینما تابستانه در محل پارک خضراء اقدام کند که این پیشنهاد مورد تأکید بخشدار آب پخش قرار گرفت .

 در پایان جلسه مقرر شد که برای ساماندهی مراسم فاتحه در بخش جلسه ای ترتیب داده شود تا از اسراف و تشریفات در این مراسمات جلوگیری شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد