ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

جلسه انجمن کتابخانه عمومی بخش آبپخش برگزار شد

جلسه انجمن کتابخانه عمومی باقر العلوم(ع)آبپخش به ریاست رستمی بخشدار وبا حضور امام جمعه بخش وسایر اعضاء انجمن در محل کتابخانه عمومی برگزار شد.

http://abpakhshi.persiangig.com/IMG_0768.jpg

امام جمعه آبپخش در این جلسه بر برگزاری هر چه باشکوهتر هفته کتاب در بخش اشاره کرد وافزود:فرهنگ کتاب وکتابخوانی در جامعه نهادینه شود وکتابخانه عمومی نقش مهمی در فرهنگ مردم ایفا می کند.

حجه الاسلام رضایی در ادامه پیشنهاد داد در هفته کتاب مسابقاتی در زمینه کتابخوانی بین دانش آموزان برگزار شود وبا نصب بنر به مردم اطلاع رسانی شود

در ادامه جلسه بخشدار آبپخش در بیاناتی در اهمیت فرهنگ کتابخوانی گفت:یکی از مهمترین نیازهای جامعه مطالعه در ابعاد مختلف وآگاهی میباشد.کورش رستمی در ادامه افزود:افراد می توانند بامطا لعه کتاب ونشریات علاوه بر اینکه سطح معلومات خود را بالا می برنددر زندگی روزمره اشان وتربیت فرزندانشان نیز نقش بسزایی دارد.

در پایان علی دهقان مسئول کتابخانه عمومی آبپخش در سخنانی از گسترش کتابخوانی وبرگزاری نمایشگاه کتاب دربخش خبر داد وافزود:همزمان با هفته کتاب برنامه های متنوعی داریم که انشاءالله به مردم شریف اطلاع رسانی خواهد شد.وی همچنین از اهداءبیش از 500جلد کتاب کمک درسی توسط خیرین خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد