ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

زنگ مصرف بهینه آب در آب پخش

به گزارش ندای آب پخش:کورش رستمی بخشدار آب پخش درجمع دانش آموزان   آب  را به عنوان زیربنای سلامتی و حیات انسان معرفی نمود و آب را  یکی از مواردی دانست که کمتر به بهبود آن توجه می شود در این میان ضمن تأکید بر اهمیت آب و فرایند های هزینه  تأمین آب شرب ،از همه دانش آموزان خواست با  مصرف صحیح و بهینه آب شرب ، متولیان تأمین آب شرب را در امر گذر از بحران یاری نمایند. رستمی در ادامه بیان نمودند ا توجه به اینکه استان ما در یک منطقه گرم و خشک واقع شده و می بایست بحث صرفه جویی در آب را جدی تر بگیریم و شما دانش اموان باید به پدران و مادرام خود تأکید نمایید که فرهنگ صرفه جویی را در خانواده نهادینه نماییم.

آب مایه حیات است و به گفته خداوند:(و من جعلنا من ماء کل شئ حی.)(و هر چیزی را از آب زنده کردیم)و این نعمت الهی غیر قابل جایگزین و از جمله انفال متعلق به همه ساکنین یک سرزمین بوده و دسترسی به آب به خصوص برای شرب و بهداشت حق همه انسانهاست. بنا به همین گزارش بخشدار در پایان اضافه نمودند.

ارائه بهترین راهکارهای ارتقای فرهنگ مصرف صحیح و بهینه آب نیاز به زیر بنایی فرهنگی صحیح و مطمئن و فرهنگ سازی در جامعه است  .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد