ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شهردار آبپخش: مردم در تزیین شهر مشارکت کنند

شهردار آّپخش در گفتگو با عضو هیئت تحریریه ندای آبپخش گفت: مردم در آزین بندی شهر برای مراسمات مختلف مشارکت داشته باشند تا شهرمان به یک شهر بسیار زیبا تبدیل شود.

استادزاده گفت با توجه به مناسبت های گوناگون مذهبی و ملی آزین بندی شهر در برهه های زمانی مختلف لازم است و توانایی این کار از عهده شهرداری خارج می باشد.

عبدالرسول استادزده در ادامه افزود: اصناف ، ادارات و مردم می توانند با نصب تزیینات و ... در جلوی ادارات باعث زیبایی خیابان های شهر شوند.

استادزاده گفت :با توجه به تعداد زیاد صنوف، ادارات و ... در سطح شهر ، هر کدام با تزیین قسمت کمی از شهر می توانند شهر را بسیار زیبا کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به هزینه بالای وسایل تزییناتت شهرداری آمادگی تزیین تمام سطح شهر را به نحو احسنت ندارد و همانگونه که شهروندان همیشه برای انجام برنامه ها شهرداری را حمایت کرده اند انتظار داریم باز هم در اجرای مشارکت عمومی در آزین بندی شهر ، شهرداری را یاری کنند.

استادزاده در پایان اشاره کرد: جشن بزرگ غدیر با همت نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر آّپخش چهارشنبه راس ساعت 8 شب در پارک خضراء آبپخش برگزار خواهد شد و خواستار شرکت شهروندان در این جشن شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد