ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

22 پروژه ورزشی در دشتستان در حال اجراست

رضا جمشیدی جمعه شب در بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان دشتستان و در جمع مسئولان این شهرستان با بیان اینکه در حال حاضر پنج سالن ورزشی در روستاها و شهرهای شهرستان دشتستان در حال ساخت است از پیگیری لازم برای عملیاتی شدن شش سالن ورزشی مصوب شده شهرستان با تخصیص اعتبار لازم به آن خبر داد‌.
وی از افتتاح و بهره‌برداری از سالن ورزشی کلمه، دهقاید‌، نظرآقا و دالکی در دهه فجر امسال خبر داد.
مدیر‌کل تربیت بدنی استان بوشهر در بازدید از مجموعه ورزشی تنگ ارم نیز عنوان داشت: یکی از مشکلات مهم و اساسی در استادیوم ورزشی تنگ ارم موضوع چمن این ورزشگاه است که به علت کمبود آب ‌بلااستفاده مانده است که به‌طور جدی در حال رفع این مشکل هستیم.
جمشیدی نسبت به پرداخت اعتبارات جدید برای تجهیز امکانات ورزشی دو بخش ارم و بوشکان قول مساعد داد.
سرپرست فرمانداری دشتستان در بازدیدهای صورت گرفته با بیان اینکه اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های ورزرشی در سطح شهرستان از اولویت‌های مهم در راستای گسترش و توجه به ورزش جوانان است بر تسریع در اجرای پروژه‌های ورزشی شهرستان تاکید کرد.
بخشعلی دهقائدی در بازدید از استادیوم تختی شهر کلمه گفت: پس از پایان فصل سرما از 15 بهمن ماه امسال کاشت چمن زمین ورزشی کلمه به‌طور جدی در دستور کار قرار گیرد.
وی با تاکید بر تسریع در ایجاد شبکه برق‌رسانی به سالن ورزشی کلمه و دالکی بر حل و ارائه راهکار مناسب در رفع مشکل چمن استادیوم تختی شهر تنگ ارم از سوی کارشناسان و مسئولان مربوطه تاکید کرد.
دهقایدی خواستار عملیاتی شدن و پیگیری جدی مسئولان تربیت بدنی برای آغاز عملیات 6 سالن ورزشی مصوب شده امسال در شهرستان دشتستان شد.
سرپرست فرمانداری دشتستان و معاون عمرانی فرمانداری و مدیر‌کل تربیت بدنی استان بوشهر از پروژه‌های تربیت بدنی شهرستان دشتستان بازدید کرده و از نزدیک وضعیت پیشرفت فیزیکی و مسائل و مشکلات مربوط به آنها مورد بررسی قرار گرفت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد